Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

matthew_barker Matt Barker ( writes about Italian football)

Silvio Berlusconi on his way into San Siro tonight, asked about Alberto Aquilani: "He's an interesting player..."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS! At Suarez startet mot Sunderland rett etter Copa America, men startet på benken mot Arsenal gir ingen mening i mine øyne.

 

Enig, men det er vell en form for etterpå klokskap.

 

 

Etterpå klokskap fra din side kanskje, jeg mente at hverken Suarez eller Lucas burde spilt mot Sunderland. Hadde vi brukt Kuyt og Spearing i den kampen og Lucas/Suarez hadde fått 15-20.min, tror jeg at vi hadde hatt større sjanser for å holde unna og skape mer i 2.omg.

 

Så kunne både Lucas og Suarez startet mot Arsenal og vi hadde vært bedre rystet til å ta 6p.

 

Når det er sagt så er jeg kjempefornøyd med resultatene vi har fått (sett utifra den svake pre-season). I praksis vant vi 4p mot Arsenal (sesongmessig). Det er tross alt de vi kjemper med om den siste CL plassen.

 

Jeg sikter selvsagt til at det er etterpåklokskap fra Manager og trener team, dog er du altfor opptatt med å ha klørna ute til å se det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk å prestere å si at Meireles er bedre enn Suarez. Da hjelper det ikke med fet skrift og punkting, YNWA!

 

Herremin hatt, les hva jeg skriver da. Pr dags dato er jo Aquilani en bedre spiller en Didier Drogba.

 

Men det forandrer seg om 20-30 dager, det handler om form pr dags dato, ikke hvem som er bedre/best over tid.

 

Min ranking for Midtbanespillere pr dags dato:

 

Aquilani

Meireles

Downing

 

dårligst: Gerrard og Poulsen

 

om 30 dager ser denne lista helt anderledes ut...

Lenke til kommentar

Mener at vi trenger både spiss og en stopper(Ser vi er linket til Kevin Doyle nå). Er bare når Suarez er på banen at vi fart i laget,det så vi jo mot Arsenal. Carroll er jo direkte håpløs. Meireles og Suarez bør være fast inventar i start 11'en. Syns heller ikke at Adam har imponert noe særlig. Lucas fortjener masse ros,folk merker omtrent ikke hvor mye bra han gjør for laget,men han er enorm.

 

mener at laget mot Bolton bør være følgende:

 

Reina

Kelly Carragher Agger Enrique

Lucas Aquilani Meireles

Kuyt Suarez Downing

Lenke til kommentar

Lucas er god ja, Adam er skuff. Carroll er bedre enn man skal ha det til, husk at det ikke var Suarez alene som satte fart i angrep, men i kombinasjon med Meireles ble det bra.

Vi manglet forøvrig Meireles leddet helt fram til han kom innpå.

 

Meireles er ikke alltid topp notch, Sånn sett kan jo Maxi også være on fire noen ganger.

Lenke til kommentar

Vi bruker ham drillopassningen style, det funker ikke helt. Vi må ha inn noen raske føtter som kan spille ut på kantene, for å å slå raskt inn i feltet. Og da med mer enn 1 man innefor 16 meteren.

 

Sånn vi holder på nå blir det for forutsigbart, når Carroll vinner ballen, er det skjelden eller aldri noen til å plukke opp.

Ellers er jo avslutningene på mål på plass, men det har ikke blitt mål enda.

 

Joda, han har stort forbedringspotensiale, spør du meg, så ser Adam også feit og lat ut. La oss håpe det endrer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...