Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Kuyt puttet ikke nei.

 

Ut i fra kampbildet så var 1-1 et greit resultat. Boro spilte bedre enn oss. Det er så trist å si det. Jeg har fortsatt troen på at vi skjerper oss videre og lar ikke dette dra meg noe særlig ned. Babel var nære ved et par ganger og det er synd skuddene hans ikke var et par cm nærmere mål.

Lenke til kommentar

Et poeng er bedre enn ingen poeng, selv om det føles ut som et tap for noen. Det er nå, i slike drittperioder som dette, vi må se framover og gå til hver kamp med god tro uansett. Spillerne og Rafa vet hva som bor i laget, og hvis vi vinner neste PL kamp eller mot Luton, er jeg sikker på at vi vil fortestte å vinne. Det gjelder bare å få et lite dytt i ryggen, så er vi igang igjen.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fatte å begripe hvordan i huleste Rafa faktisk kan la spillere som Bønna og Voronin spille jeg altså. Hvertfall Voronin er jo så dårlig at det er helt skummelt. Også setter han Babel på benken og Riise på kanten. WTF?! Hvor har det blitt av Pennant og Kewell? Kewell har ikke vært strålende i det siste, men hvertfall bedre enn Riise på kanten da om Babel absolutt ikke kan brukes. Ser jo med en gang Babel kommer inn at det hele blir mye bedre offensivt med en eneste gang. Jeg greier bare ikke å forstå hvorfor Rafa gjør sånne idiotiske laguttak hele tiden, hvorfor ikke la de beste spillerne spille hele tiden?

 

Får forhåpentligvis se Skrtel, Agger, Kewell, Pennant og hele gjengen mot Luton på tirsdag. Gleder meg. Tror vi har lært litt nå, og knuser dem ganske greit, som vi burde gjort i første kampen.

Lenke til kommentar
Morsomt at alle dere etterlyster Skrtel, dere har vel knapt sett ham spille?

Ja, for dere hadde jo hørt kjempemasse om Nani og Anderson før i sommer, men likevel var de verdens beste.

 

Selvsagt vil folk se Skrtel. Få som har sett ham spille, men vi ser jo frem til å se hvordan han gjør det, og det vi har hørt om ham lover jo bra. Ingen som har påstått at han er en frelser i forsvaret enda, det er det Agger og Carragher som er. :)

Lenke til kommentar
Morsomt hvordan du drar alle under en kam.

 

Når to,tre stykker sier det samme så går det under "dere". Beklager, skal redigere innlegget til "enkelte".

 

Jeg har heller aldri sagt at Nani og Anderson er verdens beste, men det blir vel samme sak som at flesteparten av dere ikke etterlyser Skrtel heller.

Lenke til kommentar

Men er det ikke naturlig at folk vil se nye spillere og se hvordan de gjør det? Og spesielt når laget, og forsvaret især, sliter, da er det naturlig å kalle på noe annet, i dette tilfellet noe nytt. Så vidt jeg har fått med meg er det ingen som har sagt at Skrtel kommer til å gå rett inn og rydde opp i hele forsvaret, men folk vil se ham og se hvordan han kan gjøre det, og ikke minst OM han kan heve forsvaret allerede nå. Jeg personlig tror nok Cara - Agger fortsatt vil være den beste kombinasjonen, og selv om Skrtel virker lovende ut ifra det lille jeg har sett og det jeg har hørt, tror jeg ikke han kommer til å "frelse" forsvaret, og hvert fall ikke i denne første halvsesongen, men jeg dør likevel etter å se ham - er jo nysgjerrig på hvilken spiller han er.

Lenke til kommentar
Kan vel si at enkelte av Liverpool-supporterne har fått igjen for United-bashingen de tre første kampene denne sesongen nå. De er mennesker de og, stakkars.

Les fra 11. august 2007 og utover i Man Utd-tråden. Stort sett er innleggene fra Liverpool-supportere relativt konstruktive, og det er jo nærmest vi som må berolige dere med at dere ikke er helt ute av kampen og ligatrofeet enda.

 

Prøver du å si at Nani og Anderson ikke var kjente før i sommer? :ermm:

Brukte feil ord, mente at dere ikke hadde sett mye av Anderson og Nani før i sommer. Tviler sterkt på at majoriteten av deres egne hadde sett en eneste kamp med noen av dem.

Lenke til kommentar

Jaja, da er det på tide å rydde i innlegg i denne tråden igjen.

 

Enkelt(e) unitedsupportere her inne er jeg rimelig flau over nå. :(

 

(Og dette innlegget skal ikke kommenteres, send meg heller en pm).

 

15 innlegg er slettet, ikke alle brøt med retningslinjene men var kommentarer til slettede innlegg og ble derfor usammenhengende.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt p_report.gif moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding.

 

Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte.

 

Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...