Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt greit å møte City synes jeg (var jo forberedt også, det måtte jo komme). Heller å møte de i semien enn finalen egentlig. Slår vi City (som jeg mener vi har muligheter til), bør det bli en relativt grei finale, så kan også se positivt på det.

 

Når det er sagt så er det vel liten tvil om at vi fort kan vise oss kapable til å slå City i semien og få det tøft i finalen også :p

Lenke til kommentar

Nå ryker vi ut i semifinalen. Faen, så typisk.

 

Tull, og patetisk innstilling. Vi har alle muligheter til å slå ut City, og for å være fortjente vinnere så må vi også gjøre det da vi 99 av 100 ganger måtte møtt de på ett eller annet stadie med de 4 semifinalistene vi har i år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne sesongen blir finalen spilt i den ene semifinalen!

Tror det er gode muligheter for å gå videre. At Lucas muligens er ute er jo trasig, men det gjenstår å se. Det blir i tillegg åpnet et vindu rett over nyttår, og de amerikanske eierene har frem til nå vist stor vilje til å høre på trenere og manager når det gjelder å åpne lommeboka. All den tid LFC ikke er i noen internasjonal cup denne sesongen, blir de hjemlige cupene helt sikkert prioritert. Sølvtøy bli alltid satt pris på, til og med av den typen som en får i ligacupen.

 

Derfor tror eg nok at det kan bli et spennende overgangsvindu, der midtbanen kanskje kan bli styrket.

Og en annen ting som kanskje noen har glemt, av uforståelige grunner hvis en er ihuga fan, er at det sitter en person på sykestua som blir frisk snart, og han heter Gerrard, og er midtbanespiller. Å få tilbake han tror ikke eg at vil være noe svekkelse for Liverpool.

Lenke til kommentar

Vi får håpe at Mancini hadde klekket ut en plan for å ta ut Lucas til neste gang. Så nå aner han ikke hva han kan få å slite med. :)

 

Skulle vi klare å vinne ligacupen og klare CL-plass må jeg si meg svært fornøyd med sesongen.

 

Og grunnen til at mange ikke prater for mye om Gerrard er nok at mange har mistet litt troa. Han fremstår nå som en kjeks. Og når han blir skdefri må han spille seg varm igjen. Noe som igjen kan ødelegge rytmen vi har inarbeidet (sett bort i fra at Lucas nå også er ute).

 

Og faen hvor kjedelig det er å ikke ha helgekamp.

Lenke til kommentar

Typisk at han blir skada etter å ha spilt 3 av de absolutt beste kampene hans i karrieren på rad. Han har vel omtrent aldri vært skadet før?

 

Får bare håpe Gerrard er tilbake snart.

 

Edit: Håper bare ikke det er en type skade som begrenser potensialet hans. Har sett spillere før som kom tilbake etter sånne skader og aldri var den samme igjen. :/

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...