Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Vi har to nominerte spillere til Årets PL-spiller - ikke overraskende Torres og Gerrard. :) Alle vet jo at Ronaldo vinner, men uansett morsomt at begge to er nominert.

 

Gerrard har jo klippekort når det gjelder slike kåringer, rimelig tragisk. Torres sin er velfortjent dog.

 

Ferdinand og Flamini blir oversett stort her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

I år er nominasjonen fullt fortjent, men i fjor jobbet kanskje navnet hans litt ekstra for ham. Og tragisk er et sterkt ord jeg ikke akkurat synes passer her.

Lenke til kommentar

Bruno99: Leeds spiller i League one. Premier Leauge, Premiership og deretter Leauge one, altså i 3 divisjon. Btw, koselig kommentar fra din side. Du er ikke så værst selv :love: hehe. Noe overraskende kom den dog! Her om dagen ble jeg ble spurt om jeg lever i samme fantasiverden som postmann pat og teletubbies :D Den var faktisk litt morsom, kudos til cinesque for den.

 

Er dette begynnelsen på en ny æra, hvor United og Liverpool supportere kan leve side om side på diskusjon.no, uten å krangle og sammenligne alt og alle? Neppe :p

Lenke til kommentar
I år er nominasjonen fullt fortjent, men i fjor jobbet kanskje navnet hans litt ekstra for ham. Og tragisk er et sterkt ord jeg ikke akkurat synes passer her.

 

Fullt fortjent? Hvorfor? Han har selvsagt ikke vært blant årets seks beste i PL.

Et flertall av de som nominerer synes det. At du synes noe annet er lov, men da skal du si at "jeg synes at han har selvsagt..."

 

Ikke presenter din mening som "sannhet" :). Det kan virke provoserende. Og er unødvendig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
I år er nominasjonen fullt fortjent, men i fjor jobbet kanskje navnet hans litt ekstra for ham. Og tragisk er et sterkt ord jeg ikke akkurat synes passer her.

 

Fullt fortjent? Hvorfor? Han har selvsagt ikke vært blant årets seks beste i PL.

 

Kommer det fra samme munn som har hevdet at Liverpool hadde vært null uten Gerrard og Torres eller husker jeg feil? Uansett så tror jeg de aller fleste synes han har det, noe jeg ikke trenger å prøve å bevise en gang ettersom nominasjonen taler for seg selv.

Lenke til kommentar
I år er nominasjonen fullt fortjent, men i fjor jobbet kanskje navnet hans litt ekstra for ham. Og tragisk er et sterkt ord jeg ikke akkurat synes passer her.

 

Fullt fortjent? Hvorfor? Han har selvsagt ikke vært blant årets seks beste i PL.

 

Kommer det fra samme munn som har hevdet at Liverpool hadde vært null uten Gerrard og Torres eller husker jeg feil? Uansett så tror jeg de aller fleste synes han har det, noe jeg ikke trenger å prøve å bevise en gang ettersom nominasjonen taler for seg selv.

 

Jeg kan ikke huske å ha sagt noe slikt, men det kan godt hende. Uansett, du tror at folk mener det? Jaha? Og du trenger ikke å bruke en nominasjon mot dette, slike nominasjoner blir i flesteparten av tilfellene ren og skjær bullshit, jeg trenger vel ikke å nevne Fifa-nominasjonene til verdens beste spiller? Dessuten finner jeg det merkverdig at et lag som slåss om selveste 4.plassen har to av de seks beste spillerene i Premier League iår, det blir rett og slett feil. Spillere som Flamini og Rio Ferdinand har vært minst ett-par hakk over Gerrard i år.

Lenke til kommentar
NightKeeper; spillere kan vel være gode selv om de spiller for Liverpool? Du mener altså at det er plasseringen til klubblaget som avgjør hvem spillere som skal få nominasjon? Fin logikk må jeg si.

 

Haha, hvor har jeg sagt at spillere ikke kan være gode når de spiller for Liverpool? Prøv bedre neste gang, og ikke legg ord i min munn.

 

Jeg har sagt at Torres fortjente nominasjonen jeg, men at Ferdinand og Flamini burde vært der istedetfor Gerrard.

Lenke til kommentar
I år er nominasjonen fullt fortjent, men i fjor jobbet kanskje navnet hans litt ekstra for ham. Og tragisk er et sterkt ord jeg ikke akkurat synes passer her.

 

Jeg er faktisk enig.

 

I mitt hode er Gerrard en ganske unik spiller, av flere grunner:

 

- Han har ikke pls beste skuddbein

- Han har ikke pls mest presise pasningsfot

- Han har ikke pls beste teknikk

- Han har ikke pls beste overblikk

 

Allikevel så klarer han å levere såpass at han er helt i verdenstoppen av midtbanespillere. Litt usikker på hvordan han får det til.

Lenke til kommentar
NightKeeper; spillere kan vel være gode selv om de spiller for Liverpool? Du mener altså at det er plasseringen til klubblaget som avgjør hvem spillere som skal få nominasjon? Fin logikk må jeg si.

 

Haha, hvor har jeg sagt at spillere ikke kan være gode når de spiller for Liverpool? Prøv bedre neste gang, og ikke legg ord i min munn.

 

Jeg har sagt at Torres fortjente nominasjonen jeg, men at Ferdinand og Flamini burde vært der istedetfor Gerrard.

Jeg kan jo sitere den setningen jeg tok utgangspunkt i; "Dessuten finner jeg det merkverdig at et lag som slåss om selveste 4.plassen har to av de seks beste spillerene i Premier League iår, det blir rett og slett feil".

Hvordan skal jeg tolke dette da? Du synes det er merkelig at Gerrard blir nominert fordi Liverpool kjemper om 4. plassen, og at han da sannsynligvis ikke er god nok.

Lenke til kommentar
I år er nominasjonen fullt fortjent, men i fjor jobbet kanskje navnet hans litt ekstra for ham. Og tragisk er et sterkt ord jeg ikke akkurat synes passer her.

 

Jeg er faktisk enig.

 

I mitt hode er Gerrard en ganske unik spiller, av flere grunner:

 

- Han har ikke pls beste skuddbein

- Han har ikke pls mest presise pasningsfot

- Han har ikke pls beste teknikk

- Han har ikke pls beste overblikk

 

Allikevel så klarer han å levere såpass at han er helt i verdenstoppen av midtbanespillere. Litt usikker på hvordan han får det til.

Skjønte ikke helt hva du mente med det innlegget.

 

Det er flere faktorer en de du nevner som spiller inn.

 

- Han har ikke pls beste skuddbein Enig, men når han treffer treffer han (logisk)

- Han har ikke pls mest presise pasningsfot Mulig han ikke er øverst på passningsstatestikker, men er en sabla god passningslegger

- Han har ikke pls beste teknikk Nei, men en helt annen type en Ronaldo, trenger ikke være driblefant i PL.

- Han har ikke pls beste overblikk Blandt de beste

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
NightKeeper; spillere kan vel være gode selv om de spiller for Liverpool? Du mener altså at det er plasseringen til klubblaget som avgjør hvem spillere som skal få nominasjon? Fin logikk må jeg si.

 

Haha, hvor har jeg sagt at spillere ikke kan være gode når de spiller for Liverpool? Prøv bedre neste gang, og ikke legg ord i min munn.

 

Jeg har sagt at Torres fortjente nominasjonen jeg, men at Ferdinand og Flamini burde vært der istedetfor Gerrard.

Jeg kan jo sitere den setningen jeg tok utgangspunkt i; "Dessuten finner jeg det merkverdig at et lag som slåss om selveste 4.plassen har to av de seks beste spillerene i Premier League iår, det blir rett og slett feil".

Hvordan skal jeg tolke dette da? Du synes det er merkelig at Gerrard blir nominert fordi Liverpool kjemper om 4. plassen, og at han da sannsynligvis ikke er god nok.

 

Ja, jeg syntes det er rart at Liverpool har to, når ligalederen har 1. Men det har ingenting med at jeg syntes at Liverpool ikke kan ha gode nok spillere til å være med en i en slik kåring, som du mente.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noe overraskende kom den dog! Her om dagen ble jeg ble spurt om jeg lever i samme fantasiverden som postmann pat og teletubbies :D Den var faktisk litt morsom, kudos til cinesque for den.

 

Grunnen til at jeg sa noe sånt til deg er fordi jeg regnet med at du ikke tok det på feil måte, altså personlig, noe det ikke virker som. Så ditto kudos til deg ;)

 

Ja, jeg syntes det er rart at Liverpool har to, når ligalederen har 1. Men det har ingenting med at jeg syntes at Liverpool ikke kan ha gode nok spillere til å være med en i en slik kåring, som du mente.

 

Det trenger ikke være logisk at det beste laget har flest spillere på en slik liste. Se på Portsmouth; det er ikke det laget som har sluppet inn færrest mål, allikevel er keeperen deres på listen.

 

Angående Gerrard så har han et av de beste skuddbeina i PL, synes jeg. Han er dyktig på å finne åpninger og scorer flere mål på langskudd enn de aller fleste. I tillegg er han sannsynligvis den raskeste sentrale midtbanespilleren i serien. Han var den raskeste spilleren på hurtighetstester i VM-troppen til England i 2006, mind you, og det ligger også et par videoer på YouTube hvor han løper inn relativt raske motstandere. I tillegg slår han noen vanvittige pasninger og jeg kommer ikke på mange som gjør det bedre enn ham.

 

Så jeg er ikke helt enig med deg, String-Emil, for i mine øyne er han stort sett i toppen på alle de punktene du nevner, i tillegg til et par andre som hurtighet og taklingsstyrke.

Lenke til kommentar

Om jeg skulle rangere topp 3 i PL denne sesongen, ville det blitt Ronaldo, Torres og Ferdinand i den rekkefølgen. Syntes Gerrard har vært god, men kanskje ikke like outstanding som de jeg har nevnt ovenfor.

 

Hadde egentlig tenkt å skrive at jeg syntes dribblingene til Gerrard er litt monotone, men ved nærmere ettertanke så er det vel strengt talt langt mer effektivt å sparke ballen til siden for motstanderen og passere, enn å kjøre hundreogfemti overstrekks og ei klikk-klakk, før man lobber den på elegant vis over motstanderen.

Lenke til kommentar

Gerrard må vere den mest komplette spilleren i pl etter min mening. Han skiller seg ikke ut på enkete ferdighetene, men han er en alrounder som ikke har en eneste svakhet, slik jeg ser det. Fortjent nominasjon.

 

Men hvem er det som er nominert egentlig? Gerrard, Torres, Ronaldo, Fabregas, Berbatov og hvem er den siste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...