Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det var bra å gi Crouch litt press på seg.

 

Det er merkelig det, de presterer plutselig mye mer da. :love:

Ja de har en tendesn til å prestere bedre mot de store lagene(Man-U et unntak)

Snakker du om enkeltspillere nå? For dere har vel en heller elendig statistikk som lag under Benitez mot de store, med unntak av de store utenlandske da.

 

Men at Crouch gjør det godt er jo ingen overaskelse, er en mye bedre spiss en Kuyt. Var det ifjor han var toppscorer for dere før han ble skadet?

Lenke til kommentar
Ja, det var bra å gi Crouch litt press på seg.

 

Det er merkelig det, de presterer plutselig mye mer da. :love:

Ja de har en tendesn til å prestere bedre mot de store lagene(Man-U et unntak)

Snakker du om enkeltspillere nå? For dere har vel en heller elendig statistikk som lag under Benitez mot de store, med unntak av de store utenlandske da.

 

Men at Crouch gjør det godt er jo ingen overaskelse, er en mye bedre spiss en Kuyt. Var det ifjor han var toppscorer for dere før han ble skadet?

Man-U er vel de vi har dårligst statistik mot.

Chelsea og Arsenal har vi jo vært bra mot i år.. og mange utendlanske lag

Lenke til kommentar

Hele sesongen. Vi var betraktelig bedre enn både Arsenal og Chelsea på Anfield, men endte bare med to poeng etter henholdsvis forsvarssvikt og dommerfeil. På Stamford Bridge hadde vi flere sjanser enn Chelsea, men endte 0-0. På Emirates ble det som kjent også 1-1.

 

Ingen ligaseire, det er minuset, men det er hvert fall kraftig fremgang fra hvordan vi har gjort det mot disse i ligaen før. Må bare greie hvert fall tre poeng hjemme og uavgjort borte så er det godkjent.

Lenke til kommentar

Hvorfor må de fordømte amerikanerne ødelegge klubben? Jo raskere DIC kommer inn jo bedre er det. Liverpool hadde en utrolig dårlig periode da dette herjet som verst. Så satt jeg i dag og var ganske lettet over at vi ikke hadde hørt noe på en stund. Så kommer de jaggu fram igjen :no:

Lenke til kommentar

Har ikke fått vært her inne etter storkampen på Anfield på TIrsdag! Sinnsyk kamp og sinnsyk stemning! Anfield OG Liverpool har gått over all forventning!

 

Kampen på Tirsdag var en perfekt måte å starte min Anfield karriere på :) Mange av de eldre die hard supporterne ble småmissunnli når jeg sa det var min første kamp her! Uansett så ble det en opplevelse for livet! Gleder meg noe sinnsykt til Blackburn på Søndag, enda jeg tviler på det blir 1/3 av samme atmosfæren.

 

De tingene som jeg virkelig husker fra kampen var når målene kom, og alle hoppet, og hele KOP ristet og gynget. Sinnsykt!

Og ikke minst da Arsenal scoret 1-0, og fansen var stille i kanskje 8-10 sekunder før hele KOP begynte med "LIVERPOOL! LIVERPOOL!". Echo skrøt noe sinnsykt av Kop dagen etterpå.

 

Litt overrasket over hvor mye som ble krevd av spillerne. Var ikke snakk om at de ropte på frispark når Kuyt ble skubbet over ende, var mer rop som "Be stronger! Get up! Faster! Fight!" osv.

 

Uansett så var kampen småvill og full av spenning!

 

Liverpool by går over foventningene også. Prisene er skambillige. Får 20 øl for 10 pund @ 100 kr. Og det er ganske pent her iforhold til hva jeg har hørt.

 

Menmen. Skrablet ned noen tanker :E:E

 

EDIT:

Sånn btw kan jeg komme med noe ganske kjedlig som jeg har hørt her nede. Ryktene sier at Agger var smålig alkoholiker før han kom til Liverpool, men ble tørrlagt og fikk fyr på karrieren igjen rett før han kom. Men nå med alle skadene har han blitt deprimert og fått mange tilbakefall og sliter enormt med alkoholisme. Mulig han blir selgt til sommeren vist ikkej han skjerper seg.

 

Kjedlige rykter oppi hele Parry saken nå.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Good to have you back Winy ;)

 

Anyways til diskusjonen om Kuyt så synes jeg han er bedre som ving en spiss.

3 mål i Premier League er ikke bra nok i grunn,men om han blir solgt er en annen sak

 

 

PS: Jeg og kompisene mine skåler\shoter vær gang Kuyt bommer på en kjempejanse(skjer twice i hver kamp :p) så vis han drar kan vi risikere å komme hjem edru

Lenke til kommentar
Good to have you back Winy ;)

 

Anyways til diskusjonen om Kuyt så synes jeg han er bedre som ving en spiss.

3 mål i Premier League er ikke bra nok i grunn,men om han blir solgt er en annen sak

Jeg forsvarer nå Kuyt, tenk det :dontgetit:

 

Han har da ikke spilt ren spiss siden Torres kom heller da, så å si at det er lite med 3 mål er ikke helt rettferdig.

Lenke til kommentar

Misunner deg så jævlig, Windy. Savner Anfield og Liverpool enormt, tror jeg skal flytte over så fort som mulig. :p

 

Spesielt fett må Arsenal-kampen ha vært, for en kamp å være på. Topp stemning, ryk eller forsvinn, dramatikk, 6 mål og avgjørelsen kom ikke før helt på tampen. Håhåh, ting reiser seg bare jeg tenker på det.

 

Har du fått gått på omvisning på Anfield da?

 

edit leif

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...