Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er bare irritert over at han er fritatt for å bli straffet i etterkant, det er en stor svakhet i hvordan reglene er nå tildags.

 

Dog blir dette likt for begge lag, så akkuratt denne gangen er det igrunnen helt greit. Rafael skal bare være veldig glad for at Lucas faktisk kom seg unna.

Lenke til kommentar

Haha, Nani må jo være redd for blod. Stakkaren løper jo rundt som en duracellkanin og skriker hver gang han ser ned på leggen. Er det ikke derfor man har leggbeskyttere? Det at han løper bort og river i dommeren for at han skal se blodet gjør at jeg spyr av Nani, for en ekkel spiller, som heller ikke tar imot eller godtar unskyldningen til Carra etter kampen. INGEN vil skade noen andre spillere(untatt Keane) det skjer bare under kampens hete, han siktet nok ikke der han traff. Da er det usportslig å ikke ta imot unskyldningen ihvertfall, count. Hadde ikke Nani fått en liten flenge, så hadde ikke saken vært så stor. Det er bare uflaks at han treffer rett over leggbeskytteren. Nå ser man hvilken funksjon den har.

 

 

Nå er ikke Man Utd fansa/spillere de rette til å skrike ut om taklinger og fair play.

 

edit: Ikke noe rettet til Shurger. Men jeg synes generelt det blir feil at en veileder som selv er aktiv, og som lar seg rive litt med i diskusjonen skal roe ned flokken igjen, man mister litt respekt da. Forumveilederene skal være et godt forbilde.

Endret av Pirja
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men jeg vet hvordan jeg skal få dem til å forgude meg

 

Unnskyld

 

Sånn nå er jeg årets medlem av den menneskelige rasen

 

Og maefta er ikke i nærheten av å være nøytral

For det første, så gir ikke det innlegget noen mening uansett hvor mange ganger jeg leser det..

For det andre, er ikke definisjonen av nøytral i denne sammenhengen, å ikke holde med noen av lagene?

Lenke til kommentar

Kommer hjem til enda mer Carragher-diskusjon, jippi! Kan ikke bare konklusjonen være at Carra går inn for hardt og tøft, men at han prøver å gå etter ball og ikke er ute etter å skade Nani, men er uheldig/treig/whatever som ender opp i en stygg taklingen. Straffen burde uten tvil vært rødt kort, men akkurat dét kan ikke klandres Carra. Samtidig er taklingen til Rafael like ille (på en annen måte), men unngår mye av fokuset fordi Lucas hopper opp slik at Rafael mer eller mindre bommer på mann. Står Lucas der, så er han like ille ute som Nani. Det var forskjellen på konsekvensen av taklingene på søndag - Nani stod og fikk taklingen, Lucas unnslipper sammenstøtet. Jeg skjønner ikke hvordan det skal være noen større sannsynlighet for at Rafael gikk mer etter ball enn Carra, som noen påstår, da ingen som kun skal prøve å ta ballen går inn slik Rafael gjør. Han går også inn helt feil, altfor tøft og farlig, og likheten i de to situasjonene er svært lik selv om taklingene er forskjellige.

 

Samtidig synes jeg ikke man skal være tvunget til å føle sympati med Nani (eller andre i andre sammenhenger) for det som skjedde, hvis man ikke liker ham i utgangspunktet. Ingen av dere hadde brydd dere om Gerrard fikk et stygt benbrudd. Men selvfølgelig, jeg tviler på at noen voksne supportere liker å se slikt og sitter og håper Nani blir skada.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå påsto jeg heller ikke at de hadde kost seg, som du så fint legger ord i munnen på meg. Og det er nettopp det som er poenget mitt - jeg tror de færreste voksne supportere koser seg over Nanis skade, men at det er litt feil med påtvunget sympati av den grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Herlig dokumentar om Kenny Dalglish fra 1986, og som i sin helhet på 50 minutter ligger på youtube. Mange intervjuer med kenny og blant annet kevin keegan, Ian Rush og Bob paisley er å se i tillegg til klipp av Anfield og Liverpool på slutten av 80 tallet. Fantastiske bilder av the kop også. Anbefales :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=0DNg3iQZWJU&feature=youtu.be

Endret av FredrikV.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...