Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KANE2009 skrev (4 timer siden):

Vet ikke om det er snakk om hell jeg. Når Thiago, Szoboszlai og Trent alle ble skadet med en gang de er tilbake så bør man kanskje stille spørsmål ved om de ble rusha tilbake litt for fort?

Thiago sin nye skade har ingenting med den gamle å gjøre.

Du kan trene så lenge du vil etter en skade, men du vil aldri klare å kopiere kampbelastning 100% på trening.

Den en kan stille spørsmålstegn ved er Alexander-Arnold. Han burde kanskje ikke ha spilt. Og det ville han nok ikke ha gjort heller om det ikke var for at Bradley og Gomez begge var ute. 

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (36 minutter siden):

Thiago er jo et gående sykehus så vi kan se bort fra han uansett. Szoboszlai sin skade er såvidt jeg vet enda en hamstring og definitivt noe man kan forebygge på en bedre måte enn å rushe spilleren tilbake. Så nei, uenig i at vi liksom bare er uheldig.

Sier ikke at vi nødvendigvis bare er uheldig. Men det finnes ikke, etter min viten, noen fasit for akkurat hvor lang tid det tar å lege en hamstring skade.

Ting kan kjennes bra ut på trening i mange uker, men du kan likevel slå den opp igjen når du spiller kamp siden trening og kamp ikke er det samme.

Men ja, han bør kanskje få et par måneder nå, så han ikke slår den  opp for andre gang. Viktig å ha i sesong innspurten.

Lenke til kommentar
Cappo skrev (17 minutter siden):

Sier ikke at vi nødvendigvis bare er uheldig. Men det finnes ikke, etter min viten, noen fasit for akkurat hvor lang tid det tar å lege en hamstring skade.

Ting kan kjennes bra ut på trening i mange uker, men du kan likevel slå den opp igjen når du spiller kamp siden trening og kamp ikke er det samme.

Men ja, han bør kanskje få et par måneder nå, så han ikke slår den  opp for andre gang. Viktig å ha i sesong innspurten.

Fasiten er vel at man ikke skal slå opp skaden igjen med en gang, da har man gått for fort fram, noe som skjedde her. En hamstring skade skal trenes opp veldig sakte med tilsvarende svak belastningskurve. Og nettopp fordi trening og kamp er såpass forskjellig bør man, igjen, gå forsiktig fram. Satser på at han får litt mer hvile og sakte opptrening denne gangen.

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (3 timer siden):

Var veldig bekymret før kampen. Veldig godkjent av gutta idag. Kanskje Gakpo til og med kommer igang igjen. Nå kan jeg kose meg resten av helgen!

Selv om resultatet er bra, så kan jeg ikke si jeg ble mindre bekymret etter alle skadene etter dagens kamp. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...