Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Wh1te, Masche skulle vel vært utvist. Et par stygge taklinger, så ga han en takling i 1.omg som skulle vært oransje kort.

Masche skulle vært utvist? Har du glemt taklingene Flamini hadde i den første kampen? Han hadde et par grove han og, nen da var det ikke så viktig å påpeke det?

 

Nå er vel ikke ak Flam så "i vinden" som det Masche er for tiden,mtp taklinger,usportsligheter etc etc heller

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wh1te, Masche skulle vel vært utvist. Et par stygge taklinger, så ga han en takling i 1.omg som skulle vært oransje kort.

Masche skulle vært utvist? Har du glemt taklingene Flamini hadde i den første kampen? Han hadde et par grove han og, nen da var det ikke så viktig å påpeke det?

 

Nå er vel ikke ak Flam så "i vinden" som det Masche er for tiden,mtp taklinger,usportsligheter etc etc heller

Nei, det har du nok rett i. Men hva har egentlig det med saken å gjøre? Masche har lagt seg flat og beklaget seg. Skal en spiller blir hardere straffet enn en annen, fordi han har hatt en uheldig episode for kort tid tilbake?

Lenke til kommentar
Nei, det har du nok rett i. Men hva har egentlig det med saken å gjøre? Masche har lagt seg flat og beklaget seg. Skal en spiller blir hardere straffet enn en annen, fordi han har hatt en uheldig episode for kort tid tilbake?

Masche la seg alldeles ikke flat og beklaget heller ikke utbruddene sine. Beklaget kun at han fikk rødt kort ovenfor lagkameratene siden det svekket laget. Men om han mener han har rett så må han gjerne stå på det, cudos for det uansett.

 

@Wh1te.

 

- Det kan se ut som holdingen starter utenfor. Hva er din oppfatning?

 

- Jeg ser det som at holdingen skjer inne i feltet, sier Pedersen.

Vel her tar jo Rune grundig feil. Er Fabregas som starter forseelsen å får Babel litt i ubalanse.

Lenke til kommentar

ATTENTION MANCHESTER UNITED FANS!!

 

Jeg er Liverpool fan som noen kanskje har fått med seg og jeg har hele tia sagt at Masche skulle hatt kort. At han slapp unna uten kort i det heletatt er for meg uforståelig. Et rødt kunne vært litt strengt, men fullt forsvarlig siden det er et par stygge etterslengere. Men her har dere en Liverpool fan som mener at han burde hatt kort garantert :thumbup:

Lenke til kommentar

Min oppsummering av saken:

 

- Liverpool fikk en feil idømt straffe

- Masche kunne kanskje fått et gult kort. Men ettersom dommeren la lista temmelig høyt denne kampen er det helt greit.

 

Når det gjelder resultatet/lagene tenker jeg følgende:

 

- Arsenal spilte til tider fantastisk fotball, men fremstår veldig urutinerte og ukonsentrerte.

- Liverpool var stort sett det samme gamle, men blir reddet av stor rutine, defensiv trygghet og ikke minst Fernando Torres.

 

Jeg synes for all del at resultatet var greit, men mtp. spillestilen som Arsenal viste frem de første 25 i går skulle jeg ønske at de gikk videre, og ikke "kjedelige" Liverpool.

Lenke til kommentar
Nei, det har du nok rett i. Men hva har egentlig det med saken å gjøre? Masche har lagt seg flat og beklaget seg. Skal en spiller blir hardere straffet enn en annen, fordi han har hatt en uheldig episode for kort tid tilbake?

Masche la seg alldeles ikke flat og beklaget heller ikke utbruddene sine. Beklaget kun at han fikk rødt kort ovenfor lagkameratene siden det svekket laget. Men om han mener han har rett så må han gjerne stå på det, cudos for det uansett.

 

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=14...mp;parentzone=0

Jeg synes nå at Masche gjør det veldig klart at det var dumt av han og henvende seg til dommeren, og i det hele tatt oppføre seg på den måten, i dette intervjuet. Mulig du tolker det på en annen måte.

Lenke til kommentar
Nei, det har du nok rett i. Men hva har egentlig det med saken å gjøre? Masche har lagt seg flat og beklaget seg. Skal en spiller blir hardere straffet enn en annen, fordi han har hatt en uheldig episode for kort tid tilbake?

Masche la seg alldeles ikke flat og beklaget heller ikke utbruddene sine. Beklaget kun at han fikk rødt kort ovenfor lagkameratene siden det svekket laget. Men om han mener han har rett så må han gjerne stå på det, cudos for det uansett.

 

@Wh1te.

 

- Det kan se ut som holdingen starter utenfor. Hva er din oppfatning?

 

- Jeg ser det som at holdingen skjer inne i feltet, sier Pedersen.

Vel her tar jo Rune grundig feil. Er Fabregas som starter forseelsen å får Babel litt i ubalanse.

Vel som den svenske dommeren sa er det ikke holdningen Cesc kommer med, det er rivningen i trøya og dyttet til Toure som skaper straffen. Holdningen til Cesc i armen til Babel startet og sluttet utenfor, men det gjorde slik at han kom i ubalanse, og derfor skulle det bare litt til for at Babel falt.

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
- Masche kunne kanskje fått et gult kort. Men ettersom dommeren la lista temmelig høyt denne kampen er det helt greit.

 

Takk. Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar
http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=14...mp;parentzone=0

Jeg synes nå at Masche gjør det veldig klart at det var dumt av han og henvende seg til dommeren, og i det hele tatt oppføre seg på den måten, i dette intervjuet. Mulig du tolker det på en annen måte.

Nå leste jeg det på Engelsk, ordrett. Dette var en heller mild oversetting. Ser fortsatt ikke at Masche fremstår veldig ydmyk eller legger seg flat. Eller at han beklager oppførselen sin før og etter det røde kortet.

Lenke til kommentar
http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=14...mp;parentzone=0

Jeg synes nå at Masche gjør det veldig klart at det var dumt av han og henvende seg til dommeren, og i det hele tatt oppføre seg på den måten, i dette intervjuet. Mulig du tolker det på en annen måte.

Nå leste jeg det på Engelsk, ordrett. Dette var en heller mild oversetting. Ser fortsatt ikke at Masche fremstår veldig ydmyk eller legger seg flat. Eller at han beklager oppførselen sin før og etter det røde kortet.

Okey. Kan jeg få den Engelske kilden din? Ikke misforstå, jeg vil bare ha den av nyskjerrighet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...