Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg er rimelig happy med måten Cou avfeier Barcaryktene på, med at i Liverpool kan han få en statue av seg selv, mens i Barca forsvinner han bare i mengden. Herlig! Med CL er jeg helt sikker på at han blir.

 

Når det er sagt har vi ikke råd til å drite på draget denne sesongen, vi må bare bygge videre og befeste vår posisjon i topp 4. Ikke at det blir noe lettere neste sesong akkurat.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

Bare jeg som ser potensialet til å dytte Moreno høyere opp på banen?

Har vel stort sett blitt byttet inn som ving de gangene han har fått sjansen?

Lenke til kommentar

https://youtu.be/vuamVQJRdt4

 

Kan godt forstå at Klopp ønsker Keita i troppen. Mannen har godt overblikk, jobber mye i begge retninger, god teknikk og fremoverrettet. Virker som han hele tiden vil fremover, og med han på midten og flere andre Liverpoolspillere som har retning mot målet, kan det se ut som han er rett mann.

Håper de ender opp med Keita, spreng gjerne banken for min del. Bedre å bruke masse penger på få spillere, enn å bruke like mye penger på mange middels spillere.

 

Hva må en gjøre for å få videoen til å vise slik som i vinduet over? Ser bedre ut enn bare en blå link.

Endret av sector
Lenke til kommentar

Bare jeg som syns den drakta ikke er så ille? Fryktet den skulle være verre og med tanke på en del av tidligere bortedrakter så kan jeg ikke si den er så jævlig.

 

Den er en slags throwback til bortedrakten sesongen 1995/1996, bare tonet ned en del.

For øvrig så resirkuleres en del av draktdesignene ser jeg. F.eks bortedrakten fra 1987/1988 og 1988/1989 er omtrent blåkopiert i 2008/2009.

Den gule med rød detaljer bortedrakta for eksempel er kopiert opp ikke mindre enn 10 ganger gjennom Liverpools tid.

 

Årets 3. drakt er faktisk en av få orginale ideer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...