Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor faen skal vi plassere Gerrard når han er tilbake?

 

Bak Suarez i en 4-4-1-1 ;)

Hvorfor ikke 4-3-3? Eks.:

 

Reina

Johnson - Skrtel - Agger - Enrique

Gerrard - Lucas - Adam

Suarez - Caroll - Bellamy

 

Jeg kunne også tenke meg å se en slik formasjon dersom carroll begynner å levere. Foreløpig ville jeg nok heller satt in Kuyt eller Maxi istedenfor Carroll.

 

Problemet med å plassere Gerrard henger vel sammen med alt hysteriet rundt plasseringen av Gerrard ute på høyrekanten for noen år tilbake.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke 4-3-3? Eks.:

 

Reina

Johnson - Skrtel - Agger - Enrique

Gerrard - Lucas - Adam

Suarez - Caroll - Bellamy

 

Ja, tror denne formasjonen kunne vært lur mot mindre gode lag hvertfall. :)

 

Ang. Gerrard på høyrekanten, så var han jo brilliant der, men i en 4-3-3 så blir det mer sidespissene og backene som tar av seg oppgavene på kanten.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Ang. Gerrard på høyrekanten, så var han jo brilliant der, men i en 4-3-3 så blir det mer sidespissene og backene som tar av seg oppgavene på kanten.

 

Ja jeg har aldri skjønt hvorfor det ble så mye bråk rundt det der. Gerrard var jo aldri en klassisk ving der heller. Han hadde en mer fri rolle der han ofte trakk inn i banen.

 

Dersom Downing etterhvert klarer å slå noen innlegg blir vel dette mest sannsynlig:

 

Reina

Johnson - Skrtel - Agger - Enrique

Gerrard - Lucas - Adam/henderson

Suarez - Caroll - Downing

Lenke til kommentar

Hehe. Bra oppsumert. Liverpool eier hele 1.omgangen, ble vel kun notert to sjanser den omgangen btw. Carroll bommer på straffe.

Kelly,Spearing,Lucas(BB),Bellamy,Coates og Luis storspiller, mens Henderson og Maxi viser gode takter.

 

Mål fra Maxi nok en gang mot Chelsea, samt Kelly's første ever for Liverpool. Lucas ut med kneskade, usikkert hvor lenge han er ute. Finner det ut til uka. Torres spilte like ræv som alltid, og har skiftet hjemmeadresse i Lucas baklomme.

 

385127_10150533595127573_67920382572_10297191_1522474141_n.jpg

 

King Kenny don't lose against Chelsea.

Lenke til kommentar

Hehe. Bra oppsumert. Liverpool eier hele 1.omgangen, ble vel kun notert to sjanser den omgangen btw. Carroll bommer på straffe.

Kelly,Spearing,Lucas(BB),Bellamy,Coates og Luis storspiller, mens Henderson og Maxi viser gode takter.

 

Hvem er Luis? :p Var koselig å se Suarez sitte på benken å smile og le, men storspill fra en som ikke var på banen er vel kanskje å ta i litt? :)

 

Kveldens frekkeste feiring kom forøvrig fra denne trioen:

 

21.jpg

Lenke til kommentar

Csports hindret meg effektivt i å kunne se kampen.

Sendte et par klagemail til Csports kundeservice og forlanger å få tilbake pengene. De vil sikkert skylde på at problemet ligger hos meg, så da er det godt å vite at det ikke bare var jeg som hadde problemer. Ikke at kr 59,- spiller så stor rolle for min del, men det er ikke riktig at de skal tjene penger på en så skandaløs dårlig tjeneste. Bedret seg imidlertid i pausa for min del, og andre omgang gikk forholdsvis smertefritt.

Endret av Superparanoid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...