Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Iago Aspas er forresten grusomt dårlig. Han takler rett og slett ikke tempoet i Premier League. Pasningsspillet hans har jeg aldri sett maken til før. Få ham ut av klubben så fort som mulig. Bomkjøp.

Lenke til kommentar

Det var en skikkelig nedtur med tap av så avgjørende kamp. Da er det bare til å legge fra seg denne sesongen og være fornøyd med at vi tok med oss champions league-plassen - det som var hovedmålet vårs. Har vært en helt syk sesong, dumt vi ikke klarte det når vi var så nære, men med gode spillerkjøp til sommeren har jeg veldig stor tro på gull neste sesong :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aspas solgte seg selv i dag egentlig. Liverpool var ganske dårlige idag punktum.
Sterling prøvde for mye selv og for ofte og stakkars Gerrard. Fornøyd med hva Liverpool har prestert i år

og det ble champions Leagueplass. Men dette ender nok ikke med gull. Fint at CP blir gnust til pinnevev av City akkurat nå, da blir de enklere for oss å håndtere. Men da må Liverpool for faen skjerpe seg mange mange hakk.

Lenke til kommentar

Hva om Allen ikke hadde bommet alene mot bortekampen mot Everton?
Hva om Brendan Rogders hadde kjørt en habil taktikk hjemme mot Aston Villa?
Hva om dommeren(e) hadde vært kompitente i begge City-kampene?
Hva om Kolo ikke hadde sendt en horibel passning mot WBA?
Hva om Henderson hadde nettet på sin übersjanse tidlig på Emirates?
Hva om Gerrard didn't slip up?

Sånn kan vi nok desverre ikke tenke.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
"It was clear that they had not come here to win the game with the time-wasting and what not. The players gave everything, we just couldn't get that wee bit of luck.

 

"I don't think it's a tactic to get players behind the ball. You could get anyone to get everyone back and defend on the edge of the box.

 

"We are still two points ahead of a team that has spent an absolute fortune. If we win our last two games we finish above them and then we'll see what happens with Manchester City.

 

"The players have been brilliant, we dust ourselves off."

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk enda mer skuffet over hvordan andreomgangen ble spilt, enn at vi tapte. Trist å se så mange underprestere i en så viktig kamp. Jeg holdt på å ta reper'n når ballen ble rotet bort på slutten når vi hadde gode muligheter. Som da en corner på overtid endte med en jævla feilpassning, jeg skjønner ikke hvordan det overhodet er mulig.

 

Så jævlig deprimert, men uansett en solid trøst at vi tar en utrolig sterk medalje. I tillegg har jeg blitt lovet at City skal gå på et poengtap, og da kan fort Liverpool bli ligamestre likevel.

Lenke til kommentar

Iago Aspas er forresten grusomt dårlig. Han takler rett og slett ikke tempoet i Premier League. Pasningsspillet hans har jeg aldri sett maken til før. Få ham ut av klubben så fort som mulig. Bomkjøp.

Helt enig. En kjempeglipp av Rodgers taktisk. Skulle en først hatt innpå offensive kraft så kunne han satt inn Alberto. Han er jo flere hakk bedre.

 

Men ja, hvis du ser benken han hadde mot Chelsea så sier den alt egentlig. Hvor var Teixeira som Rodgers har skrytt så fælt av hvor god han har vært på trening?

Aspas var og har alltid vært en skivebom alle gangene han har fått sjansen.

Og samme hvor dårlig Liverpool var idag, Aspas var fortsatt enda dårligere enn resten.

Lenke til kommentar

 

  • 73%Ballbesittelse27%
  • 26Avslutninger11
  • 8Avslutninger på mål4
  • 14Cornere3
  • 624Pasningsforsøk226
  • 536Vellykkede pasninger153
  • 7Frispark8

 

Anti fotball, flott Chelsea.

 

 

Det er jo et resultat av at Chelsea lot Liverpool drille ball så mye de ville i ufarlige områder. Elendig taktisk gjennomføring av BR, han burde ha visst at Chelsea kom til å parkere buss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...