Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Nei det er han ikke, ja han er ille, men ikke i nærheten av så ille som han fremstilles.

 

Helt enig.

 

Se her, liksom. Er det ille?

 

suarezg6ujn.gif

 

Han må da få lov til å stemple Kompany for så å kaste seg som om han ble skutt og gni seg i hodet som om noen sparket han i bakhodet. Er da ikke ille det.

 

Ja den situasjonen er ille, men i det siste fremstår alt han gjør som ille. Han kan bli taklet på en måte som egentlig skulle ført til frispark, og hvis han da ikke får det så er kommentatorer og media på han med en gang og snakker dritt. Som jeg også sa så er dette Suarez sin feil ja, men i disse dager er alt søkelys rettet mot han og han fremstår værre enn han egentlig er på grunn av dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det sier vi nå. I fjor i september var det en del murring, men Lucas har virkelig vokst spesielt sesongen i fjor, når han ikke hadde konkurranse fra Mascherano. Jeg personlig har et helt nytt syn på gutten. Offensive pasninger, vrir spillet, hadde til og med et løp inn i boksen hvor han klikk-klakket med Suarez på søndag - hvem faen trenger Mascherano? Når man i tillegg medregner at også Adam jobber defensivt nå (var bl.a han som tok i mot skuddet fra Silva når halve Liverpool-laget sto i mål mens Reina var sweeper), så spør jeg:

 

Hvor faen skal vi plassere Gerrard når han er tilbake?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det sier vi nå. I fjor i september var det en del murring, men Lucas har virkelig vokst spesielt sesongen i fjor, når han ikke hadde konkurranse fra Mascherano. Jeg personlig har et helt nytt syn på gutten. Offensive pasninger, vrir spillet, hadde til og med et løp inn i boksen hvor han klikk-klakket med Suarez på søndag - hvem faen trenger Mascherano? Når man i tillegg medregner at også Adam jobber defensivt nå (var bl.a han som tok i mot skuddet fra Silva når halve Liverpool-laget sto i mål mens Reina var sweeper), så spør jeg:

 

Hvor faen skal vi plassere Gerrard når han er tilbake?

 

Bak Suarez i en 4-4-1-1 ;)

Lenke til kommentar

Masche på toppnivå var bedre enn Lucas. Og at masche lagde flere frispark? Hvor dritings er du a? Ikke lenge siden Lucas lagde 50 frispark per kamp og 25 av de var i farlig posisjon. Big Tone hadde vel kanskje et solid poeng. Var det ikke Skrtel som tok imot ballen på streken når Reina var ute mot silva, btw?

Lenke til kommentar

 

Bak Suarez i en 4-4-1-1 ;)

 

Tja, kan jo funke, men jeg vil egentlig at Carroll skal begynne å funke også. I utgangspunktet tror jeg vår sterkeste lagoppstilling for tiden vil være noe ala:

 

Reina

Johnson Skrtel Agger Enrique

Kuyt Lucas Adam Maxi/Bellamy

Suarez Carroll

 

All den tid Downing ikke har prestert, så må vi gi Maxi, som spiller knallbra hver gang han får sjansen, den tilliten i stedet. Det passer dessverre ikke med Kennys filosofi om et engelsk lag, men jeg tror nok at de fleste supportere heller ser de beste 11 i stallen (sånn formmessig, er vel liten tvil om at Downing har høyere toppnivå enn Maxi og Bellamy) spille og laget ta tre poeng, fremfor å pushe en spiller som opplagt er ute av form og ikke helt har funnet seg til rette i laget enda. Kan selvfølgelig si det samme om Carroll, men han har vært bedre i de siste kampene, og dessuten tilfører han en vanvittig hodestyrke som Suarez/Kuyt/Bellamy ikke er i nærheten av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At Maxi spiller knallbra kan jeg ikke være enig i. Var ikke kjempebra mot chelsea, men var avgjørende. Downing har ikke vært avgjørende whatsover strekt utover tillit og tid på banen. Maxi og Bellamy foran Downing slik formen hans er pdd. Kan ikke fatte hvorfor Maxi ikke har fått flere minutter på banen. Han storspilte jo for Kenny sist sesong, med fler hat-trick blandt annet.

 

Gjerne bruk Maxi foran Downing nå å da, flott med variasjon.

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Regner med at han vokser av seg detta etter sesongen,det bør han for å si det sånn. Uansett så har Nani vært i PL lenger å har enda ikke kvitta seg med slike ting,så står fortsatt på at Nani er verre.

 

Fokuset mot Suarez er overdrevet

Suarez eier ikke moral, fyren har null sperrer og skam. At du sammenligner han med Nani vitner om uvitenhet. Diouf kanskje, Drogba i starten, ja, Nani, nei. Både Nani og Ronaldo faller lett og holder seg til leggen, men det er noe helt annet enn å skape situasjoner av absolutt ingenting. Når man i tillegg legger på konstant syt til dommeren, biting og generelt kvalmende oppførsel så tar Suarez hjem premien hver jævla dag. Selv Liverpool-fans er enig, og da er det faen ille.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Forventer at Dalglish tar tak i dette og strammer inn gutten.Torres var jo slik når han først kom til PL å han ble skjerpet betrakelig.

 

Torres var aldri i nærheten så ille som det Suarez er. Det er et faktum.

 

 

Helt enig,Lucas er konge.Lucas foran Mascherano anyday

 

Først kan jeg si at jeg synes Lucas har blitt veldig god siden han kom, og det er en fryd å se han spille for tiden. Mye tøffere har han også blitt. (Imo) så har Lucas enda et stykke og gå. Det sier jeg ikke bare fordi Masche var en av favorittene mine når han spilte i LFC, men han er bedre på det aller meste. Feks pasninger. Husker når vi spilte mot Bolton borte (vant 2-0) i 08/09 sesongen, og vi overkjørte Wanderers noe jævlig. Keane bommet på megasjanser blant annet. I den kampen strødde Alonso og Mascherano baller som bare helvete. Så han et mer stabilt og godt pasningsspill. Den mest merkbare forskjellen på de to er at Masch dekte et større område defensivt. Når Alonso var så mye skadet i 07/08 så spilte Masch og Gerrard sentralt. Stevie fikk dermed en enorm frihet offensivt fordi Masche kunne ta seg av eventuelle kontringer nærmest egenhendig. Masche er også jævlig rask. Regelrett undervurdert når det kommer til fart. Bare ta en kikk på klippet når han nesten løper opp Walcott i CL-kvarten i 08. Klar over at mange er uenig med meg, men så får nå være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...