Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det uansett er mer sannsynlig at vi får Torres tilbake enn Alonso. Sistnevnte leverer jo faktisk om dagen.

Selv om sistnevnte leverer om dagen, så har han også sagt at han ønsker å komme tilbake til Liverpool. Han vil bare vinne serien med Real Madrid først. :p

 

Og det er ikke tull en gang..

Lenke til kommentar

Hvis det betyr at han er over skadeproblemene, tror jeg en retur til trivelige lagkamerater (både gamle og nye) samt å få jobbe med Reina og Suarez på treningsfeltet vil gjøre underverker.

 

Ellers, så melder jeg meg frivillig som confidense goalkeeper hos Liverpool, krever ikke mye heller (£5k i uka). Møter da opp på treningsfeltet som keeper, men slipper inn absolutt alle skudd som kommer. Rart flere klubber ikke har tenkt på dette.

Lenke til kommentar

Sier faktisk ikke nei takk om Torres vil komme tilbake, og han beklager for måten han dro på og alt det der. Er bombesikker på at han hadde fyrt på alle plugger igjen. Ser ut til å være kvitt skadene han hadde hos oss, for jeg tror ikke han har vært skadet i det hele tatt i Chelsea. Kan fort bli han som skyter oss til en topp 4 plassering. Vi trenger i alle fall en god avslutter inn i laget i Januar, ønsker meg Podolski etter å ha sett han score mye i Tyskland, men da er kanskje Torres like "realistisk".

Lenke til kommentar

Grønnsikker på at Torres hadde åpnet scoringskontoen tvert om han kom tilbake til Liverpool. Usikker om jeg vil ha han tilbake, men for 20mill så er jeg fristet.

Tror uannsett Torres ikke selgers i januar, Anelka er bort, Drogba drar til Afrikamesterskapet osv. Chelsea beholder nok Torres.

 

Suarez-saken(den første ivertfall) kan bli avsluttet i morgen ifølge sky. På tide.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Hadde vært greit om Villa gikk til Liverpool i januar. Passer godt inn. trenger 45 100% sjanser for å score, og syter som ei hore om dagen. Perfekt for Liverpool, med andre ord.

 

 

Men han er jo en utrolig god spiller, da, så det hadde jo vært greit om han ikke kom til Liverpool allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...