Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir overhodet ikke overrasket hvis Liverpool hentet Darren Bent. Engelsk, halvdårlig og relativt målfarlig. Typisk "Queer Kenny"-signering. k9z

 

Selv føler jeg Jason Bent ville vært et fargerikt innslag i klubben. Ville kanskje tatt litt av fokuset vekk fra Suarez :w00t:

 

http://www.youtube.com/watch?v=UBgMqrphMDs&feature=related

 

http://www.youtube.com/watch?v=62x2nh0X7j8&feature=related

Lenke til kommentar

Dette bygger bare opp under mine tidligere påstander om at Liverpool har seg selv å takke for unødvendige poengtap tidligere i sesongen. Vi får bare håpe på at marginene snart går i vår favør og at det bli stolpe-inn i stedet for stolpe-ut en stund nå. Vi trenger noen solide flermålsseiere. Får Carroll et par goller i løpet av jula tror jeg han blomstrer etter nyttår og begynner å levere jevnt og at samspillet med Suarez virkelig begynner å gi avkastning. Skulle gjerne sett tall på hvor mange sjanser liverpool har skapt også, og sammenlignet det med f.eks. City eller United, samt deres prosentvise uttelling.

 

Vi får håpe at det er til vår fordel i det lange løp at det er så tett som det er i tetsjiktet nå. Noen resultater "vår vei" i jula, så er vi med i teten når vi entrer vårsesongen og Liverpool normalt sett kommer i flytsonen. Da begynner det å bli spennende :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir overhodet ikke overrasket hvis Liverpool hentet Darren Bent. Engelsk, halvdårlig og relativt målfarlig. Typisk "Queer Kenny"-signering. k9z

 

Selv føler jeg Jason Bent ville vært et fargerikt innslag i klubben. Ville kanskje tatt litt av fokuset vekk fra Suarez :w00t:

 

Takk, sjef. Jeg har aldri sett det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...