Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også sett ham. Som Shade sa, så debuterte Dossena nylig for Italia's landslag rundt November (?), og er veldig aktuell for det Italienske landslaget til EM. Fysisk sterk med utrolig god løpskapasitet som gjør han veldig offensiv med drit gode innlegg langs venstrebacken. Han skal vel koste rundt 8£M.

Lenke til kommentar

Har knapt hørt om denne Dossena - trodde det var Chiellini som var det nye stjerneskuddet på backfronten fra Italia :ermm:

 

Om det blir nye regler for utlendingskvoter så skal man ikke se bort fra at Benitez går for Wayne Bridge eller Gareth Bale! Begynner strengt tatt å bli få engelske spillere i stallen nå - kanskje en av grunnene til at han snuser på Barry?

Lenke til kommentar
Pennant ut, Bentley inn?

 

Da gikk det som jeg trodde før sesongen, og som jeg egentlig hadde håpet. Bentley er bare 23 år, og har spilt fantastisk denne sesongen, og er engelsk. Han kan bli dyr da, Blackburn krever £15m.

 

Hvis ikke Blackburn krever mer enn £15m er det bare å løpe og kjøpe. Han er ung, meget god og britisk. Hvor mye betalte vel ikke vi for Carrick og Hargreaves fordi de er engelske? Det er bare å punge ut. Selv ville jeg heller prøvd å hente Ashley Young hvis United skulle ha en ny ving, me Bentley er veldig god

Lenke til kommentar
Selv ville jeg heller prøvd å hente Ashley Young hvis United skulle ha en ny ving, me Bentley er veldig god

Dere må gjerne hente Ashley Young, så kan vi gjerne ta Bentley. Selv om AY er en god fotballspiller, så er han en drittsekk uten like. Tror aldri jeg har sett en fotballspiller som til de grader protesterer så høylydt hver eneste gang en dommeravgjørelse går mot ham, selv om reprisene viser med all tydelighet at dommer har rett, og taklingen kanskje var helt horribel! Slike spillere vil jeg ikke ha i klubben vår, og jeg håper Benitez er av samme oppfatning.

Lenke til kommentar
Rykter sier at Benitez gjerne vil bytte Riise + cash for James Milner (Magpies). Riise vil trolig takke nei ettersom han sier at han gjerne vil spille i Champions League. Derfor kan Shalke sikre seg ham. Aston Villa er også en smule interessert i Riise.

samt villareal, athletico madrid og juventus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...