Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Snakker med en Chelsea fan nå og kom med min bemerkning om Drogba sin falling.

 

Svar:

 

Chelseafan sier:

Ja, han gjorde faktisk det i dag!

Chelseafan sier:

det er ikke så likt han!

 

Chelseafan

han er av verdens beste spiss!!

Chelseafan sier:

det er ikke for ingenting han har kommet så langt!

Det svir i mitt fotballhjerte når noen kan påstå noe hele verden har sett ellers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sånn litt kommet meg over skuffelsen, så da kan jo jeg påse noe positivt av kampen idag.

 

Forsvaret - brilierte til tider og stopper det meste av Chelseas gjennomspill. Skrtel og Carra var konge idag, samt Arbeloa syntes jeg hadde kontroll på det meste riktig.

 

Masche/Gerrard - sinnsykt god!! Slår omtrent ingen feilpasninger kampen gjennom, og tar iniativ fremover. Fantastisk!

 

Riise - flott mål!

Lenke til kommentar
Hvorfor? Kunne like godt vært Aurelio eller Gerrard som var uheldig.

 

 

De hadde nok tatt den med foten de, gitt.

 

 

For å være litt positiv da: Så noen det lille *tihi* utrykket til Skrtel etter den ene tacklingen? Priceless :wee:

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at dere alle vil kaste ut en spiller som Riise som har vært i klubben så lenge, fordi han gjør noen tabber av og til. Slapp av, dere tar seieren på brua. Riise skulle etter min mening ha fått spilt hver kamp, så kanskje han ikke hadde fått dette problemet. Ja... Riise skulle ha klarert med bein, men alle som har spilt fotball eller spiller fotball vet at man må ta valget der og da, og for Riise var det å prøve og heade over mål.

Lenke til kommentar

Sitat frå Liverpool.no

Sluttrapport:
Heller enn å gå med et godt utgangspunkt ved 1-0, ender Liverpool opp med å forære
Chelsea et godt utgangspunkt gjennom 1-1. Dette etter at John Arne Riise viste seg
[b][u]udugelig [/u][/b]ved håndtering av et innlegg i sluttminuttene. Liverpool førte an kampen,
og det så lenge mer ut til å bli 2-0 enn 1-1. Det ble det altså ikke, og grunnet
Riises mildt sagt klønete heading, har ikke Liverpool det optimale utgangspunkt
foran returkampen i London.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Et innlegg som var et stykke over kanten forsvant.

 

Jeg kan vel igjen nevne at situasjonen med Drogba var utenfor boksen, for de som nekter å få det med seg.

Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor de satte inn Riise i det hele tatt jeg...

 

Så dårlig er nå ikke Riise, at han er uheldig/tar feil avgjørelse gjør han da ikke til en forferdlig spiller. Derimot så var nok dette målet det verste vi kunne pådratt oss. Faktisk så er det alltid en stor stor fordel å ha nullen på hjemmebane i slike kamper, vi kan bare håpe på av vi greier å få inn ett mål, men tviler egentlig på at vi vinnner. Det beste blir nok 1-1 og ekstraomganger.

 

Men ellers så vil jeg si noe om banens dårligste. Ikke ofte jeg sier det men jeg håper aldri denne dommer trioen dømmer en eneste kamp igjen. Blåser for mye og alt for ukonsekvent. Alvorlig talt, hvor ofte ser vi så dårlige dommere?

Lenke til kommentar
Hvordan kan en situasjon bevise at en spiller er på vei ned? Han var god utenom.

Enig. Riise var god etter han kom inn. Tror kanskje flesteparten av forumbrukerne lar raseriet rett etter kampslutt, for å så roe seg ned (inkludert megselv).

 

Kanskje han trodde han var på vei inn i boksen til Chelsea??

Lenke til kommentar

Okai. Jeg vet det er litt Off topic, men noen som har en video eller et par avisoppslag som påpeker at Drogba er en spiller som detter lett som jeg kan bruke mot en blind Chelsea supporter?

 

 

Enten så er han blind eller så har ikke jeg peiling på fotball for 5 flate øre :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

En god idè er å legge fra seg tastaturet om man ikke klarer å holde seg forholdsvis rasjonell i slike situasjoner. Vi er Liverpool for svarte. Har dere ikke lært at motstand gjør oss sterkere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...