Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

 

Skal sies at mye av Sakhos blundere kom da han spilte med Lovren eller Skrtel, samt at han måtte dekke opp for Moreno titt og ofte. Tror han hadde fått mye bedre arbeidsforhold med Matip og Milner, slik som Lovren har nå(merk at han egentlig ikke har gjort særlig feil før Moreno kom inn i laget igjen). 

 

Ikke nødvendigvis Morenos feil, kan godt hende det samme hadde skjedd med Milner der, men er likevel noe jeg biter meg merke i i hvert fall. 

 

Tror likevel måten han har oppført seg på bak kulissene har gjort at han nok er ferdig i klubben.

 

Vel, jeg har også mer tro på Sakho enn Lovren. Litt merkelig at han er helt fryst ut av laget. Han bør vel få en ny mulighet? Og ja, det stemmer som du sier, når han spilte sammen med de kom tabbene. Han vil nok helt sikkert ha en bedre dynamikk med et bedre forsvar rundt seg. Han har tross alt alle forutsetninger som kreves for å være en verdensklasse midtforsvarspiller.

 

 

 

Problemet er vel at vi egentlig ikke har innsikt i hva som skjer bak kulissene. Kan være han er ekstremt forstyrrende for spillergruppa, når det helt tydelig er viktig for Klopp å ha et godt miljø. 

 

Så har vi jo hele "doping"-saken, som sikkert ikke hjalp på..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, han fikk nå ikke strenge straffen for den "dopingen", så svært alvorlig kan det ikke ha vært. Men du har selvsagt rett, vi vet ikke hva som foregår bak kulissene.

 

Men tviler litt på at han er så umulig å jobbe med. Balotelli ble gitt bort gratis. Ingen indikasjon om at Liverpool har slik hastverk med å kvitte seg med Sakho.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Det var jo det da, bli lånt ut en sesong og kom i form eller ikke gidd å møt opp,var beskjeden fra Klopp.

 

Sakho ble kanskje ikke straffet av idioten fra sakho, men det ble Liverpool i aller høyeste grad.

 

Klart at Sakho må fokusere på å komme i form og spille på sitt høyeste nivå, men det er jo naturlig å tro at det er det han ønsker siden han ikke vil forlate Liverpool.

 

Jeg skjønner bare ikke hvorfor og hvordan ting kan være så ille at han er fryst ut fra førstelaget (og reservelaget).

 

Sakho bør ta tak i seg sel og fokusere på treningen og fotball og OM han gjør det burde han få muligheten i Liverpool denne sesongen.

 

Kanskje det handler om Liverpool sitt image og at de ikke ønsker å gjøre det lett for en spiller som er dopingtatt.

 

Jeg vet ikke..

Lenke til kommentar

 

Det var jo det da, bli lånt ut en sesong og kom i form eller ikke gidd å møt opp,var beskjeden fra Klopp.

 

Sakho ble kanskje ikke straffet av idioten fra sakho, men det ble Liverpool i aller høyeste grad.

 

Kanskje det handler om Liverpool sitt image og at de ikke ønsker å gjøre det lett for en spiller som er dopingtatt.

 

 

Dopingsaken er ikke problemet til Sakho. Skal man dro media stammer problemet hans fra i sommer når han kom for seint på treninger og generelt var en urokråke i gruppa. Da ble han frøset ut fordi Klopp verdsetter ro og tillitt innad i gruppa høyt. I tillegg var han i dårlig form, og er muligens det enda.

Lenke til kommentar

Jaja, det stemmer jo. Husker det nå. Men er Sakho virkelig så dårlig mentalt at han ikke endrer holdning og forstår hva han må gjøre? Det virker jo som han vil spille for Liverpool. Hadde Klopp sett at holdningen til Sakho var umulig hadde de nok solgt han i sommervinduet, slik som de gjorde med Balotelli.

 

Skulle likt å fått en oppdatering fra Klopp/klubben/Sakho om tingenes tilstand for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Siste oppdatering om Sakho fra Klopp jeg kunne finne på youtube:

 

Gir et ganske interessant inntrykk. Virker som Sakho ikke respekterer managerens avgjørelser.

 

Interessant å se denne videoen i sammenheng med den første: (en måned siden)

 

Klopp bagatelliserer egentlig hendelsen og sier det er opp til Sakho. Men han vil ikke bekrefte eller avkrefte om han ønsker å kvitte seg med Sakho.

 

Og, så, denne interessante analysen fra en Franskmann som tydeligvis har fulgt med på sosiale medier:

 

Og en annen video om samme tema fra omtrent samme tidspunkt som den første:

 

Den er også interessant.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har bestilt fly og hotell til Liverpool for å få med meg Liga Cup kampen 29/11. Noen tips om hvordan jeg får tak i kampbillett?

http://www.liverpoolfc.com/tickets/how-to-buy-tickets/non-st-holder-member-or-fc-holder

 

Du bør nok helst bli "medlem"..

 

http://www.liverpoolfc.com/membership

Jeg er medlem både i England og i Norge :)

Men usikker om jeg tør vente på at klubben legger ut billetter..

 

 

http://www.liverpool.no/supporterklubben/salg-av-turpakker-til-liverpool-leeds-har-aapnet/

 

Sjekk det. Hvis du ikke reiser med Ving skader det nok ikke å ringe og spørre om billett til kampen.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg har bestilt fly og hotell til Liverpool for å få med meg Liga Cup kampen 29/11. Noen tips om hvordan jeg får tak i kampbillett?

http://www.liverpoolfc.com/tickets/how-to-buy-tickets/non-st-holder-member-or-fc-holder

 

Du bør nok helst bli "medlem"..

 

http://www.liverpoolfc.com/membership

Jeg er medlem både i England og i Norge :)

Men usikker om jeg tør vente på at klubben legger ut billetter..

http://www.liverpool.no/supporterklubben/salg-av-turpakker-til-liverpool-leeds-har-aapnet/

 

Sjekk det. Hvis du ikke reiser med Ving skader det nok ikke å ringe og spørre om billett til kampen.

Kan gjøre et forsøk. Har booket overnatting allerede så jeg trenger kun kampbillett. Hospitality billetter hos klubben er billigere enn Ving sine pakker :)
Lenke til kommentar

Det er vel bare å vente på Joe Gomez som er ute et år igjen da... Synd for Ings. Han får gråte litt og tenke på alle millionene han har mens han er skadd.

 

Joe Gomez er ikke skadet igjen.

 

Jeg er meget spent på returen til Joe Gomez. En av premier leagues mest lovende forsvarsspillere. En kraftplugg av en spiller, enorm fysikk og 1.88m høy. Teknikken er i orden, farten fungerer og han kan fordele baller fra forsvarsposisjon.

 

Får virkelig håpe skaden han pådro seg i kneet ikke fører til svekkelse av kneet som kan føre til ytterligere skader senere. Ellers kan jeg garantere at Joe Gomez blir en fast spiller på det Engelske landslaget i fremtiden og en av Premier Leagues mest ettertraktede forsvarsspillere.

 

Hadde ikke likt å møtt han om jeg var angrepsspiller. Selv ikke på nåværende tidspunkt. Han har forhåpentligvis en stor fremtid foran seg uten skader.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel om de selger billett uten hotell..

 

På Ving sine sider står det at de er partner med "Thomas Cook Sport".. De gjør nok billettreservasjoner derfra:

 

Her en direkte link til Liverpool - Leeds. I utgangspunktet virker det som det er for folk som også bestiller hotell.. Men teknisk sett kan de gjøre det uten..

https://www.thomascooksport.com/event/Liverpool-FC-v-Leeds-United---EFL-Cup/12708

 

Verdt å forsøke. Sikkert bedre å kontakte Thomas Cook Sport direkte, enn Ving.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...