Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Raser rykter om at Fenerbahce har blitt kastet ut av Champions League og at regelverket gjør at Liverpool blir plukket opp til å spille Europa League eller Champions League avhengig av om Arsenal vinner eller taper sin kamp.

 

Som sagt, kun rykter så ta det med et lastebillass med salt.

Dog, Champions League spill hadde vært fantastisk.

Lenke til kommentar

Raser rykter om at Fenerbahce har blitt kastet ut av Champions League og at regelverket gjør at Liverpool blir plukket opp til å spille Europa League eller Champions League avhengig av om Arsenal vinner eller taper sin kamp.

 

Som sagt, kun rykter så ta det med et lastebillass med salt.

Dog, Champions League spill hadde vært fantastisk.

 

Hadde vært en gavepakke av de sjeldne, dog litt ufortjent med tanke på hvor ræva vi var i fjor.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle Liverpool få CL? EL kunne eg forstått, men hvorfor direkte til CL? Er da mange flere lag foran i køen....

Er jo ikke sikkert de går direkte til CL.

Men sjansen for at det blir Europaspill er i følge ryktene ganske store.

 

Om UEFA velger å ta det best rankede laget fra EL og plassere de i CL for så å sette Liverpool inn i EL da de er det best plasserte laget som pr. idag ikke er med i Europa eller om de direkte erstatter Fenerbahce vites ikke.

Lenke til kommentar

Er nok større sjanse for at Raste vinner Miss World 2012 enn at Liverpool spiller Champions League denne sesongen.

 

Europa League vil jeg faktisk unngå.

Hvorfor det? City ser jo ut til å klart å handle seg til seriegull, så da kan jo Liverpool fokusere på å plukke så mange andre pokaler som mulig.

 

Og av det jeg har sett av Liverpool, så ser de ut til å prestere bedre med litt tettere kampprogram enn å ha masser av fri mens de andre lagene spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...