Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sier som nekrosodomiseren. Per nuh er fakta at han kostet ca £20m, og per nuh viser han ca like gode takter som Lucas gjorde for 3 sesonger siden.

 

Og det faktum at Lucas er en av PLs beste midtbanespillere nå forsvarer ikke at han fikk spilletid for tre år siden? Mener du at Lucas skulle sittet på benken helt til han ble god?

 

At vi betalte mye for ham er jeg enig i, men vi har spilt to kamper hittil. Burde dere ikke vente -litt- lenger før dere dømmer ham?

Lenke til kommentar

Jeg sier som nekrosodomiseren. Per nuh er fakta at han kostet ca £20m, og per nuh viser han ca like gode takter som Lucas gjorde for 3 sesonger siden.

 

Og det faktum at Lucas er en av PLs beste midtbanespillere nå forsvarer ikke at han fikk spilletid for tre år siden?

 

Dagens, tror jeg lo på meg brokk :!:

Endret av Hyrlen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sier som nekrosodomiseren. Per nuh er fakta at han kostet ca £20m, og per nuh viser han ca like gode takter som Lucas gjorde for 3 sesonger siden.

 

Og det faktum at Lucas er en av PLs beste midtbanespillere nå forsvarer ikke at han fikk spilletid for tre år siden?

 

Dagens, tror jeg lo på meg brokk :!:

 

Hvorfor?

Lenke til kommentar

Disse Man Utd fanboisa har en tendens til å sette flopp stempelet etter kun en håndfull kamper. Det er kun supertalenter som klarer å prestere fra kamp 1. 90% av de andre må spilles i form. La Henderson få et par kamper bak seg.

 

En må ikke være outstanding og et driblefantom for å være PL's beste midtbane spiller. Vis man skal se på statestikken som Man Utd fansen liker så godt, så ligger Lucas på topp 4-5 etter de fleste kamper, selv om han ikke er outstanding(og det kommer fra en person som ville ha Lucas der pepperen gror for 1 år siden)

Lenke til kommentar

Jeg sier som nekrosodomiseren. Per nuh er fakta at han kostet ca £20m, og per nuh viser han ca like gode takter som Lucas gjorde for 3 sesonger siden.

 

Og det faktum at Lucas er en av PLs beste midtbanespillere nå forsvarer ikke at han fikk spilletid for tre år siden?

 

Dagens, tror jeg lo på meg brokk laugh.gif

Helt utorlig. Sverger på min mors grav at jeg ikke ville hatt Lucas i United om vi hadde fått gutten og £5m, dersom vi ikke kunne solgt ham bort med engang igjen. Grå og dritkjip spiller uten noen spesielle kvaliteter. En av PL's beste midtbanespillere, årets boblekommentar.

 

Få opp øya, dere havner på 7nde plasser av en årsak, den heter for dårlige spillere. Og det er ikke veldig stor konkurranse i PL for å komme på syvendeplass. Stoke osv er ålrighte lag, men my god.

 

Hva er forskjellen på Lucas og Glen Whelan? Lite som jeg kommer på.

Endret av Game
  • Liker 5
Lenke til kommentar

For United har virkelig en midtbane full av driblefanter.

 

Lucas er kanskje innenfor topp 20, jeg skal gi han det.

 

de Jong, Carrick, Fletcher, Song, Wilshere, Barton, Gerrard, Lampard, Essien... Lista går langt før det faller meg inn å nevne Lucas. Så å rangere han på toppen i PL, det får meg til å le.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du spurt han?

 

Du vet like godt som meg at vi ikke kan stole på at Gerrard er fit en hel sessong, så hvor vil du engetlig hen?

 

Nei, det er sant. Men vi burde la han få tvilen til gode denne sesongen og se om han blir kvitt de langvarige skadene. Var snakk om at han hadde gått av og på smertestillendesprøyter de siste to årene. Jeg skal i alle fall forbli positiv til at vi får gode gamle Stevie tilbake igjen.

 

 

Jeg sier som nekrosodomiseren. Per nuh er fakta at han kostet ca £20m, og per nuh viser han ca like gode takter som Lucas gjorde for 3 sesonger siden.

 

Han kostet vel £16M. Som kan stige.

Lenke til kommentar

Jeg sier som nekrosodomiseren. Per nuh er fakta at han kostet ca £20m, og per nuh viser han ca like gode takter som Lucas gjorde for 3 sesonger siden.

 

Og det faktum at Lucas er en av PLs beste midtbanespillere nå forsvarer ikke at han fikk spilletid for tre år siden? Mener du at Lucas skulle sittet på benken helt til han ble god?

 

At vi betalte mye for ham er jeg enig i, men vi har spilt to kamper hittil. Burde dere ikke vente -litt- lenger før dere dømmer ham?

 

Jeg har troa på gutten, det har jeg. Dog betalte vi mye mindre for Lucas enn for Henderson. Han skal gjerne få lov til å motbevise meg, men han bør ihvertfall få litt mer tid med laget før han får "storkampene" som ManU og Everton i oktober, men til da har vi vel både Stevie og Meireles tilbake.

Lenke til kommentar

Lucas er arbeidsjernet som vinner ballen og gir avleveringer som setter laget i sving, men det synes sjeldent. Han legger ned veldig mange kilometer på 90 minutter, har en av PLs beste gjennvinnings-, taklings- og pasningsrater og er en veldig rolig spiller. Det er sjeldent han får kort for munnbruk eller ufint spill. Han holder kjeft og gjør jobben sin. Det er vel ikke alle som skjønner at man kan være en god fotballspiller uten å være "synlig" på banen hele tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lucas er den typen du ikke hele tiden legger merke til, men han gjør kanskje den viktigste jobben av alle. Han er en av ligaens beste defensive midtbanespillere, offensivt er han dårlig.

Lucas er god, dere skal få det. Men han er ikke en av ligaens beste ankere. Lager altfor mye frispark i risky posisjoner til det. Jobber mye og er god til å takle skal han få, men han mangler veldig mange andre kvaliteter. Ikke spesielt hodesterk, elendig med ball i beina, selger seg regelmessig og er ingen trygg sikring. Han virker bare bedre enn det han er fordi dere har vært crap de to siste åra + han har en herlig innstilling til fotball, og da blir han mye lettere å trykke til brystet enn feks De Jong som er kvalm, men fremdeles mye bedre enn Lucas.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Lucas er arbeidsjernet som vinner ballen og gir avleveringer som setter laget i sving, men det synes sjeldent. Han legger ned veldig mange kilometer på 90 minutter, har en av PLs beste gjennvinnings-, taklings- og pasningsrater og er en veldig rolig spiller. Det er sjeldent han får kort for munnbruk eller ufint spill. Han holder kjeft og gjør jobben sin. Det er vel ikke alle som skjønner at man kan være en god fotballspiller uten å være "synlig" på banen hele tiden.

Vi har Carrick? Om ikke det er mr.usynlig så vet ikke jeg. Men greit, la det gå på oss som mener noe annet at vi er idioter som ikke ser hans kvaliteter, det er enklere å argumentere slik.

 

Man kan alle se at han gjør en jobb, det er likevel en jobb Carrick, de Jong, Essien, Song m.fl kan gjøre med henda bakbundet. Alle takler ikke like mye, men de gjør den usynlige jobben med å ta opp rom, det er likevel ikke alle som skjønner at man kan være en god fotballspiller uten å ha statsa med seg. Ser du hvor jævlig teit det blir?

 

I bunn og grunn er Lucas forhøyd etter at han spilte godt i fjorsesongen der resten av laget spilte helt ræv. Lucas er like drit/god som han var for et år siden. Ingenting har forandret seg, og Adam, Gerrard e.l kunne gjort akkurat samme jobben om de hadde blitt dedikert til det. Godt stallfyll, men en av PL's beste midtbanespillere? Det faller faen på sin egen urimlighet.

Endret av Hyrlen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lucas er den typen du ikke hele tiden legger merke til, men han gjør kanskje den viktigste jobben av alle. Han er en av ligaens beste defensive midtbanespillere, offensivt er han dårlig.

Lucas er god, dere skal få det. Men han er ikke en av ligaens beste ankere. Lager altfor mye frispark i risky posisjoner til det. Jobber mye og er god til å takle skal han få, men han mangler veldig mange andre kvaliteter. Ikke spesielt hodesterk, elendig med ball i beina, selger seg regelmessig og er ingen trygg sikring. Han virker bare bedre enn det han er fordi dere har vært crap de to siste åra + han har en herlig innstilling til fotball, og da blir han mye lettere å trykke til brystet enn feks De Jong som er kvalm, men fremdeles mye bedre enn Lucas.

 

Endelig en jeg kan si meg enig med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...