Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Men når vi først snakker om tur; hva blir det med den "felles diskusjon.no"-turen vi snakket om tidligere? ;)

Det var jeg som startet det emnet etter idé av en som kaller seg Veritas, lenge siden jeg har sett han her nå. Uansett, vi ble enige om å prøve å få til noe neste sesong med TIA Travels, så når det begynner å nærme seg litt utpå året skal jeg kontakte Tage som driver TIAT og høre om mulighetene for å få satt av noen plasser til en kamp for en gruppe herfra. Det vil da koste mellom 1500 - 2000,- for kampbillett og alt fra 1-4 overnattinger, så det er veldig billig. Fly kommer utenom. Men må nesten se litt nærmere på det når tiden nærmer seg mer, hvem som vil være med, om vi får ordnet noe med TIATravels osv. Men jeg har ikke glemt det, så jeg kommer tilbake til det. :)

 

Grunnfag idrett foran Luton-kamp... Ja, kanskje fortsatt litt gay. Hvis noen inviterer meg og det koster 1300,- så er jeg med. Jeg har da kredittkort selv om jeg er student.

Du er velkommen til å være med om du vil. Danno er kanskje også med, men han måtte sjekke litt greier i morgen først. Han har uansett sikkert ikke noe imot det hvis du også er med hvis han kan. Det koster 1300,- ja, men det forutsetter at jeg greier å få billetter direkte fra Liverpool når salget for Fancard-holdere starter på torsdag (jeg har Fancard, vet ikke om noen av dere andre har?). Jeg tror det skal gå, ettersom det er en 3. runde-kamp mot Luton som går midt i uka og på veldig kort varsel, så hvis jeg sitter klar på nett og telefon med en gang salget starter tror jeg jeg skal greie å få billetter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er selvfølgelig kjedelig at Carragher lot seg tenne, men jeg skjønner han jævlig godt, hvis det som skrives der stemmer så er det vel få som bare hadde det latt det passere uten å konfrontere dem (ikke voldelig selvfølgelig) tilbake, kjent person eller ei. Det finnes grenser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...