Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har to nominerte spillere til Årets PL-spiller - ikke overraskende Torres og Gerrard. :) Alle vet jo at Ronaldo vinner, men uansett morsomt at begge to er nominert.

Jeg liker Torres mer som spille type, Ronaldo er nok bedre, men må jo huske at det er første sesongen i England for Torres og til nå har han vært glimrende :)

Lenke til kommentar
Det samme syntes jeg/vi om Torres...

 

Ronaldo vinner såklart, there is no doubt about that.

Du syntes Torres er kvalmende fordi Langaas92 syntes det om Ronaldo? Okei..

Hvem er vi?

 

Ikke noe tvil om at Ronaldo fortjener prisen, vært en fantastisk spilleri år!

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Rent spillemessig, hvilket lag ble du mest imponert over Windydancer? Og hva syntes du om straffa? Du må jo ha jubla villt på målet til Walcott/Ade tenker jeg ;)

 

Synst kampen var merkelig. Liverpool ble rompeeid de første 30. På målet til Diaby var jeg ganske langt nede. Men hele KOP reiste seg og sang, så vi holdt håpet oppe! Ble belønnet med Hyypia scoringen. Ble helt vill stemning da! Etter den var Liverpool det klart beste laget. Arsenal hadde vell bare bommen til Adebayor og superløpet til Walcott? Som er noe av det sykeste jeg har sett på en fotballbane, ever.

 

På 2-2 var jeg sikker på vi hadde tapt, men så kom jo 3-2 og 4-2 :) Straffen var klar, når jeg stod på KOP og så. Men i reprise er ikke den like klar, men forsatt grei spør du meg :p

 

Misunner deg så jævlig, Windy. Savner Anfield og Liverpool enormt, tror jeg skal flytte over så fort som mulig. :p

 

Spesielt fett må Arsenal-kampen ha vært, for en kamp å være på. Topp stemning, ryk eller forsvinn, dramatikk, 6 mål og avgjørelsen kom ikke før helt på tampen. Håhåh, ting reiser seg bare jeg tenker på det.

 

Har du fått gått på omvisning på Anfield da?

 

edit leif

 

Hehe. Sinnsyk kamp ja :) Glemmer ikke det så fort!

 

Skulle på omvisning idag, men det var fullbooket ut hele neste uke. Men vi fikk ta turen på museumet da. Mye historie der :) Var oppe på Goodison en tur også idag, var 1 person i fotballshoppen, i motsetning til den stappfulle Liverpoolshoppen :p

Lenke til kommentar
Ronaldo i år. Neste år derimot? :love:

 

EDIT: Forresten, jeg er enig med Langkaas92. Ronaldo er en syk, syk måljeger, men likevel, måten han er, som person, er kvalmende.

Jeg er uenig med deg :). Du ser bare det du ser på banen. Og det du ser nå, er farget av det du opplevde da du så han i år en og to hos united - som 18-19-årig ypling. Han er i ferd med å bli vokse opp, bli stor.

Lenke til kommentar
Må ha vært helt jævlig syyykt å sitte på the kop, under en sånn kamp. Den kampen hadde egentlig alt. Og ja, jeg misunner deg selvfølgelig noe hinsides :p Håper på plenty med pics når fra deg når du er i hus.

 

Hehe. Vell, har glemt kamraet 4 av 4 dager nå, så ble bare ettpar mobilbilder :p helt ok kvalitet, men blir ikke like gøy å ta bilder.. Skal prøve å huske det til Blackburn kampen i helga ^^

Lenke til kommentar

Bruno99:

 

Nei, mine meninger er uavhengige av hva andre mener. Dersom du har lest noen av innleggene mine, så hadde du visst det. Jeg går titt og ofte mot massene og står på mitt. Jeg syntes Torres er mer "kvalmende" enn Ronaldo, både fordi han er ekkelt god for feil lag og fordi han har en væremåte på banen jeg ikke liker. Litt jentete for å si det flåsete. Så kan dere si det samme om Ronaldo, men i mine øyne er han bare en helt. Objektivt? Neeh...

 

Men nå skal det sies at jeg finner ALLE Liverpool spillere litt "kvalmende" da. Kjenner jo bismaken i munnen bare jeg ser Gerrard... :p

 

Liker vel enkelt og greit ikke at Liverpool har gode fotballspillere. Hadde det vært opp til meg, hadde dere spillt i League one med Leeds, og Anfield hadde vært et boligkompleks eller noe slikt.

 

Bytt forresten ut kvalmende med liker ikke, som er langt mer passende.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Bruno99:

 

Nei, mine meninger er uavhengige av hva andre mener. Dersom du har lest noen av innleggene mine, så hadde du visst det. Jeg går titt og ofte mot massene og står på mitt. Jeg syntes Torres er mer "kvalmende" enn Ronaldo, både fordi han er ekkelt god for feil lag og fordi han har en væremåte på banen jeg ikke liker. Litt jentete for å si det flåsete. Så kan dere si det samme om Ronaldo, men i mine øyne er han bare en helt. Objektivt? Neeh...

 

Men nå skal det sies at jeg finner ALLE Liverpool spillere litt "kvalmende" da. Kjenner jo bismaken i munnen bare jeg ser Gerrard... :p

 

Liker vel enkelt og greit ikke at Liverpool har gode fotballspillere. Hadde det vært opp til meg, hadde dere spillt i League one med Leeds, og Anfield hadde vært et boligkompleks eller noe slikt.

 

Bytt forresten ut kvalmende med liker ikke, som er langt mer passende.

-Jeg må si at du er en av de mer sakelige og objektive av ManU supporterne selvom jeg ofte er uenig i det du skriver

-Ærlig hvertfall ;)

-Er ikke noe glad i ManU, men hadde vært utrolig kjedelig uten dere i PL, Leeds spiller vel i League two?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Grunnen til at mange her syns Ronaldo er kvalmende er fordi han e overlegen god...Og noen blir vel kvalme av å bli driblet ut av banen

 

Grunnen til at mange synes Ronaldo er kvalm er måten han feirer på, diver på og til tider oppfører seg mot andre spillere på banen (hysje på dem for eksempel).

Lenke til kommentar

Nei, men det at andre gjør noe man ikke liker betyr vel ikke det ikke er lov å ikke like en person for at han også gjør det man ikke liker. Det er helt lov å mislike ronaldo, de fleste som gjør det er enig i at han forbedrer seg på det de ikke liker fra år til år. Det er også lov å mislike torres for samme ting.

 

Jeg misliker ingen av de - ingen fotballspillere er perfekte - eric cantona var et geni, men også 100% galning. Samme med keane og feks viera. Sånn kan man holde på. Ingen er perfekte - nyt det som er bra med de.

 

Og nå er vi på vei inn i den evige lille diskusjonen jeg ikke liker, og streken settes HER for diskusjon rundt hvem som diver mest av ronaldo, gerrard, torres og julenissen :).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg vil bare legge til et par setninger: De beste utøverne, uansett idrett, er ofte de som virker mest arrogante også. Det er noe av det som gir dem ekstrem progresjon. Jeg kjenner eksempler på det selv. Så i mine øyne er det ingen tvil om at holdningen til Ronaldo har bidratt til den spillemessige utviklingen han har hatt. Det emnet har vi faktisk vært innom i idrettspsykologi på skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...