Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det uansett er mer sannsynlig at vi får Torres tilbake enn Alonso. Sistnevnte leverer jo faktisk om dagen.

Selv om sistnevnte leverer om dagen, så har han også sagt at han ønsker å komme tilbake til Liverpool. Han vil bare vinne serien med Real Madrid først. :p

 

Og det er ikke tull en gang..

 

Det kan ta lang tid ;)

Lenke til kommentar

Jeg registrerte meg her 24. juli, 2011.

Sorry, var hun andre forumsjenta. Ikke meningen å forveksle dere to, men hun hadde akkurat like påstålig angåedne Torres som deg(i dette tilfeldet) Hun nektet plent på at Torres ville dra ,var ikke snakk om diskusjon engang.

Men igjen, vakke meningen å ta slik feil.

 

kloffsk: Haha, du er nå sannelig et trivelig lite troll du din gløs-tøs.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Passer vel bra med signaturen min også, blir vel mange mange år til Liverpool kommer til å vinne noe annet enn Carling Cup.

 

Nei, det tror jeg egentlig ikke. Det er noen år til vi blir en reel tittelutfordrer igjen ja, men det er jo flere troféer å kjempe om. Laget er jo heller ikke så altfor langt bak Chelsea, når man tenker over det.

Lenke til kommentar

Grønnsikker på at Torres hadde åpnet scoringskontoen tvert om han kom tilbake til Liverpool. Usikker om jeg vil ha han tilbake, men for 20mill så er jeg fristet.

Tror uannsett Torres ikke selgers i januar, Anelka er bort, Drogba drar til Afrikamesterskapet osv. Chelsea beholder nok Torres.

 

Suarez-saken(den første ivertfall) kan bli avsluttet i morgen ifølge sky. På tide.

Jepp, vi taer han til sommeren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...