Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hmm.... med denne signeringen så blir det vel ikke noen flere kamper på viasat regner jeg med... Noen av kommentatorene sliter jo alle rede med Kuyt, carragher og Gerrard hvordan skal da denne mannens navn bli??

 

:!:

 

Nr. Det er jo sikkert mr Krompkamp som kommer tilbake.. Eller comeback for Rob Jones??

 

Hehe..du sier noe der, er mange de har store problemer med og utale.

Blir morsomt og høre hvordan navne hans blir :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, endelig ble det bekreftet da. Ønsker Martin Skrtel (noen som veit åssen man uttaler navnet?) (...)

Nærmeste jeg har kommet å finne ut det er denne videoen der kommentatoren sier navnet hans. Kan jo aldri vite helt om det er riktig uttalt av han da, men regner med det. Vet ikke hvlket språk kommentatoren snakker, men det kan godt være det er slovakisk.

Lenke til kommentar
Skrtel uttales (Sjkrtel). Ikke så vanskelig...

Enda en konsonant til gjør jo at høres enda vanskeligere ut, men...

 

Nærmeste jeg har kommet å finne ut det er denne videoen der kommentatoren sier navnet hans. Kan jo aldri vite helt om det er riktig uttalt av han da, men regner med det. Vet ikke hvlket språk kommentatoren snakker, men det kan godt være det er slovakisk.

...ifølge denne så høres det jo ut som om det skal uttales nesten som det skrives, bare at "R'n" i navnet utales slik du sier bokstaven "R", altså Skertel / Skerrtel...

Lenke til kommentar
Hmm.... med denne signeringen så blir det vel ikke noen flere kamper på viasat regner jeg med... Noen av kommentatorene sliter jo alle rede med Kuyt, carragher og Gerrard hvordan skal da denne mannens navn bli??

 

:!:

 

Nr. Det er jo sikkert mr Krompkamp som kommer tilbake.. Eller comeback for Rob Jones??

 

Hehe..du sier noe der, er mange de har store problemer med og utale.

Blir morsomt og høre hvordan navne hans blir :p

 

De kommer til å gjøre det samme som Tor Eggen gjorde når han kommenterte baseball for nrk under ol i '96. Der var det en fra Cuba som han slet noe inn i grønn-helvete med å uttale så til slutt så bare ga han mannen et nytt navn, lurer ikke på om det var Adolf eller Albert eller noe i den duren og det het han resten av OL :D

 

Eller så kan han gjøre som når Åge Hareide måtte kommentere for TV3 under VM i når nrk streiket og han kommenterete åpningskampene mellom Sør-Korea og et annen land som jeg ikke husker akkurat nå. Han kom halv-veis igjennom lagoppstillingen til Sør-Korea før ha fikk latterkrampe...

Lenke til kommentar

Går ikke på noen norsk TV-kanal nei, første Liverpool-kamp denne seongen Canal+ ikke sender live.

 

Og faen for noe bedritne greier da. Jeg har bare fått sett målet, men ut ifra hva jeg så der og hva jeg leser har vi ikke spilt spesielt bra og målet ble mål etter masse roting og piss. Men hva kunne vi egentlig forvente så elendig vi har spilt de siste kampene, og Boro er gode på hjemmebane. Det må en voldsom heving av laget til i andre omgang skal vi snu dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...