Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg tror også Mkhitaryian blir suksess for United :dremel:

 

 

 Hadde selv tro på han i starten av denne sesongen, så jeg kjøpte han på Fantasy. Nå seks serierunder senere har jeg for lengst tatt han ut...

Mulig han blir bedre senere.

 

 

Han har jo ikke vært lenge i klubben, så han blir nok helt sikkert bedre. Han vil nok spille seg inn på laget skikkelig, men trenger nok tid til det. Men han er ingen Sadio Manè som scorer i bøtter og spann.

Lenke til kommentar

Miki scorte no like mange mål i fjor, og assista over dobbelt så mange som Mané. 

 

Mkay...

1.Bundesliga 90 23 36

Premier League 72 24 12

Kamper, mål, assist.

 

Første er Miki i Bundesliga, for et bra lag Dortmund, andre er Sadio Manè i Premier League for Southampton er middelmådig lag. Han har hatt mye mindre assist ja. Men flere mål.

 

Men jeg tror ting endrer seg nå. Han vil nok bli rimelig konge på assist også for Liverpool. Så langt 6 kamper, 3 mål, 3 assist. Blir ikke overrasket om han havner over 15 på begge denne sesongen.

 

Jeg har ikke noe imot Miki, som sagt er han et bra kjøp og vil bli en bra spiller for United. Han er akkurat den type spiller United trenger, men Manè er akkurat den type spiller Liverpool trenger. Men jeg tror fremdeles Manè blir en større suksess, og han er som sagt ung i tillegg. Et konge kjøp av Klopp.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Det blei berre ordlagt som at Sadio var langt bedre enn Miki når vi snakker om jordbær og appelsiner her. Vanskelig å sammenligne, men begge passer inn i respektive lag.

 

 

..men det er vi såvidt eg forstår enige i.

 

..og eg håper miki havner på kant m JM ellerno, for den mannen i form på united vil bli krise ^^

Lenke til kommentar

Hands down and no joke,Mignolet burde starte mot United. Ikke noe imot Karius som har gjort det helt greit, men har ikke hatt noen gamesavers enda. Liverpool slipper jo kun inn på dødballer, så er det likfgreit å ha Simon bakider som kan ha en supersave. La Karius spille mot Tottenham,så mignolet om det ikke blir noe gjenkjennelig. Karius har vært litt kjedelig.

 

En stabil mignolet er bedre.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...