Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jakobk skrev (16 minutter siden):

Har vi noen nå egentlig? Synes Herrera var en slik type, men han forsvant jo sommeren 2019

Bruno kan være vel være ganske irriterende når han først setter i gang, voldsomt konkurranseinnstinkt. Av yngre spillere er både Williams og Dalot ganske hissige. Men ingen av de terger på seg andre spillere i nærheten av hvordan Herrera kunne gjøre det.

Edit:

Pogba klarte å være ganske irriterende i går:

Spoiler

1956828904_Screenshot2021-08-30at23_17_40.png.4f2fdf90ebade36eead0fa3f5fec70d7.png

Edit2:

oOF skrev (12 minutter siden):

"Vi" har Robertson :D

Den skrikingen han gjorde mot Greenwood på en kontring er vel det mest irriterende jeg har sett mot United.

Spoiler

1740829138_Screenshot2021-08-30at23_28_33.thumb.png.3bcb3905757640053dddcdc948ebd87c.png

Tottenham har Son som er ganske ille. Lamela var også gaaanske punchable for de.

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt spørsmål. Nå har jeg sortert alle kampene siden Klopp tok over, så med forbehold om at den lista jeg har satt opp er korrekt og at kampen mot Watford den 17 mars 2018 var Klopp sin 99 kamp i PL, så ser det ut som at dette var før Alisson kom 19 juli 2018. VVD kom 1 januar 2018 og spilte sin 8 kamp i PL mot Watford.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (21 timer siden):

Scary shit. Og jada United-supportere, klar over at net spend ikke er veldig relevant, men det er nå mer de andre tallene jeg ser på:

IMG-20210902-WA0007.thumb.jpg.0b53fc51f1bb210d14c5fdc2d0034e04.jpg

Slående likt! Kan også nevnes at kun Ernest Magnall (manager 1903-1912) har flere seire (54) på sine første 100 kamper i United enn Solskjær (53). Men det sier også litt om konkurransen som har vært, og er nå. Lang vei opp til City, og Chelsea har en fantastisk bred tropp i tillegg til Liverpool som jo beviselig har et mesterlag.

United har en sterk førsteellever nå, men den er fortsatt litt ung i en del posisjoner, mangler nok en brikke på midtbanen og fortsatt litt mer bredde i stallen. Så jeg synes presset som nevnes i tweeten ligger i å kjempe der oppe i toppen, når jeg ser kommentarer som "ingen unnskyldning for å ikke vinne ligaen nå" og lignende må jeg le litt, for det skal noe veldig spesielt til for å vinne nå. Det viktigste er at man er med der oppe, for da kan alt skje.

Lenke til kommentar

Kommer Brasil til å kreve at FIFA straffer de engelske klubbene som har holdt igjen spillere?

For i forbindelse med kaoset i den nå utsatte kampen mot Argentina, så kunne ikke de spillerne ha spilt uansett fordi de ikke hadde kunnet sitte lenge nok i karantene i Brasil.

Det er jo tydeligvis ikke bare fra Brasil som trigger karantene, men til også.

Vi leser jo hvordan det gikk med spillerne som Aston Villa og Tottenham slapp. Er jo det at de spiller som har forårsaket hele kaoset.

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet. Har jo hatt slike gule med røde detaljer drakter som bortedrakt hele 10 ganger tidligere. Langt fra det verste som de kunne valgt.
Hvis du sjekker litt, så vil du se at draktene (hjemme/borte/tredjedrakta) stort sett er inspirert av farger på tidligere drakter, ofte fra 80- og 90-tallet.

Faktisk så syns jeg vi i år har 3 helt fine drakter.
Mulig jeg har rar smak, men 2011/2012, 2015/2016 og i år, 2021/2022 er kanskje de tre sesongene hvor alle tre kitene faktisk er fine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...