Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, har virkelig ikke lyst til å tape på målforskjell. Så hvis ikke City ser ut til å tape poeng, så hadde jeg nok sett at vi tapte eller avga poeng mot Newcastle.

 

Så slipper Gerrard å bli den store syndebukken som kostet Liverpool sitt første seriegull på 24 år.

 

Men, men.. Det er jo lov å håpe på at City går på en skrell og bare spiller uavgjort mot Everton.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Ja, for det er Gerrard sin feil at Liverpool sklei på bananskallet...

 

 

(Nei)

Altså.. Nei, han har jo ikke det da. Men det betyr ikke at han selv ikke føler seg som det.

For tross alt, uten den glippen så er jeg rimelig sikker på at kampen hadde endt 0-0.

 

Og jeg hadde glatt tatt en kjedelig og kynisk kamp den ene gangen mot Chelsea og ha en større sjanse for et seriegull. For Liverpool har tross alt spilt underholdene fotball i nesten så og si alle andre kamper.

 

Men som tidligere sagt, så må Chelsea roses for å spille til de grader destruktiv og tålmodig fortball og samtidig straffe motstanderen til de grader når feil ble gjort.

Tipper Everton banker City med 9 mål..

Nuvel.. Everton trenger strengt talt bare å klare uavgjort. De trenger ikke vinne.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg hadde tro på Everton-poeng før jeg så spillerne som er utilgjengelige til kampen. Da ser det rimelig mørkt ut, og 4. plassen er i tillegg kjørt. Citys to siste kamper er på hjemmebane, og da ser jeg virkelig ikke hvordan de skal avgi poeng. Tror dessverre ikke på noe mirakel lenger. City vinner nok serien.

Lenke til kommentar

Ja, dessverre. Det må være tungt for Gerrard når tabben hans i all evighet kommer til å bli vist som grunnen til at Liverpools første PL-gull glapp. (Selv om det selvfølgelig ikke stemmer) Rart å tenke på hvor lite som skulle til for at gullet skulle glippe. Litt driti ut av det spillselskapet som betalte ut til de som hadde tippet at Liverpool skulle vinne serien, det var jo ikke utenkelig at vi kunne gå på et par smeller, i hvertfall mot Chelsea/CP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...