Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PL-trykk da? Synes faktisk det er en del finere jeg. Men litt rart at de er utsolgt for trykk ...

 

 

Vil ha CL trykk på en CL drakt :)

 

 

Sendte svar:

 

BLA BLA BLA BLA BLA

 

masch, Alonso eller Agger trykk eller ingen trykk....

 

 

Det er ikke så viktig med tykk for meg...

 

Håper det blir Masch jeg :)

Lenke til kommentar
Hva skjer med Martin Skrtel? Hva venter amerikanerene på? Jeg begynner å lure på dem når de ennå ikke har punga ut 6,5M£ for ham... Skulle ikke de gi oss mer enn nok av penger?

 

Amerikanerne har sikkert akkurat stått opp, så de har ikke fått signert faksen enda og sendt den i retur :)

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjøpt CL-drakta enda (fungerer jo også som tredjedrakt i ligaen da, må sies), men hvis jeg gjør det, noe jeg nok gjør, så tror jeg jeg tar PL-trykk. Rett og slett fordi jeg synes CL-trykket er litt kjipt, sånn standard Adidas-trykk som en haug andre klubber også bruker. Pluss at PL-trykket er peeent. :D Men gidder ikke henge meg opp i det, tar det trykket jeg får og kan jeg velge blir det nok heller PL.

Lenke til kommentar

Og da var Luton-kampen i boks for meg, wh1te og en kamerat av meg. ;) Billetter på The Kop til kampen på tirsdagen og omvisning på Anfield på onsdagen. Var som bare faen at flyprisen steig noen hundrelapper til i dag da, men det får så være, det er uansett rimelig billig til å dra over til Liverpool og se kamp. Totalsummen vår havna vel på mindre enn hva Sabra krevde for bare kampbillett og hotell tror jeg. :)

Lenke til kommentar

Hehe ja Hewitt, vi skal da oss en tur vi og en gang :p Selv om det sikkert blir en stund til. Jeg forventer å høre deg og Wh1te når jeg ser kampen. Så syng som faen. (Ønsker Wh1te en god tur, jeg kommer sikkert til og snakke med deg før du drar :p)

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...