Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så ut som at Carra er på ballen først, så i mine øyne var den helt grei.

 

Han dere kaller Carra var ikke nær ballen engang.

Nei, så på reprisen nå at han ikke var det allikevel. Så bare feil på første reprisen.

Nå syns jeg det så ut som om han var nær^^

 

Men uansett så ser jeg det som en diskusjon som ikke bør få så mye oppmerksomhet som visse andre situasjoner. Hva med dytten på Kuyt og (kommer nok et par situasjoner i andre omgang)

Lenke til kommentar
Kan enkelte slutte med 1-ords innlegg? Ekstremt irriterende og dessuten så bryter det vel med rettningslinjer. Måtte bare si i fra, siden ingen andre gjør det.

 

"Lykke til" i andre omgang da ;)

Bare for å forsvare såkalte 1-ords innlegg... Noen av dem har bedre innhold enn visse andre lengre innlegg her inne.

 

**Det ovenfor kan ikke diskuteres videre**

 

Syns Terry ga 50 % F i å løfte det beinet når han hoppa over Torres. Men uansett så har tempo økt og det liker jeg med tanke på kampen. Ser fram til en spennende andreomgang for alle fotballfans og spesielt bra opphenting av Babel nå syns jeg.

Lenke til kommentar
Kan enkelte slutte med 1-ords innlegg? Ekstremt irriterende og dessuten så bryter det vel med rettningslinjer. Måtte bare si i fra, siden ingen andre gjør det.

 

"Lykke til" i andre omgang da ;)

Er det bare dere som får lov eller?

 

Kan du å telle? :) Er da vitterlig flere enn ett ord i flere av de innleggene der.

 

Uansett, håper faktisk Liverpool vinner, da helst med gult kort til Gerrard i andre kampen. En Torresutvisning hadde heller ikke vært å forakte. :)

Lenke til kommentar

Det er forskjell på jubel kommentarer og "ja, nei, javel..." osv. Jeg syntes også at dette er irriterende i United tråden, bare for å ha sagt det.

 

"Bare for å forsvare såkalte 1-ords innlegg... Noen av dem har bedre innhold enn visse andre lengre innlegg her inne."

 

Lar det stå usvart jeg. OMG så tåpelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...