Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt å se Tottenham og Newcastle tape poeng. Newcastle er på straka vegen nedover tabellen, samt Tottenham begynner å få marginene imot seg. Vinner City de to neste kampene(Chelsea og arsenal) så kan det se bra ut til julaften. Så får Liverpool bare kjøre sitt løp å vinne så mange poeng som mulig.

 

Har to vanskelige bortekamper foran oss mot Villa og Wigan, men vinner vi begge to, så spår jeg at vi ligger på 4.plass på jesus ''bursdag''.

Joey7Barton Joseph Barton

Just like to say thanks to The Kop for their reception today. Means a lot........#jft96

:)

Btw ''morsom'' episode mellom Barton og Bellamy igår, kan ikke fatte hvorfor kun Craig fikk gult kort.

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir tett med kamper nå fremover. En kjempemulighet for oss til å ta innpå i toppen, da vi har overkommelig motstand. Regner med at det blir spilletid på Shelvey fra start også (wooho!). To bortekamper, hvor vi fort kan tape poeng, etterfulgt av to hjemmekamper vi normalt vinner. Villa borte blir desidert tøffest. Klarer vi 3p der, så har vi Wigan som vi burde slå komfortabelt (har mine tvil though). Så er det Blackburn og Newcastle hjemme. To lag vi som regel slår på Anfield, og som vi må slå for å henge med. Klarer vi 3/4 seire her, så burde vi ligge forholdsvis bra an. Første match i 2012 blir City på Etihad, før det er FAcup. Jævlig viktig at vi tar så og si maks poeng. Etter nyttår er vi vanligvis gode, det er tiden før vi roter det til. Ønsket mitt for julekampene er at Suarez slutter å være whoreish-grøftesniffer, og for alvor begynner å bøtte i mål.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Bøtte inn mål? Høhø, jaja. Det skal vel litt til, Jefe. Med så mye stolpe- og tverrliggertreff, er det andre ting enn uflaks det står på. En erstatter for Lucas og en ekstra spiss synes jeg vi bør hente inn i januar. Kampen om topp 4 har sjelden vært vanskeligere. Ser man på bredden til de andre øvrige lagene, kan vi vel anse oss selv som underdoger i den kampen. Men vi er jo bare 3 poeng bak 4. plassen, så.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Bøtte inn mål? Høhø, jaja. Det skal vel litt til, Jefe. Med så mye stolpe- og tverrliggertreff, er det andre ting enn uflaks det står på. En erstatter for Lucas og en ekstra spiss synes jeg vi bør hente inn i januar. Kampen om topp 4 har sjelden vært vanskeligere. Ser man på bredden til de andre øvrige lagene, kan vi vel anse oss selv som underdoger i den kampen. Men vi er jo bare 3 poeng bak 4. plassen, så.

 

Really?

Lenke til kommentar

Målene kommer, Liverpool netter tradisjon tro oftere på nyåret. Kommer til massive sjanser, har margine mot oss akkurat nå(og en dose udyktighet). Men marginer snues.

Maxi-Suarez ser ut som har funnet tonen, Adam viser gode takter(bare ikke på dødball), Downing og Henderson blir gradvis bedre, Bellamy er alltid et uromoment, Suarez kommer til sjanser på egenhånd egentlig.

 

Vi trenger en som kan bare være i feltet å ''tap'' inn mål. En Fowlertype, spesielt når Carroll spiller, mange av ballene han vinner i lufta går til ingen, for Suarez er ikke den type spiss. Der feilen ligger, vi har tre spisstyper som ikke passer sammen. Kuyt er all over the place(og har 0 mål så lang, det er for dårlig) Suarez liker å dribble seg forbi og gjøre fantastiske ting på egenhånd, Carroll liker å få ballen i lufta osv.

 

Hadde likt å se Bellamy-Carroll på topp sammen faktisk.

Endret av Danielzu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...