Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nytter ikke å sprenge banken om en kjøper spillere som ikke passer inn i systemet eller Premier League for den saks skyld.

Du har sett det gang på gang spillere som har prestert så det suser i de andre ligaene i europa, men faller gjennom når det kommer til Premier League.

 

Problemet med kjøpet av f.eks Carroll og Benteke var at disse overhodet ikke passet inn i hvordan Liverpool spilte. Hvordan jeg som supporter kunne se dette, men ikke Rodgers og støtteapperatet rundt er for meg en gåte.

Kanskje de hadde håpet på at de kunne spille på andre måter også? Hvem vet...

 

Jeg er ganske sikker på at Klopp har en mer helhetlig plan og han kjøper de spillerne han har troen på passer sitt system. Om den spilleren koster £25m eller £50m er det samme for Klopp så lenge spilleren passer inn i hans planer.

 

Problemet med Klavan var vel strengt talt at han fikk mye mer spilletid enn beregnet på grunn av skader på Matip og Lovren.

Han var tross alt signert som en backup akkurat som Alex Manninger.

Kanskje det er Manninger som har fått litt skikk på feltarbeidet til Mignolet? :p

Lenke til kommentar

En ting er hvertfall sikkert, city og united kommer til å ruste opp spillerstallen kraftig i sommer. Både Guardiola og Mourinho kommer til å kreve å få kjøpe inn dem de vil ha. Klopp må hvertfall få kunne hente inn 1 klassespiller i hver ledd. Van Dijk, Keita virker å være på vei inn. Men hva med angrepet og backene?

Lenke til kommentar

 

Ser det ryktes om 4 milliarder i spillerkjøp hos United. Vi har ikke mye å hamle opp med viss det skjer.

 

 

Jeg er egentlig ikke så bekymret. Det er faktisk ikke mange resultatene som skulle gått den andre veien for Liverpool før de hadde vært Chelsea hakk i hel.

 

Manchester United ser heller ikke ut til å være interesserte i så mange av de spillerne Klopp ønsker seg.

 

Kjøpte dyrt kun for å kjøpe dyrt er noe Manchester City skal få lov til å drive på med. Så får lag som Liverpool kjøpe smart med spillere som passer Klopps system og betale det det koster for å få de.

Jeg har fortsatt til gode å se en spiller glippe fordi eierne ikke er villige til å bla opp det som kreves. Klopp har fått alle spillerne som han har pekt på som har vært tilgjengelig.

I tillegg var Klopp heldig og fikk Firmino rett i fanget av forrige manager. :p

Det skjer nå ofte at spillere glipper for vi ikke blar opp. Sanchez f.eks, har vell egentlig skjedd hver sesong.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

Bedre på det meste, dårligere defensivt dog bedre sisteskanse. Nice.

Vi var vel enda dårligere defensivt i 13/14, men da ble det jo scoret bøttevis med mål også :)

Lenke til kommentar

 

 

Ser det ryktes om 4 milliarder i spillerkjøp hos United. Vi har ikke mye å hamle opp med viss det skjer.

 

Jeg er egentlig ikke så bekymret. Det er faktisk ikke mange resultatene som skulle gått den andre veien for Liverpool før de hadde vært Chelsea hakk i hel.

 

Manchester United ser heller ikke ut til å være interesserte i så mange av de spillerne Klopp ønsker seg.

 

Kjøpte dyrt kun for å kjøpe dyrt er noe Manchester City skal få lov til å drive på med. Så får lag som Liverpool kjøpe smart med spillere som passer Klopps system og betale det det koster for å få de.

Jeg har fortsatt til gode å se en spiller glippe fordi eierne ikke er villige til å bla opp det som kreves. Klopp har fått alle spillerne som han har pekt på som har vært tilgjengelig.

I tillegg var Klopp heldig og fikk Firmino rett i fanget av forrige manager. :p

Det skjer nå ofte at spillere glipper for vi ikke blar opp. Sanchez f.eks, har vell egentlig skjedd hver sesong.

 

 

Nei. Klubben var villig til å betale for Sanchez, men Sanchez var ikke interessert i å dra til Liverpool.

Siden du mener vi ofte går glipp av spillere fordi vi ikke blar opp, så rams gjerne opp klasse spillere som faktisk kunne tenke seg til Liverpool som Liverpool har hatt lyst på, men som dagens eiere ikke bladde opp for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...