Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Vedder skinka mi på at hvis Suarez blir erklært uskyldig, så slipper Evra unna. Synes det bør bli en solid straff uansett utfall. Både rasisme og det å lyve om det for å sværte motparten er drøyt og må straffes.

 

Blir interessant hvor mange mål vi scorer om Suarez får suspensjon. Carroll-Kuyt på topp oser jo mål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vedder skinka mi på at hvis Suarez blir erklært uskyldig, så slipper Evra unna. Synes det bør bli en solid straff uansett utfall. Både rasisme og det å lyve om det for å sværte motparten er drøyt og må straffes.

 

Blir interessant hvor mange mål vi scorer om Suarez får suspensjon. Carroll-Kuyt på topp oser jo mål.

Hva man oppfatter som rasisme er da veldig individuelt. Når en dommer vitner om at Suarez faktisk har sagt noe som kan oppfattes som rasistisk så syns jeg det hadde vært veldig rart å straffe Evra. Man må klare å se grånyansene, folk oppfatter ting forskjellig, og det er opp til FA å "objektivt" avgjøre hvilken side av streken saken faller ned på.

Lenke til kommentar

Vedder skinka mi på at hvis Suarez blir erklært uskyldig, så slipper Evra unna. Synes det bør bli en solid straff uansett utfall. Både rasisme og det å lyve om det for å sværte motparten er drøyt og må straffes.

Tull og tøys. Det kan godt være Suarez har bedrevet rasisme ovenfor Evra selv om det ikke kan bevises. Det betyr ikke at Evra skal straffes, men det betyr også at Suarez ikke skal bli stemplet som en rasist. Selv om det blir litt feil.

 

For min del er det ingen tvil hva som har skjedd her. Jeg vet at Suarez ikke er dum, uansett hvor mye han filmer, biter, lugger, jukser osv. Han vet godt hvordan ordet "negro" vil bli oppfattet i et land som England og det er småkleint hvordan både han, Liverpool og dere som supportere tviholder på det latterlige argumentet der. Herregud, dere vet da at det var ment som rasisme. Han vet det, Evra vet det, dere vet det og vi vet det. Så er spørsmålet om det er nok til å dømme ham.

Lenke til kommentar

Det hadde vel dessuten aldri i verden halt ut såpass i tid om det var totalt grunnløse påstander. At Suarez har oppført seg svært suspekt er hevet over enhver tvil, cluet er bare om FA har "nok" til å stemple personen som rasist og derved totvrake det pittelille ryet han har igjen. Dersom de dømmer fyren må saken være 100% bankor, for dette er alvorlige greier. Det vil se totalt ubrukelig ut for Dalglish og Liverpool om Suarez blir dømt mht den amatørmessige situasjonen de har sett seg i når det gjelder mediauttalelser i saken, for øvrig. Dalglish sa jo også at han "måtte gjøre noe om fingeren til Suarez stemte" oh well, balleløse fjott.

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Dalglish sa jo også at han "måtte gjøre noe om fingeren til Suarez stemte" oh well, balleløse fjott.

Hva vet du om det? Dalglish kunne ha ''gjort'' noe med Suarez(muntlig refs, bot, osv). Men internt, uten å ringe til pressen å fortelle alt der. Not the liverpool way.

 

Kunne jo ha benket Suarez, men vil heller ha Suarez på banen enn Carroll.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dalglish sa jo også at han "måtte gjøre noe om fingeren til Suarez stemte" oh well, balleløse fjott.

 

Det var vel ikke akkurat det han sa heller. Etter Fulham-kampen var det en journalist som sa at det hadde blitt knipset bilder av Suarez som ga en finger. Kenny sa han ikke uttalte seg uten å ha sett bildene, og at hvis det stemte, og jeg siterer: "We've got a decision to make".

I tillegg er det som zu er inne på helt sannsynlig at noe sånt har blitt tatt internt, hvorfor skulle det vært gjort i offentligheten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I tillegg er det som zu er inne på helt sannsynlig at noe sånt har blitt tatt internt, hvorfor skulle det vært gjort i offentligheten?

Signaleffekt, Liverpools ansikt utad. Vise at slikt ikke skal skje i Liverpool. Det er da helt normalt å si hvilken straff spillere får, selv om det bare er en reprimande.

Lenke til kommentar

Jeg har for så vidt forstått at du alltid er bastant på dine meninger, Banan. Dog må jeg nok en gang forsøke å se synspunktet ditt.. Denne faller på Toppmeis også.

Med forbehold om at jeg har gått glipp av noe; hvor i all verden har det blitt bevist at Suarez sa negro?

 

Det er vel ikke bevist. Er vel det som visstnok skal ha vært det Suarez har sagt. Men meg bekjent er det vel ikke noe hold i dette annet enn Evra sine anklager.

Lenke til kommentar

Når en dommer vitner om at Suarez faktisk har sagt noe som kan oppfattes som rasistisk så syns jeg det hadde vært veldig rart å straffe Evra.

Jaha? Vet du noe jeg ikke har fått med meg? Tidligere rapporter har gått på at Marriner hverken hørte eller så noe som helst, og at Evra heller ikke sa noe til Marriner under kampen, men at Evra og Ferguson gikk til dommeren etter kampen sammen for å legge frem påstandene, og at den påståtte hendelsen ble inkludert i kamprapporten som en følge av det. Hvis du ikke vet noe mer enn dette, så er det drøyt å automatisk gå ut ifra at Marriner har hørt noe rasistisk fordi han vitner. Hvis han har vitnet er det naturlig uansett ettersom han var kamplederen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...