Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer litt på hva du mener Carroll gjorde bra i den kampen ?

Traff nå mål dog noe offside, nesten assist til Kelly, generelt flink til å presse forsvaret.

 

Hovedsaken til at Carroll ser dårlig ut er imo at resten av laget ikke gir ham noe hjelp i 16-meteren. Vanskelig for han å få noe særlig ut av innlegg når han står med en midtstopper på hver side. Likevel fikk han en heading på mål som fikk fram en feberredning fra Sczezny(?). Når Suarez kan starte med han og begynne å trekke forsvarere ut av posisjon, samt at andre i laget blir mer samspilt, så har jeg trua på at Carroll putter i hver kamp :)

Lenke til kommentar

Han gjorde ikke så mye bra sånn sett, men Henderson er litt mer utsatt i det han skal være en av de to sentrale tilretteleggerne. Carroll opptok ihvertfall Vermaelen i midtforsvaret.

En spiss opptok en stopper? Om ikke hadde vel det vært noe seriøst galt hos Arsenalforsvaret. Carrol var elendig, til å være så stor syns jeg han har vært forbausende dårlig i lufta etter han kom til Liverpool. Ble bokstavelig talt knust mot Sunderland av Brown, mot Arsenal hadde han nesten like mye problemer med Vermaelen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Liverpool FC Supporter's Club Scandinavian Branch

Inter Milan har kommet med et attraktivt tilbud til Dirk, som han må tenke på, skal Jansen ha fortalt RTV West ifølge skysports.com.

for 35 sekunder siden via mobiltelefon · Liker ·

Lenke til kommentar

Liverpool FC Supporter's Club Scandinavian Branch

Inter Milan har kommet med et attraktivt tilbud til Dirk, som han må tenke på, skal Jansen ha fortalt RTV West ifølge skysports.com.

for 35 sekunder siden via mobiltelefon · Liker ·

Alt den karen gjør er å springe mye, score mål fra 10 meters avstand og ødelegge angrep.

SELG SELG SELG

Lenke til kommentar

16 - Lucas Leiva has made more tackles than any other Premier League player this season, after topping last season's chart (172). Battler.

 

PL's nr. 1 Destroyer!

 

Edit: Ser ingen grunn til å selge Kuyt nei. Kan være frustrerende til tider, men han dukker alltid opp når han trengs. Undervurdert spiller overall. Er en grunn til at alle managere bruker ham.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Feil spiller ut? Hva forventer du? Poulsen mot Sturridge? Hvis en byttehandel mellom Meireles og den unge, fremadstormende Chelsea-spissen er på trappene, er det meget lovende nyheter.

Lenke til kommentar

Når jeg blir skuffa over spaceman som han gjerne blir kalt når han ikke innfrir. Da tenker jeg på Zu`s "King of returns" og at han spilte venstre!!!ving for Nederland som spilte VM finale sist. Ikke bare at han spilte venstre ving, men samtlige kamper som venstreving.

 

Da finner jeg ham god nok for LIverpool, så er det selvsagt evighetsmaskinen og bilde av supermandrakta på netthinnen <3

 

08/09 ville vi ikke selge ham for noen sum, og han er akkurat samme spiller, bare med bedre Scouser dialekt.

Lenke til kommentar

Feil spiller ut? Hva forventer du? Poulsen mot Sturridge? Hvis en byttehandel mellom Meireles og den unge, fremadstormende Chelsea-spissen er på trappene, er det meget lovende nyheter.

Hva om vi heller selger N'Gog til ett eller annet lag og i stedet bare kjøper Sturridge i stedet for en byttehandel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...