Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SAF ble spurt om taklingen og svarte med at det ville han ikke snakke noe om, men at han selvsagt syntes den var grusom. Samtidig påpekte han at media enda maser om Rooney albuen, mens Carragher taklingen er en glemt story. United selger, det gjør ikke Liverpool.

 

Rafael sin takling var stygg, men den kom som konsekvens av Carragher sin. Den som sier at det ikke har noen betydning bør sjekkes inn på mentalsykehus og aldri slippe ut igjen. Fyren mistet besinnelsen fordi han 1. Så lagkameraten bli sparket av banen i det som må være årets styggeste takling. 2. Nanis reaksjon. Jeg liker heller ikke portugsierens oppførsel, men han er en av våre og hadde jeg vært på banen ville jeg drept Carragher selv. 3. Han blir stemplet stygt av Maxi

 

Ellers har han et godt poeng ang twitterbruken og webb, men det ser du vel ikke, sveiseblind som du er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde SAF ikke gått på den medie-blackouten og heller slaktet Carragher i matchintervjuet etter kamp, ville nok saken fått mye mer fart og vært nærmere Rooneys albue når det kommer til mediesnakk.

 

Ferguson har alltid beskyttet egne spillere, så det er ikke rart han ikke snakker om taklingen til Rafael. Det er bare sånn SAF er, get used to it.

Lenke til kommentar

Nå har jeg aldri skjønt hvorfor folk leser på Liverpool.no. De få gangene jeg havner der etter lugubre linker er det en sak der brøkdeler av sitater er gjengitt, ofte tatt helt ut av sammenheng. I tillegg er fokuset vel så mye på United som Liverpool. Kanskje den dårligste fansiden av alle de Norske, fyller nok bruken til fjortiser, alle andre bør se seg om etter mer troverdige kilder.

 

@Maeftda, det ville det ikke. Carra er en grå mus, selger ikke. Hadde han taklet Rooney derimot, ville saken vært annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...