Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Whiteshit skrev (8 timer siden):

Liverpool prøver å hente tilbake Edwards visstnok. Det hadde vore kanskje årets signering om det gjekk i boks.

Leser at de vurderer å tilby han full kontroll. Og det ser jeg egentlig ikke noe problem med, han har vist seg som en veldig kapabel tidligere og med en annen manager enn Klopp inn, så kan det bare være en fordel at han har ansvaret mens en ny manager kan konsentrere seg om det på banen.

Lenke til kommentar
Alkan skrev (34 minutter siden):

Har ikke han startet sitt eget konsulentselskap?

Vet ikke om han startet, men han jobber i et sammen med Ian Graham som også har jobbet i Liverpool frem til 2023.

Men nå har eierne et møte i helga, så da regner jeg med de bestemmer seg for hvor langt de er villige til å gå i et tilbud til Edwards i håp om å få han tilbake.

Han må uansett ha en ganske høy stjerne blant eierne siden de igjen prøver å hente han tilbake.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er Nottingham Forest fryktelig skumle, men det blir vel kanskje en ny kamp med unggutter?

Noe sånt kanskje; Kelleher - Bradley, Konate, Van Dijk, Robertson/Tsimikas - Elliott, Mac Allister, Clark - Diaz, Gakpo, Danns.

Eventuelt enda noen flere unggutter. Føler at så lenge vi stiller rutinert bakerst, så er sjansene gode selv om vi bruker en del unggutter på topp.

Jeg ønsker egentlig ikke å se Endo, Szoboszlai eller Nunez egentlig. Vi trenger de virkelig og er ikke verdt å ta sjansen så tidlig egentlig. 

Lenke til kommentar

Å stille med en så uerfaren 11er vil føre til poengtap til slutt. Vi har hatt litt flyt på det til no, men det vil ikkje vare evig, så håper både dom, Darwin og Endo speler iallefall litt. Skadene tilseier egentlig at vi alt er ute av PL debatten imo. Litt pessimistisk så klart, men en må ha litt tur m skader og for å ta det. Alternativt ha en citystall 

Lenke til kommentar

Dette kan da ikke vare. Jeg har ikke sett så mange Liverpool-kamper denne sesongen og av de jeg har sett så syns jeg Liverpool overpresterer i forhold til spillets gang i kampene. Men de vinner jo og slipper ikke inn mål selv med omtrent et lag ute med skader det skal de ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...