Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Har 3 ting på hjertet akkurat nå:

 

1. Hva i HEL***E var det det for noe matchopplegg av den jævelen? Jeg forsvarte han før, men nå håper jeg at de selger han til Leeds eller Ålesund eller noe i den dur. Fy f**n!

 

2. Cech er en utrolig god keeper! Jeg håper virkelig at han får spille til han legger opp selv, og ønsker han så absolutt alt vel med hodet.

 

3. La meg tippe oppstillingen for Chelsea i returoppgjøret. Hmm.

 

------------------------------------------------Cech----------------------------------------------------

---Ferreira---Carvalho---Terry---Cole---Ballack---Makelele---Lampard---Cole---Drogba---Malouda

 

 

Blir en spennende kamp dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men halve oppgjøret er bare kjørt. Jeg har litt mer trua nå enn før, men dere har da virkelig fortsatt stor sjanse på avansemang. Bare se på hvordan vi spiller til tider. Nesten, men bare nesten, synd at vi slipper unna med det. Vil dog ikke si at vi ble overkjørt av et liverpool lag som kan bedre enn de viste idag.

Ja, liverpool somlet bort ballen i noen tilfeller.

Men Chec stod godt i mål å averget minst to mål. Spesielt den på volley fra Gerrard og den innenfor sekstenmeteren av Torres

Lenke til kommentar
Det aller bitreste av alt er at vi rævkjører Chelsea idag. Vi vinner så og si alt av dueller, og vi har 2-3 KJEMPEsjangser!

 

Dommeren var jo rett og slett idiot idag! Fy faen til tulling! Terry skulle hatt rødt idag, og flere gule til Chelsea! Makan til dirty spill..

 

Men på samme måte skulle jo Carragher ha hatt ett rødt kort for bakeste mann felling i første omgang, det hadde i alle fall endret på kampbildet. Er dog enig i at dommeren var veldig svak.

Er uenig i den. Mener de var like mye på ballen. Mange andre spisser hadde gått mer på ballen, men det er Drogba og han faller alltid fortere enn noen andre i verden.

 

Drogba faller raskere enn sin egen skygge :tease:

Lenke til kommentar

Fælt å si det, men hadde ikke gjort noe om Cech ikke sto neste kamp av en eller annen grunn altså. Faen for en keeper.

 

Nei, begynt å lette litt på humøret igjen nå, har troa på at vi fortsatt kan klare dette, selv om det blir veldig mye vanskeligere nå. Var mye positivt i kampen i dag, og vi hadde massevis av sjanser og godt spill. Bare så utrlig bittert med scoringa til Riise og at Torres blant annet ikke fikk satt sine store sjanser. :(

Lenke til kommentar
Nå var jo den taklingen kanskje kvalifisert til gult kort, og kanskje frispark på midtbanen om det hadde vært der. Om det var straffe skulle nå iallfall Kuyt hatt straffe 5min senere når Cole dytter han klart i ryggen med stor kraft.

Vi fikk rett og slett den verste dommeren vi kunne ønske oss under denne kampen.

Også hadde vi jo den handsen innefor sekstenmeteren som han ikke så.

Så hadde det ikke vært for dommeren kunne vi hatt 1 mer mål + at chelsea hadde fått et rødt.

 

Idiot dommer mildt sagt. :(

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å grine, gjort er gjort og skjedd er skjedd. Ingen som har troa på at vi kan fikse dette på Brua? Selvfølgelig blir det vanskelig, men det visste vi jo. Men ha nå troa, vi er jævla gode på bortebane i Europa og kan fint score på Brua. Vi trenger en seier eller hvilket som helst annet uavgjortresultat enn 0-0 for å greie det. Hvorfor skal vi ikke kunne greie det?

Lenke til kommentar
Det aller bitreste av alt er at vi rævkjører Chelsea idag. Vi vinner så og si alt av dueller, og vi har 2-3 KJEMPEsjangser!

 

Dommeren var jo rett og slett idiot idag! Fy faen til tulling! Terry skulle hatt rødt idag, og flere gule til Chelsea! Makan til dirty spill..

 

Men på samme måte skulle jo Carragher ha hatt ett rødt kort for bakeste mann felling i første omgang, det hadde i alle fall endret på kampbildet. Er dog enig i at dommeren var veldig svak.

Nå må du gi deg, det var kamp om ballen, Carragher løfter litt på foten og Drogba faller som en fjær.

Lenke til kommentar
Det aller bitreste av alt er at vi rævkjører Chelsea idag. Vi vinner så og si alt av dueller, og vi har 2-3 KJEMPEsjangser!

 

Dommeren var jo rett og slett idiot idag! Fy faen til tulling! Terry skulle hatt rødt idag, og flere gule til Chelsea! Makan til dirty spill..

 

Men på samme måte skulle jo Carragher ha hatt ett rødt kort for bakeste mann felling i første omgang, det hadde i alle fall endret på kampbildet. Er dog enig i at dommeren var veldig svak.

Nå var jo den taklingen kanskje kvalifisert til gult kort, og kanskje frispark på midtbanen om det hadde vært der. Om det var straffe skulle nå iallfall Kuyt hatt straffe 5min senere når Cole dytter han klart i ryggen med stor kraft.

 

Hadde aldri vært straffe da forseelsen startet utenfor 16-metern, men rødt kort hadde det helt klart vært, på grunn av det jeg har markert.

Lenke til kommentar
Ingen grunn til å grine, gjort er gjort og skjedd er skjedd. Ingen som har troa på at vi kan fikse dette på Brua? Selvfølgelig blir det vanskelig, men det visste vi jo. Men ha nå troa, vi er jævla gode på bortebane i Europa og kan fint score på Brua. Vi trenger en seier eller hvilket som helst annet uavgjortresultat enn 0-0 for å greie det. Hvorfor skal vi ikke kunne greie det?

Enig. Grunnen til at jeg er skeptisk er at Chelsea aldri har tapt på Brua. Det blir så jævli spennende!

Lenke til kommentar

Hm, sitter igjen skuffa som F.

 

Enig med att carragher situasjonen kan vera diskutabel. Det som irriterte meg va dømmingen, situasjona som der Terry "uskyldigt" spring i sida til Torres når han ligg nede, han har jo løfta hendene som han later som han ikkje gjør det med vilje før han setter foten i Torres, Carvallo sin knyttneve mot bakhode til babel(?).

 

Masse rar dømming idag, finner UEFA dommerene på Finn.no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...