Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke, vi diskuterte vel aldri noen aldersgrense tror jeg? Sånn i utgangspunktet så hadde det beste vært om alle var over 18 år, men jeg er veldig lite lysten på å eventuelt utelukke mindreårige som vil være med (og som selvfølgelig får lov ;-), føler meg kjip da, jeg vet godt selv hvordan det er å være mindreårig og måtte droppe masse gøy på grunn av det. Men det er jo noe det må tas en diskusjon om blant de som er interessert i å reise. Mindreårige vil jo ikke kunne ha mulighet til å dra på pub før/etter kamp (eller hvert fall ikke drikke alkohol, jeg vet ikke om de kommer inn på pubbene eller ei), noe andre kanskje har lyst til, men for meg er det et fett om jeg går på pub eller ei, så jeg kunne i så fall "passet på" (ikke sånn :p) mindreårige mens de som ville på pub var det. Sånn bortsett fra alkohol så er det vel ingenting som skulle stoppe mindreårige som jeg kommer på hvert fall.

 

Men ja, jeg vet ikke, vanskelig å svare på slike spørsmål når det ikke er blitt diskutert og siden det ikke er snakk om før neste sesong, altså om ca. et år, +/- noen måneder kanskje, så har vi ikke kommet så langt i planleggingen heller. Eneste som er klart så langt er at jeg skal høre med TIA Travels når tiden nærmer seg litt mer (tenker jeg tar kontakt i mars/april og tar en samtale om mulighetene våre), siden det er det greieste og billigste alternativet. Og at vi mest sannsynlig vil prøve å få så mange som mulig til å ta fly fra Sandefjord direkte til Liverpool, slik at vi reiser sammen. Men så er det sikkert noen som vil ta fly fra "sin egen" flyplass også, så ...

 

Her er for øvrig emnet hvor vi diskuterte det vi har kommet frem til foreløpig for de som vil lese/ikke har lest det.

Lenke til kommentar

Jeg og wh1te drar til Liverpool for å se Luton-kampen på tirsdag hvis vi får billetter når salget starter på torsdag morgen, noe jeg er ganske sikker på at vi greier, det er en god del ledige billetter nå hvert fall (men nå er det kun sesongkortholdere som kan kjøpe). Det fungerer slik at man MÅ ha Fan Card for å få kjøpt billett til kampen, og man kan kun kjøpe én billett på hvert Fan Card. Vi har tre Fan Card tilgjengelige, og har derfor mulighet til å bestille for en person til hvis det er noen som vil og kan være med på så kort varsel.

 

Billetten koster ca. 300,- (noen tiere mindre) og flybillett koster 600,-. Vi flyr fra Torp i Sandefjord direkte til Liverpool på mandag kveld og tilbake igjen onsdag kveld. Ellers blir det sannsynligvis noen hundrelapper ekstra til et billig hotell (koster 200,- hver natta på et ganske fint hotell jeg har bodd på før hvis vi er tre personer) . Eventuelle transportkostnader for å komme seg til og fra Torp kommer selvfølgelig utenom, selv må jeg ta tog fra Stavanger på morgenen på mandag.

 

Regner ikke med at noen kan, men hvis det er noen som vil så skrik ut, tenkte nesten vi måtte si ifra når vi først har muligheten til å bestille en billett til og turen er såpass billig. Er verdt prisen bare for å handle på Anfield. :p

 

Edit:

Ah faen, dobbelpost, tenkte ikke på at det var jeg som hadde postet sist :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Dæven, en aldri så liten spontantur? :p Hadde blitt om jeg hadde hatt tid, penger og litt bedre forvarsel. :p Men dere får ha en hyggelig tur, ikke den største kampen man kan dra på, men blir sikkert moro uansett. Husk på kamera. :D

Blir en liten spontantur ja, fikk jo ikke akkurat lang forvarsel. :p Klart det ikke er den største kampen, men fett er det alltid på Anfield. Jeg håper på å få se en del mål og ikke minst litt mindre profilerte spillere også, hadde vært kult å få se for eksempel Hobbs, Lucas, Itandje osv. Men Rafa må vel kanskje stille med førstevalgene på alle plasser for å vinne kampen. :p

 

Men først må vi få bekreftet billetter.

Lenke til kommentar
Det var jeg som startet det emnet etter idé av en som kaller seg Veritas, lenge siden jeg har sett han her nå.

 

Han titter nå innom selv om han ikke poster som en galing ;)

 

Og folk under 18 må da for det meste gå greit? Vet ikke hva aldersgrensen for å slippe inn på en pub er da men :o

Hadde jo vært koslig med litt oppvarming, men for min egen del så kan det gå fra oppvarming til å koke over fort.

 

 

men hvis det er noen som vil så skrik ut

 

Skrik?

Lenke til kommentar

Om Liverpool hadde fått 11M£ for Sissoko, mangler vi bare 6M£ for Masche. Selg Sissoko!

 

EDIT: Hadde vært fett å være med til Liverpool, og om jeg hadde fått lønning litt tidligere hadde jeg blitt med, tvert! Kos dere om dere får billetter, og sats på mange mål! :D

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...