Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er blitt bedre i år enn i fjor. Det viser PL. At vi ikke kom til finalen i år gjør oss ikke til et dårligere lag, men det er små marginer og vi var nær en finale, men til slutt ble det Chelsea. Vi har gjort stor fremgang fra i fjor, og forhåpentligvis blir fremgangen enda større neste år.

Endret av Alastor
Fjernet sitering og kommentarer av slettede innlegg.
Lenke til kommentar

Ja, klart bedre enn i fjor, håper Agger er tilbake for fullt til høsten :)

Et par forsterkninger så er vi helt i toppen! Husker det ble diskutert om vi Rafa burde sparkes i nedtursperioden etter jul. Utrolig glad for at han ikke ble sparket.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Ingen tvil om at vi hadde forventet enda mer, hvert fall hadde jeg det, og jeg tør ikke tenke på hvordan sesongen kunne blitt om vi hadde Agger hele tiden og hadde holdt oss for god til å drite oss ut med alle uavgjortkampene rundt januar. Men nå ble det ikke sånn, men kanskje det kan bli bedre neste år? Mitt håp er hvert fall at vi kan være med i gullkampen helt inn og ikke falle av flere måneder før det avgjøres slik vi har gjort. Med de rette forsterkningene og litt marginer med skader og litt orden i eiersituasjonen så kan vi greie det. Vi må hvert fall ta med oss det positive denne sesongen - flere poeng, fortsatt gode prestasjoner i CL, færre tap enn seriemesteren og spillere som Torres, Gerrard, Masche, Skrtel osv. som har vært veldig gode. Jeg gleder meg til EM, og så til pre-season nå. :)

 

Edit:

Men jeg synes Rafa har noe på gang nå, og jeg håper han får den støtten han trenger, også økonomisk. Jeg tror vi kan ende opp med det samme som Man Utd om vi gir Rafa tid nok - nemlig en trener som i starten bygger opp laget og etter en stund slår til for alvor. Ingen tvil om at Ferguson har vært ufattelig vikitg for Man Utd, og den kontiniuteten de har hatt på trenersiden er uvurderlig for en klubb. Håper vi og Rafa vil ende opp med noe lignende.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Takk, iRoman. Jeg er så lei av å høre at man ikke får lov til å håpe, ha troa eller til og med juble hvis laget scorer.

 

Næmmen...er det noen som har sdagt at du ikke får juble engang pus?

Mange ganger. Ofte kommer det meldinger som at "ta det med ro, dere har ikke vunnet noe" osv. hvis vi jubler for en scoring. :)

Lenke til kommentar
Et par forsterkninger så er vi helt i toppen!

 

 

Tror jeg har hørt det der før, "et-par forsterkninger, helt i toppen, neste sesong!" osv. Skal dere aldri lære eller?

 

 

Bør ikke en fans ha tro på klubben sin? Hva er det vi skal lære?

 

Med et par forsterkninger så er vi oppe i toppen vi også. Dere har bedre enkeltspillere, men vi har dobbelt så lite i gjeld, men vi tar dere snart igjen og da er det nok gjevnt på banen også skal du se ;)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Husker det var mange pool fans som hadde tro på seier i PL. Jeg sa noe sånt som at dere skulle være heldige om dere klarte å komme mindre enn 10 poeng bak oss i år. Ser ut som jeg fikk rett gitt.

 

Så du mener vi var uheldige i år?

Lenke til kommentar
Tror jeg har hørt det der før, "et-par forsterkninger, helt i toppen, neste sesong!" osv. Skal dere aldri lære eller?

Men hvorfor føler du deg truet av det da?

 

Føler jeg meg truet av det? Har jeg skrevet / sagt deg? Nei, det har jeg ikke Hewitt.

 

Bare sier at dere burde jekke ned forhåpningene deres en smule, skulle jo tro dere hadde lært nå men...vi ser jo hva som skjer gang på gang.

Lenke til kommentar
Bare sier at dere burde jekke ned forhåpningene deres en smule, skulle jo tro dere hadde lært nå men...vi ser jo hva som skjer gang på gang.

 

 

Blir litt sånn som med brann og en eller annen gang så må de jo vinne pl igjen også. Men det kommer nok til å ta mange år tror jeg, United har nok passert rekorden dems på antall premier league tittler...

Lenke til kommentar
Vinner brann Pl blir jeg stolt og mistenksom ;)

 

Var da så jævlig pirkete vi skulle være da, men noe må jo dere gjøre når dere ikke kan feire en premier league seier ;)

 

Regner vel kanskje at dere tok den, men nei. brann fansen har jo vunnet serien hvert år når serien starter de siste ørten årene og blir like skuffet hver gang de går på tryne til alle andres store forlystelse. Og brann i pl, de hadde vel kanskje klart å slåss med derby for å bli ligaens dårliste lag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...