Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig imponert over moralen i Liverpool i dag. Søppel-Chelsea gjorde alt de kunne for å provosere, men tilogmed hissigproppen Masche holdt hodet kaldt. Ellers var Torres temmelig dårlig i dag, men man kan ikke forvente verdensklasse hver kamp.

Med unntak av at han smallt til en ball inn i en klynge med chelsea spillere, Liverpool spillere og dommeren. Men er enig i poenget ditt.

 

Det var nærmere 2-0 til Liverpool i dag enn 1-1. Her går dere på en ufortjent smell.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Veldig imponert over moralen i Liverpool i dag. Søppel-Chelsea gjorde alt de kunne for å provosere, men tilogmed hissigproppen Masche holdt hodet kaldt. Ellers var Torres temmelig dårlig i dag, men man kan ikke forvente verdensklasse hver kamp.

 

Slike ord varmer på en ellers bitter kveld. Men jeg ser frem mot neste oppgjør. Uheldigvis tror jeg det ender 2-1 og 3-2 totalt. Hvis United går til finalen, så er det en del av meg som sier at det er greit å ryke allerede nå.

Lenke til kommentar
Veldig imponert over moralen i Liverpool i dag. Søppel-Chelsea gjorde alt de kunne for å provosere, men tilogmed hissigproppen Masche holdt hodet kaldt. Ellers var Torres temmelig dårlig i dag, men man kan ikke forvente verdensklasse hver kamp.

 

Mascherano holdt hodet kaldt? Fikk du ikke med deg da han klinket ballen inni en gruppe bestående av Liverpool og Chelsea-spillere, samt dommer?

Syntes han var flink jeg

Lenke til kommentar

Det aller bitreste av alt er at vi rævkjører Chelsea idag. Vi vinner så og si alt av dueller, og vi har 2-3 KJEMPEsjangser!

 

Dommeren var jo rett og slett idiot idag! Fy faen til tulling! Terry skulle hatt rødt idag, og flere gule til Chelsea! Makan til dirty spill..

Lenke til kommentar

Beklager en litt useriøs post tidligere, men det var en spesiell følelse når det var Riise som scorte selvmålet.

Liverpool var gode i dag, og etter en bra Chelsea-start tok de kontroll over kampen, og burde kunne ha scoret enda et mål. Tror fort at de kan få et mål på Stamford Bridge hvis de tar med seg det positive fra kampen.

 

Forøvrig en håpløs dommer for begge lag. Chelsea skulle hatt flere gule kort, mens Mascherano burde hatt gult, samtidig som Reina fikk et håpløst frispark i duell med Terry

Lenke til kommentar
Det aller bitreste av alt er at vi rævkjører Chelsea idag. Vi vinner så og si alt av dueller, og vi har 2-3 KJEMPEsjangser!

 

Dommeren var jo rett og slett idiot idag! Fy faen til tulling! Terry skulle hatt rødt idag, og flere gule til Chelsea! Makan til dirty spill..

 

Men på samme måte skulle jo Carragher ha hatt ett rødt kort for bakeste mann felling i første omgang, det hadde i alle fall endret på kampbildet. Er dog enig i at dommeren var veldig svak.

Lenke til kommentar

Men halve oppgjøret er bare kjørt. Jeg har litt mer trua nå enn før, men dere har da virkelig fortsatt stor sjanse på avansemang. Bare se på hvordan vi spiller til tider. Nesten, men bare nesten, synd at vi slipper unna med det. Vil dog ikke si at vi ble overkjørt av et liverpool lag som kan bedre enn de viste idag.

Endret av cinesque
Lenke til kommentar

Hva skulle Riise gjøre da? Var et genialt innlegg av Kalou(?)

 

Torres hadde også ett veldig dårlig mottak på et bra gjennomspill, som kunne gitt han en alene med keeper-sjanse. Han missa også en tidlig i kampen som han kanskje burde satt.

 

 

Det blir lagt mye mer merke til når en forvarsspiller gjør en så stor tabbe.

 

Det er synd på John Arne.

Lenke til kommentar
Syntes han var flink jeg

Enig! :D

 

Han viste bare at han ikke kunne fordra dommeren. ;)

Who can blame him. Dømminga i dag var jo helt uten mål og mening - ikke at det avgjorde kampen, men det var mye rart utpå der. Albuer er sannsynligvis slik det skal være i østerrike.
Lenke til kommentar
Det aller bitreste av alt er at vi rævkjører Chelsea idag. Vi vinner så og si alt av dueller, og vi har 2-3 KJEMPEsjangser!

 

Dommeren var jo rett og slett idiot idag! Fy faen til tulling! Terry skulle hatt rødt idag, og flere gule til Chelsea! Makan til dirty spill..

 

Men på samme måte skulle jo Carragher ha hatt ett rødt kort for bakeste mann felling i første omgang, det hadde i alle fall endret på kampbildet. Er dog enig i at dommeren var veldig svak.

Nå var jo den taklingen kanskje kvalifisert til gult kort, og kanskje frispark på midtbanen om det hadde vært der. Om det var straffe skulle nå iallfall Kuyt hatt straffe 5min senere når Cole dytter han klart i ryggen med stor kraft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...