Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er utrolig Maggen. Jeg stiller meg også totalt uforstående til noen av valgene Benitez gjør, men han må ha et grunnlag for å ta akkurat de valgene. Jeg mener, det er han som ser spillerne hver dag, og han kan muligens også se dagsformen deres. Eller det kan hende han har lagt opp til en taktikk, hvertfall i denne kampen, der Riise skal komme i skuddposisjon.

I dag funket det ikke og Rafa gjorde forandinger i pausen, og det er bra (Babel byttet vel med Arbeloa, og Riise gikk ned på venstre back? Correct me if I'm wrong).

 

Men så har vi alle de andre kampene da, hvor byttene først har kommet ut i det 70. minutt osv, og jeg har ikke peiling på hvorfor.

Lenke til kommentar

Noen som begynner å bli enig med meg når jeg sier at Benitez må gå?? Mannen manger jo en stor hjernedel. Man skulle jo tro at han trener ett miniputtlag.

 

EDIT:

 

Ser flere som så absolutt mangler en hjernedel:

"Momo har problemer med å forstå hvorfor han stiller bak Alonso og Mascherano."

Endret av CCola
Lenke til kommentar
At Babel hver eneste kamp starter på benken er helt uforståelig syntes jeg. Har ikke sett han har gjort noen dårlig inntredner, faktisk tvertom. Mens Kuyt får spille titt og ofte... Sier ikke mer...

 

Er ikke så uforståelig med tanke på at han ikke har imponert de gangene han har fått sjangsen fra start. Kun god mot trøtte ben? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Rafa skal ikke gå. Ikke snakk om. Det er lett for oss her hjemme å sitte i stua, og tro at vi kan styre Liverpool til The Treble i løpet av et par sesonger.

Jeg synes Benitez har innfridd siden han kom til oss. Det vi alle vil ha nå er PL trofeet, inkludert Rafa.

Nå har vi fått inn Torres i førsterekke, så hvorfor ikke la oss vente og se hva Benitez for alvor er i ferd med å bygge opp (om eierne vil gi midler). Hvis vi får et par spillere av klasse Torres er vi på bedre vei enn vi har vært på ca. 18 år.

Nå håper og tror vi at Rafa får de midlene han trenger, og at han etterhvert kjøper hvertfall to spillere av verdensklasse, noe som ikke er gjort på aldri så lenge med unntak av Torres.

Jeg er positiv til framtiden, og eierne har bare å holde ord!

 

In Rafa we thrust!

Lenke til kommentar
Rafa skal ikke gå. Ikke snakk om. Det er lett for oss her hjemme å sitte i stua, og tro at vi kan styre Liverpool til The Treble i løpet av et par sesonger.

Jeg synes Benitez har innfridd siden han kom til oss. Det vi alle vil ha nå er PL trofeet, inkludert Rafa.

Nå har vi fått inn Torres i førsterekke, så hvorfor ikke la oss vente og se hva Benitez for alvor er i ferd med å bygge opp (om eierne vil gi midler). Hvis vi får et par spillere av klasse Torres er vi på bedre vei enn vi har vært på ca. 18 år.

Nå håper og tror vi at Rafa får de midlene han trenger, og at han etterhvert kjøper hvertfall to spillere av verdensklasse, noe som ikke er gjort på aldri så lenge med unntak av Torres.

Jeg er positiv til framtiden, og eierne har bare å holde ord!

 

In Rafa we thrust!

Jeg er helt enig med deg, selv om jeg egentlig ikke deler ditt ønske om Liverpools suksess (er Man Utd-supporter). Jeg syns Rafael skal få sitte en stund til, alle problemer løses ikke med en ny trener. Bare fordi det har buttet i mot i det siste, må en jo ikke sparke manageren! Om trenden fortsetter over lang tid, er derimot saken en annen ...

 

Likevel tror jeg nok Rafael er ferdig ganske snart ...

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
At Babel hver eneste kamp starter på benken er helt uforståelig syntes jeg. Har ikke sett han har gjort noen dårlig inntredner, faktisk tvertom. Mens Kuyt får spille titt og ofte... Sier ikke mer...

Vel, Kuyt fikk jo vesentlig mindre spilletid enn Babel i dag da, og da han kom inn var han også vesentlig bedre enn Voronin...

I dag, ja. Ellers i sesongen har jo Kuyt fått mye mer spilletid uten å prestere noe som helst. Så forøvrig ikke kampen i dag, så fullt mulig Kuyt for en gangs skyld gjorde noe positivt ut av seg. Utifra høydepunktene og analyser virker det dog som Babel og Torres var giftigst for Liverpool i dag (igjen)

Lenke til kommentar

Enig med AndersC og Goscinny her. Rafa må ikke gå, han må få midler. I sommer kjøpte vi en verdensklassespiss i Torres til £20M. Kan så godt som garantere at vi hadde vært enda lavere på tabellen om vi ikke hadde hatt han, for en mann. Hvorfor ikke kjøpe flere slike spillere som faktisk bringer litt suksess til laget? Nøkkelordet her er jo så klart penger. Tror at om Rafa hadde hatt penger til det hadde han kjøpt utelukkende verdens beste spillere, men det har han neppe. Hadde han hatt penger hadde hadde han sikkert solgt halve laget og kjøpt nye spillere. Lett for oss hjemme i godstolen å si at han må selge unna skrotet og kjøpe kvalitet (har ikke rent mel i posen der selv akkurat). Så enkelt er det ikke. Tviler på at vi får se noen særlig flere spillere dette transfervinduet. Satser på at Sissoko forsvinner, virker som han er veldig keen på det selv for tida, spesielt når han kommer med sånne idiotiske uttalelser, og forhåpentligvis får vi solgt Crouch også. Da sikrer vi Masche med de pengene, også ser vi ingen nye spillere før til sommeren.

 

Edit: Forøvrig stygt redd at Rafa må gå om det ikke kommer noen resultater i år. Ser ut som vi må kjempe for å greie en 4.plass i ligaen. Vi møter også Inter i neste CL-kamp. Men, det har jo alltid vært noe spesielt med CL for Liverpool da, så jeg har tro på at vi faktisk kan få til noe der. Også i 2004/2005 gjorde vi det rævva i ligaen med en 5.plass, men vi vant jo CL. Om vi fortsetter å være like heldige med trekningene i FA-cupen kan det jo være muligheter der også. Nei, sesongen er ikke kjørt enda.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Midler?

 

http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2240166,00.html

 

Som jeg skrev på et annet forum:

 

Dette er lovende nyheter i mine øre. Hvis DIC tar over klubben får vi skikkelig pengesterke eiere, for en gangs skyld. Desto bedre er det at det faktisk er en fan som tar over eierskapet og ikke baconknaskende businessmenn fra statene. Jeg hadde satt stor pris på en overtakelse for da hadde Rafa etter all sannsynlighet fått den finansielle styrken han trenger for å ta oss til toppen av tabellen.

 

Ryktet er mer logisk enn det er spekulativt, for Hicks & co har hatt tilsynelatende store problemer med finansene både av ny stadion og nye spillere. De ender sannsynligvis opp som gjeldsslaver med mindre DIC tar over eller Liverpool på en eller annen måte skulle vinne serien i år.

 

Jeg håper at DIC kjøper dem ut og gir fansen og manageren vår den respekten de fortjener.

Lenke til kommentar
At Benitez ikke har fått nok midler er jo litt drøyt da. Er kun Josè som har brukt mer penger enn han i snitt frem til denne sesongen. Å siden PL startet har Liverpool brukt mer penger på spillerkjøp enn United, kun Chelsea slår dem.
Hvor fikk du den statistikken fra? Just out of curiosity :)
Lenke til kommentar
At Benitez ikke har fått nok midler er jo litt drøyt da. Er kun Josè som har brukt mer penger enn han i snitt frem til denne sesongen. Å siden PL startet har Liverpool brukt mer penger på spillerkjøp enn United, kun Chelsea slår dem.

Jeg har ikke sett noen statistikk over det, men jeg tviler ikke på at Liverpool er av de som har brukt mest penger. Midler har de fått ja. Det som er utrolig irriterende er at Liverpool nesten hver sesong har kjøpt 4-5 spillere til noen hundre millioner, istedenfor å kjøpe to spillere av verdensklasse. Kanskje Benitez har begynt å lære på det feltet etter han hentet Torres?

Det er åpenbart at Manu har vært klart smartere i spillerkjøpene sine, enn Liverpool. Så hvis Rafa kan se hvordan andre managere (Eks. Ferguson og Eriksson) har brukt pengene sine tror jeg det kan bli bra med tanke på fremtidige spillerkjøp, hvis Benitez bruker pengene riktig.

Så neste mål MÅ være Mascherano, begynner å bli litt små-shaky i beina nå. Det skal jo ta så forbanna lang tid!

 

Edit: Nå fikk jeg sett statistikken ja.

Endret av AndersC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...