Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest bruker-343576

Vi var vel ikke så langt unna å få David Villa en gang? Torres og Villa på sitt beste, det hadde vært litt av en kombo på topp ;)

 

Edit: var vel sinnsyke rykter det, så skulle han også bare erstatte Torres :(

Endret av bruker-343576
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillere som var på vei, men som Liverpool ikke punget ut for eller som valgte en annen klubb i siste liten er vel

Dele Alli,

Alexis Sanchez( etter ryktene ønsket barca å kjøpe Suarez for penger + Sanchez),

David Villa,

Simao var linket i flere sesonger,

Dani Alves fra Sevilla i 2006,

Nemanja Vidic i 2006,

Clint Dempsey og Gylfi Sigurdsson valgte begge Tottenham,

Diego Costa var på vei for 40m£, men Liverpool trakk seg og han signerte istedet ny kontrakt med Atletico før Chelsea hentet han istedet,

Carlos Tevez var ikke negativ til å følge kameraten sin Mascherano fra West Ham til Anfield, men Liverpool hentet kun Mascherano,

Houllier så en U-21 turnering med Cristiano Ronaldo i 2003 og ønsket å hente han umiddelbart, pga høyt lønnskrav eller sign on fee krav, trakk Liverpool seg fra forhandlingene og United hentet han etter en treningskamp mot Sporting istedet.

Gabriel Heinze

Gareth Barry

Loic Remy

 

Link til kilder https://www.theanfieldwrap.com/2016/06/liverpool-the-ones-that-got-away-11-nearly-but-not-quite-transfers-for-the-reds/

 

https://www.google.no/amp/s/whatculture.com/amp/sport/10-players-didnt-know-liverpool-almost-signed

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sa under dagens eiere! Du kan jo ikke dra frem potensielle signeringer fra tiden hvor vi hadde eiere som ikke eide nåla i veggen og vi måtte selge for å i det hele tatt kjøpe noe.

 

Jeg sa også klassespillere. Så når en da reviderer den listen din så blir den jammen ikke lang.

Dele Alli var vel mer Rodgers sin feil enn klubben.

 

Sanchez ville aldri til Liverpool, så slutt å dra frem han som et eksempel. For i det øyeblikket Arsenal kom på banen så var ikke Liverpool aktuelt og det hadde ikke hjulpet å tilby mer penger, for det var ikke pengene som var problemet. Vi matchet allerede lønnen Arsenal tilbød.

 

Spillere som Clint Dempsey og Loic Remy ser jeg ikke akkurat på som noe stort tap.

 

Og det å kunne spå utviklingen til spillere er så og si umulig. Det er et sjansespill en må ta.

Skal vi kanskje klage på Manchester United da eller? Som i bunn og grunn kastet £90m ut vinduet fordi de kunne bare beholdt Pogba til å begynne med?

Lett å være etterpåklok på slike ting.

 

Jeg står fast med det jeg sier at det er ikke mange spillerne som Liverpool har ønsket og som kunne tenkt seg å spille for Liverpool som vi har gått glipp av fordi vi ikke punget ut under dagens eiere.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Det er jo åpenbart at han skal spille på et av ungdomslagene. Han er jo langt ifra god nok for førstelaget, så det har ingenting å si for Liverpools sesong neste sesong at han hentes.

 

Hadde likt best å fått igjennom de saftige overgangene først, er nervepirrende å måtte vente. 

Lenke til kommentar

Jeg sa under dagens eiere! Du kan jo ikke dra frem potensielle signeringer fra tiden hvor vi hadde eiere som ikke eide nåla i veggen og vi måtte selge for å i det hele tatt kjøpe noe.

 

Jeg sa også klassespillere. Så når en da reviderer den listen din så blir den jammen ikke lang.

Dele Alli var vel mer Rodgers sin feil enn klubben.

 

Sanchez ville aldri til Liverpool, så slutt å dra frem han som et eksempel. For i det øyeblikket Arsenal kom på banen så var ikke Liverpool aktuelt og det hadde ikke hjulpet å tilby mer penger, for det var ikke pengene som var problemet. Vi matchet allerede lønnen Arsenal tilbød.

 

Spillere som Clint Dempsey og Loic Remy ser jeg ikke akkurat på som noe stort tap.

 

Og det å kunne spå utviklingen til spillere er så og si umulig. Det er et sjansespill en må ta.

Skal vi kanskje klage på Manchester United da eller? Som i bunn og grunn kastet £90m ut vinduet fordi de kunne bare beholdt Pogba til å begynne med?

Lett å være etterpåklok på slike ting.

 

Jeg står fast med det jeg sier at det er ikke mange spillerne som Liverpool har ønsket og som kunne tenkt seg å spille for Liverpool som vi har gått glipp av fordi vi ikke punget ut under dagens eiere.

Jeg så nå at du hadde skrevet dagens eiere. Ja da er det vel Alli som glapp. Ingen visste jo at han ville bli så god. Håper vi kan klare å kapre Sessegnon fra Fulham, han er også Tottenham ute etter.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

 

Dominic Solanke første spiller inn. Hva tror dere?

 

Hårene reiser seg på ryggen min. For et kupp, altså.

 

 

 

Samme her. Gutten har potensial hvert fall. 

Lenke til kommentar

Ut fra det jeg har sett har jeg troa på Harry Wilson og Trent Alexander-Arnold iallfall. Sistnevnte har jo spilt en del på A-laget denne sesongen allerede. Rhian Brewster virker jo også spennende, men har litt igjen før han får spilletid for A-laget ville jeg tro. Det er stort sett offensive talenter i akademiet for tida. De defensive er litt så som så. Og selvfølgelig har man jo Woodburn, Ejaria og Ojo som alle har fått tid på A-laget.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Trent Alexander-Arnold er jo nesten proven allerede. Det han allerede har bevist er etter min mening mer enn bra nok til å vikariere på høyreback.

Harry Wilson har jo bøttet inn mål på U23, så han er vel egentlig klar for å få prøve seg på et høyere nivå.

Rhian Brewster er veldig spennende, men litt ung enda selv om han i rekordfart har blitt flyttet opp på U23.

Yan Dhanda virker også veldig spennende.

I tillegg har vi forsvarsspilleren Juanma og angrepsspilleren Toni Gomes.

 

Så får en håpe at flere av disse kan slå gjennom. De har utvilsomt potensiale til det i hvert fall.

 

Jeg vil tro at med europa spill denne sesongen, mest sannsynligvis Champions League, så tror jeg mange av disse vil få prøve seg mot svakere motstand i Liga cupen og FA cupen.

Lenke til kommentar

Lurer på hva de holder på med i Liverpool for tiden.

Skal tro om det er noen nye fjes på vei inn porten? 

Kunne godt tenkt meg at det skjedde noe markant ganske fort.

I Man.City er de jo allerede godt i gang, flerfoldige nye spillere har skrevet kontrakt, Yaya fikk fornyet, og en god del har forlatt klubben.

 

Det er slik effektivitet jeg kunne tenkt meg hos Liverpool også. Tyskere er jo kjent for effektivitet.

Men ikke kjøp hals over hodet. 

Få inn Keita og Dijk, og kanskje Salah, så finner jeg roen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...