Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer sikkert det samme som skjedde med meg på FIFA: Neymar nekter å forlate Barcelona uansett hvor mye penger han blir tilbudt. :D Det er nok dessverre urealistisk i virkeligheten også. Vi får heller tviholde på Coutinho, frykter bare en utkjøpsklausul eller at FSG vil ha inn pengene. Gikk vi i pluss sist overskudd, samt at vi har en realistisk sjanse til å ta vår første PL-tittel, så ville jeg i hvertfall nektet å selge før sommeren.

Lenke til kommentar

Skjer sikkert det samme som skjedde med meg på FIFA: Neymar nekter å forlate Barcelona uansett hvor mye penger han blir tilbudt. :D Det er nok dessverre urealistisk i virkeligheten også. Vi får heller tviholde på Coutinho, frykter bare en utkjøpsklausul eller at FSG vil ha inn pengene. Gikk vi i pluss sist overskudd, samt at vi har en realistisk sjanse til å ta vår første PL-tittel, så ville jeg i hvertfall nektet å selge før sommeren.

 

Leste en artikkel hvor det stod at Coutinho ikke har utkjøpsklausul.

Lenke til kommentar

Hvorfor frykter kun folk at et gammelt vennskap skal føre Coutinho til Barcelona?

Jeg syns da vitterlig at med Klopp ved roret så er det Barcelona som bør være redde for at Neymar blir lokket til Liverpool!

For hvor lang tid vil det ta før Neymar ønsker nye utfordringer? Han har jo vunnet det han kan med Barcelona. :p

Lenke til kommentar

Hvorfor frykter kun folk at et gammelt vennskap skal føre Coutinho til Barcelona?

Jeg syns da vitterlig at med Klopp ved roret så er det Barcelona som bør være redde for at Neymar blir lokket til Liverpool!

For hvor lang tid vil det ta før Neymar ønsker nye utfordringer? Han har jo vunnet det han kan med Barcelona. :p

 

Skjer ikke at Neymar kommer til Liverpool. Det blir Coutinho som går etter hvert dessverre...

Lenke til kommentar

Hvorfor frykter kun folk at et gammelt vennskap skal føre Coutinho til Barcelona?

Jeg syns da vitterlig at med Klopp ved roret så er det Barcelona som bør være redde for at Neymar blir lokket til Liverpool!

For hvor lang tid vil det ta før Neymar ønsker nye utfordringer? Han har jo vunnet det han kan med Barcelona. :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg leste at Coutinho tjener £80.000 i uka, litt over halvparten av hva Sturridge visstnok tjener. Galskap. Galskap! Signerte ny kontrakt for halvannet år siden, tydeligvis ikke særlig pengegrisk. Noe annet som er galskap er at vi hentet han for £8.5M fra Inter. Han har riktig nok hatt store svingninger, men vært en klassespiller for oss fra dag én. Må være vanvittig bittert for Inter.

Lenke til kommentar

Coutinho kommer til å forsvinne. Vi har sett det før og det vil skje igjen. Forhåpentligvis har vi han i minst 1,5 år til.

I dag er det rykter om at Sturrigde vil forlate Liverpool. Smerter ikke så mye som å miste Coutinho merker jeg. Hva mener folket? Vil Sturridge noen gang komme seg opp på et nivå som passer ambisjonene til Liverpool, og ikke minst spillestilen til Klopp?

 

Jeg har alltid vært glad i Sturridge som type og spiller, men har den siste tiden irritert meg over alt det rare han finner på ute på banen. Kanskje det er best å selge nå mens han har en viss markedsverdi.

Lenke til kommentar

Uten å vite hva som er grunnen, tror jeg at Sturridge ikke helt passer inn i systemet til Klopp. Han vil ha spillere som jobber og springer hele tiden, og det gjør ikke Sturridge. Det medfører benkesliting og misnøye, som igjen vil antakelig føre til salg.

 

At Sturridge er en klassespiss er vel det ingen tvil om, men ikke alle spillere passer i alle system. Se på Benteke. Han er god på sin måte, men passer heller ikke inn hos Klopp. Medførte salg, heldigvis fikk Liverpool tilbake mesteparten av det de betalte.

Lenke til kommentar

Sturridge har jeg begynt å bli litt lei for å være ærlig. Hadde han konsentrert seg og prøvd å passe inn i Klopp sin spillestil så tror jeg faktisk han ville klart det. Samtidig mener jeg at vi ikke bør selge han i januarvinduet med mindre vi får noe bedre inn. Kan jo være gull å ha mot sesongslutt som "supersub" om formen bedrer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...