Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Fortsetter litt der jeg slapp i går. Jeg elsker variasjonen i målscorere.

 

Clyne (0) - Matip (1) - Lovren (2) - Milner (4)

Lallana (3) - Henderson (1) - Wijnaldum(1)/Can(2)

Mane (6) - Firmino (5) - Coutinho (5)

 

Kun Clyne som mangler mål. En fantastisk velfungerende angrepstrio. Endelig kommer det jevnlige scoringer fra midtbanen. Endelig klarer vi å score på dødball med stopperne.

 

Det beste av alt: Fotballen Klopp har satt i gang er fantastisk moro å se på.

 

EDIT: Dette virker til å bli en fantastisk moro sesong med mye god fotball. 5 gode lag i toppen som alle (på gode dager) spiller underholdende (imo) fotball.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forbanna landslagspause. Må se Høgmo og Norge spille drittfotball når man har blit vant til å se Liverpool både vinne og underholde. Får bare håpe alle kommer tilbake skadefrie, og i like god form. Må forresten si at jeg liker tanken på at vi har en målkåt Sturridge i backup.

 

Utrolig mye morsommere å se Liverpool når sesongen starter så bra. Skulle det dabbe av så skal vi sannsynligvis være med å kjempe om topp fire også, og det er tross alt målet. Kjemper vi om tittelen til våren så blir det bare enda morsommere. Husker hvor utrolig mye mer jeg gledet meg til å se Liverpool da vi tok andreplassen, enn de sesongene som kom etterpå.

Lenke til kommentar

Forbanna landslagspause. Må se Høgmo og Norge spille drittfotball når man har blit vant til å se Liverpool både vinne og underholde. Får bare håpe alle kommer tilbake skadefrie, og i like god form. Må forresten si at jeg liker tanken på at vi har en målkåt Sturridge i backup.

 

Du MÅ ikke se Høgmo og Norge. Det må da vel gå an å heller finne på noe moro...

Lenke til kommentar

Forbanna landslagspause. Må se Høgmo og Norge spille drittfotball når man har blit vant til å se Liverpool både vinne og underholde. Får bare håpe alle kommer tilbake skadefrie, og i like god form. Må forresten si at jeg liker tanken på at vi har en målkåt Sturridge i backup.

 

Utrolig mye morsommere å se Liverpool når sesongen starter så bra. Skulle det dabbe av så skal vi sannsynligvis være med å kjempe om topp fire også, og det er tross alt målet. Kjemper vi om tittelen til våren så blir det bare enda morsommere. Husker hvor utrolig mye mer jeg gledet meg til å se Liverpool da vi tok andreplassen, enn de sesongene som kom etterpå.

Satser på å sitte sent oppe og se Brasil heller, jeg :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...