Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lol.. Jaggu bra vi har kjøpt Skrtel og at Agger er på vei tilbake. Forsvaret er jo så udugelig for tida at det er jo helt skummelt.

 

Forsvaret ? , er ikke bare forsvaret som er dårlig hele laget er dårlig .

Forsvaret ja. Det er forsvaret som skal forsvare oss, det greier de faen ikke og derfor ligger vi under. Det har også noe med at Torres og Gerrard er de eneste som faktisk greier å gjøre noe offensivt. Resten er jo udugelige. Riise på kanten og Babel på benken? Latterlig. Lukter poengtap lang vei.

 

Angående forsvaret så håper jeg vi kjøper en ny høyreback og prøver litt nytt der. Finnan begynner å miste det helt synes jeg, har vært forferdelig ustabil i høst og har nok hatt flere dårlige enn gode kamper. Aurelio burde få sjansen litt mer til å bevise at han klarer seg, synes han har vært positiv i de kampene han har fått i det siste. Mitt forslag: xxx - Skrtel - Agger - Aurelio (Insua etterhvert?)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg begynner faktisk å bli pisselei den negative holdningen til mange fans: Tro på seier, da! Hvis ikke vi tror, kan vi heller ikke forvente at spillerne tror. Nå må hver og en ta seg i nakken her og stå bak laget, selv om det er jævlig for tiden. VI SKAL VINNE!

Lenke til kommentar

En ting er å tro på seier, vi har alle muligheter til å vinne kampen, men når man tar i betraktning formen vår, spillet i denne kampen, Boros spill og statistikken vår på Riverside så er det lett å bli pessimist. Tjernås sa i studio at vi har vunnet én gang på Riverside de siste åtte sesongene, og ikke scoret der på fem sesonger. Og det sier jo i så fall noe om hvor sterke Boro er hjemme mot topplagene, de er jo også eneste lag som har slått Arsenal i år.

 

Men Liverpool er et bedre lag enn Boro, de må bare finne ut av tingene. Det føles litt kjipt å sitte hjemme bak en PC nå når laget sliter, skulle gjerne vært der.

 

Edit:

Arbeloa ut for Babel i pausen. Det er hvert fall et skritt i riktig retning.

 

Come on, Reds!

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Ser ikke kampen jeg heller, men jeg registrerer at du ikke tar med Carragher i backfirer'n. Er imidlertid av den oppfatning at selv ikke Carragher har vært i normal toppklasse denne sesongen.

Jepp, nevnte ikke noe om han, men er vel omtrent sånn jeg føler det. Han har vært den desidert beste i forsvaret og er det i dag også som vanlig, men synes ikke det har vært god gammel Carra-klasse i år. Det gir kanskje et litt feil inntrykk av han når de andre i forsvaret ikke presterer da.

 

Bra av Rafa og bytte inn Babel så tidlig!

 

Edit: Litt vanskelig å være konstant optimistisk når laget spiller som de gjør for tida. Dessuten må det kunne gå ann å være negativ til spill og innsats, betyr ikke at man ikke støtter laget for det.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Jeg begynner faktisk å bli pisselei den negative holdningen til mange fans: Tro på seier, da! Hvis ikke vi tror, kan vi heller ikke forvente at spillerne tror. Nå må hver og en ta seg i nakken her og stå bak laget, selv om det er jævlig for tiden. VI SKAL VINNE!

Selvsagt skal vi ha tro på laget, men man kan da påpeke reelle fakta og være uenig i enkelte prioriteringer. Om vi her i Norge sitter i vår egen stue eller på pub og ser kamp og er ytrer misnøye, tror jeg det er liten sjanse for at spillerne får det med seg. ;) Hadde jeg sittet på Anfield og fulgt kampen, hadde jeg selvfølgelig gitt laget min fulle støtte! :w00t:

 

For øvrig, negativ og negativ… Vet ikke om du hinter til noen spesielle, men jeg er sannsynligvis den mest optimistiske av alle her. Jeg tror fortsatt at vi vinner både FA-cup, CL og tror fortsatt vi ikke skal avskrives i PL heller. Jeg nekter å gi opp håpet før det eventuelt ikke finnes noen teoretisk sjanse igjen… :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...