Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og? Du synes Erlendru sin var bedre da?

 

Gå å legg deg du nå,det skal eg!

 

Adios Roma,heia Chelsea :p

Og hva var usaklig med den? Jeg bare påpekte at kampen i går var mye bedre og underholdende, så kommer du med noe piss om at Chelsea sender hjem Liverpool. Du kan bare ikke komme å si noe annet enn at kampen i går var bedre.

Lenke til kommentar
Og? Du synes Erlendru sin var bedre da?

 

Gå å legg deg du nå,det skal eg!

 

Adios Roma,heia Chelsea :p

Og hva var usaklig med den? Jeg bare påpekte at kampen i går var mye bedre og underholdende, så kommer du med noe piss om at Chelsea sender hjem Liverpool. Du kan bare ikke komme å si noe annet enn at kampen i går var bedre.

Å hva er egentlig poenget med å påpeke det i det hele tatt? Konstatere at Liverpool slet med Arsenal, eller at United tok Roma lett?

Lenke til kommentar

Å diskutere med dette forumets Man U fans er som å diskutere mot en steinvegg. Uansett hvor mye du babler så er det og blir en steingvegg.

 

Rart det at alle Arsenal fans jeg kjenner har gratulert meg med seieren og er enig i at det var straffe i går :tease:

 

HortonStonewall1.jpg

 

 

 

Bildeeksempel for å understreke diskusjonsmotparten.

 

EDIT:

@ Hyrlen: Han skrev klart og tydelig "Jeg bare påpekte at kampen i går var mye bedre og underholdende" Og det er noe helt annet enn hva du tolker det som ;)

Endret av Stinkey
Lenke til kommentar
Og? Du synes Erlendru sin var bedre da?

 

Gå å legg deg du nå,det skal eg!

 

Adios Roma,heia Chelsea :p

Og hva var usaklig med den? Jeg bare påpekte at kampen i går var mye bedre og underholdende, så kommer du med noe piss om at Chelsea sender hjem Liverpool. Du kan bare ikke komme å si noe annet enn at kampen i går var bedre.

Å hva er egentlig poenget med å påpeke det i det hele tatt? Konstatere at Liverpool slet med Arsenal, eller at United tok Roma lett?

Unnskyld, jeg erkjenner hvilken stor feil jeg har gjort og lover på tro og ære at jeg aldri skal gjøre det igjen. Beklager så meget at jeg kunne buse ut med slike forferdelige uttalelser. Kan dere tilgi meg alle sammen? Igjen, beklager.

 

 

Djeeeeez, hva faen skjer med folk for tida, tar jo helt (nesten hvertfall) av fordi jeg påpeker at kampen i går var bedre? Hvis du ikek liker at jeg påpeker det trenger du heller ikek kommentere det.

Lenke til kommentar
Og? Du synes Erlendru sin var bedre da?

 

Gå å legg deg du nå,det skal eg!

 

Adios Roma,heia Chelsea :p

Og hva var usaklig med den? Jeg bare påpekte at kampen i går var mye bedre og underholdende, så kommer du med noe piss om at Chelsea sender hjem Liverpool. Du kan bare ikke komme å si noe annet enn at kampen i går var bedre.

Å hva er egentlig poenget med å påpeke det i det hele tatt? Konstatere at Liverpool slet med Arsenal, eller at United tok Roma lett?

Unnskyld, jeg erkjenner hvilken stor feil jeg har gjort og lover på tro og ære at jeg aldri skal gjøre det igjen. Beklager så meget at jeg kunne buse ut med slike forferdelige uttalelser. Kan dere tilgi meg alle sammen? Igjen, beklager.

 

Du oppfordrer jo til en latterlig diskusjon. 1-1 vs 2-0 med bortemålfordel, jeg er ikke synsk men selv jeg kunne se at Liverpools kamp ville bli best.

Lenke til kommentar

At ErlendRU som Liverpool-supporter påpeker at gårsdagens kamp var mer underholdende er vel bare naturlig uansett.

 

Men tror de fleste som er objektive, noe svært få i denne tråden er (både Liverpool- og Scum-fans), ville påstått at kampen mellom LFC - Arsenal som inneholdt hele 6 mål var mer underholdende.

Dette gir jo selvsagt mer mening ettersom vi spilte 1-1 og denne kampen var svært avgjørende for begge lag. Det måtte jo bli spennende.

 

Nå har jeg aldri sjekket ManU-tråden, men er det slik at LFC supportere slenger like mye dritt der? Diskusjonene i denne tråden går meg på nervene. Uansett hvor godt eller dårlig Liverpool presterer, slenger folk dritt i denne tråden.

 

Å komme til en semifinale i verdens beste turnering er en stor prestasjon enten laget ditt heter Liverpool, Manchester United eller Chelsea/Barca for den saks skyld ;)

 

 

 

Og forresten, gratulerer til Manchester og Barcelona-fans. Håper virkelig Liverpool får en ny finale i år, selv om det kommer til å bli vanskelig.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Stinkey: Kan ikke huske å ha sett noe annet enn klaging og surting ovenfor Man Utd fansen, fra deg. Kom med noe fotball relatert for engangs skyld da? Ingen som tar seg nær av, eller bryr seg om slike tåpelige innlegg uansett.

 

Slenger dritt? Dere tåler jo ikke å bli motbevisst og så fort det skjer, starter sutringa om at vi bare er her for å provosere. Grow the fuck up...

 

Vi ser ulikt på ting, sånn vil det alltid være. Begge parter for tåle at det blir litt munnhuggeri så lenge det ikke går på person.

 

Edit: Leif...

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Skulle bare et par sider tilbake for å finne denne:

Fotballtråd > diskuteres fotball > delte meninger > ingenting er en fasitt = vi må få diskusjonen fram her!

 

Chelsea blir spennende. Vi har et lite psykologisk grep på dem (tatt dem i 2 semifinaler de siste 3 åra). Noen som vet når kampa spilles? Må sette av datoer så ikke noe blir planlagt.

 

Skal bli deilig å gå på skolen i morra med en vel fortjent seier i lomma :new_woot:

Er det ikke nok fotballrelatert så kan jeg finne en med mer også :yes:

Endret av Stinkey
Lenke til kommentar
Og? Du synes Erlendru sin var bedre da?

 

Gå å legg deg du nå,det skal eg!

 

Adios Roma,heia Chelsea :p

Og hva var usaklig med den? Jeg bare påpekte at kampen i går var mye bedre og underholdende, så kommer du med noe piss om at Chelsea sender hjem Liverpool. Du kan bare ikke komme å si noe annet enn at kampen i går var bedre.

Å hva er egentlig poenget med å påpeke det i det hele tatt? Konstatere at Liverpool slet med Arsenal, eller at United tok Roma lett?

Unnskyld, jeg erkjenner hvilken stor feil jeg har gjort og lover på tro og ære at jeg aldri skal gjøre det igjen. Beklager så meget at jeg kunne buse ut med slike forferdelige uttalelser. Kan dere tilgi meg alle sammen? Igjen, beklager.

 

Du oppfordrer jo til en latterlig diskusjon. 1-1 vs 2-0 med bortemålfordel, jeg er ikke synsk men selv jeg kunne se at Liverpools kamp ville bli best.

Latterlig diskusjon. Hvem som spilte best i semien? Er ikke tvil om at manU slo Roma mye lettere enn hva Liverpool måtte mot Arsenal, men husk også styrkeforholdet mellom Roma og Arsenal, der setter jeg Arsenal høyere.

 

Skjønner ikke poenget med å sammenligne styken i seirene til ManU og Liverpool, blir uansett utrlig spennende, ManU-Liverpool er jo drømmefinalen!

Lenke til kommentar
Blir dere faen meg aldri lei?! Det her er faen meg værre enn PS3 vs 360-gutta.

Enig, får vondt inni meg.

 

Det virker som om visse United-folk bruker mer tid på å rakke ned på Liverpool enn å heie på egne. I stedet for diskusjoner om Liverpool blant liverpoolsupportere får vi drittslenging begge veier i 2/3 av innleggene.

 

Mulig nevnte United-supportere får ståtiss av disse aktivitetene, men de burde tilfredstille seg selv andre steder.

Endret av elefant med bukser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...