Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min inngang til sesongen var topp4. Så at vi leder er berre at vi er foran skjema. Det skaper jo såklart litt overskrifter å lede, men i praksis hadde city berre tillatt seg litt juleferie, og kjem tilbake igjen no. Hadde ikkje forundra meg om spurs passerte også. Så lenge vi helde oss ca der så klager eg ikkje.

Lenke til kommentar

Var det så ille i dag da? Kan egentlig ikke huske en eneste slik situasjon. Men jeg husker offsidemålet til Liverpool, og sjansen til Origi på overtid som også var klar offside, men flagget var nede. Om noen skal føle seg snytt av dommeren er det vel hjemmelaget. West Ham hadde også en rekke store sjanser - synes de var det beste laget mens Liverpool nok må skylde seg selv i dag.

 

 

 

Er jo litt skader i troppen, ikke sparing. Mangler et par viktige mann, og ikke den beste benken i dag.

 

Ja det var så ille. Og i grunn kunne dommeren godt annulert begge målene. Både offside målet til Liverpool og sperretrekkmålet til West Ham. Hadde ikke gjort meg noe. Heller 0-0 enn 1-1. I tillegg er vel sjansen der for at Liverpool kunne ha scora på en av de sjansene som feilaktig ble avblåst for offside.

 

Men som sagt, presset etter å vinne serien for første gang på nå 29 år er rett og slett for stort på klubben. Og det kommer ikke til å bli noe bedre.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trist at slikt skjer. Bra at West Ham tar det på alvor.

 

Fra artikklen:

 

- Enhver person som blir identifisert i å begå et lovbrudd, vil få opplysningene sine sendt til politiet, og vil også få livstidsutestengelse fra London Stadium, sier West Ham i en uttalelse.

 

- Det er nulltoleranse for slik oppførsel på vårt stadion, heter det videre i uttalelsen.

Endret av Ibrahimovic
Lenke til kommentar

Vel, Liverpool leder ligaen med 3 poeng.

 

Det ligger i Liverpool sine hender å vinne ligaen. Dog har Liverpool et litt vanskeligere program igjen enn Man City, men Man City skal spille flere kamper. De har både FA Cup og Liga Cup.

 

Begge skal spille en kamp borte mot Man Utd i ligaen, som jo er en tøff kamp, men jeg vil tro tøffere for City enn for Liverpool faktisk. Begge skal spille hjemme mot Chelsea. Mens Liverpool skal spille borte mot både Everton og Tottenham. Man City skal spille hjemme mot Tottenham og borte mot gigantdreperen Crystal Palace.

 

Med 3 poeng blir det en meget spennende avslutning. Litt kjipt å tenke at det kunne ha vært 12 poeng etter kampen mot City for vel 1 måned siden. Det kunne også ha vært 7 på nåværende tidspunkt heller enn 3 hvis de 2 siste kampene hadde blitt vunnet.

 

Men, Liverpool leder ligaen med 3 poeng. Det er ikke City som leder med 3 poeng.

 

Skal ikke glemme at Liverpool har slitt med skader i forsvaret en stund nå, og at disse spillerne er på vei tilbake, slik at Liverpool går våren i møte med fulltallig mannskap og det antatt sterkeste laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...