Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er endelig tilbake! Fikk ikke sett kampen live, men etter å ha sett reprise må det vel kalles en solid og fortjent seier. Jeg trodde ikke jeg kunne like Rafael noe mindre før kampen, men det gikk altså ann. For en udugelig møkkaman. Carragher sitt kort var oransjefarget, men ble gult. Greit å ha dommeren med seg en gang i blant.

Lenke til kommentar

Synes egentlig vi har opptredt jævlig pent jeg etter kampen(her inne). Ikke noe gni-det-inn eller noe sånt. Er jo alltid jævlig mye bråk og dårlig stemning etter kamper som dette, men ikke noe fra oss denne kampen hvertfall.

 

Må være en eller annen lokal merkelig betydning av pent som jeg ikke var klar over

Lenke til kommentar

Ta det som en ære Hyrlen. Man kan måle størrelsen av en klubb av rivalenes reaksjoner mot den.

Da gir Barcelona hvertfall god kamp mot Man Utd...

 

Hvis man er enig i tolkningen min så. Virker ikke som det er så mange som er det. Men Manchester United har jo hatt et temmelig massivt hat mot seg i over ei uke nå. Personlig hadde jeg kunne spist Barca mye bedre om de og andre kunne kuttet det meningsløse uttrykket "verdens beste klubb" og sluttet å skryte av den dønn kjedelige spillestilen sin

Lenke til kommentar

Ta det som en ære Hyrlen. Man kan måle størrelsen av en klubb av rivalenes reaksjoner mot den.

Da gir Barcelona hvertfall god kamp mot Man Utd...

 

Hvis man er enig i tolkningen min så. Virker ikke som det er så mange som er det. Men Manchester United har jo hatt et temmelig massivt hat mot seg i over ei uke nå. Personlig hadde jeg kunne spist Barca mye bedre om de og andre kunne kuttet det meningsløse uttrykket "verdens beste klubb" og sluttet å skryte av den dønn kjedelige spillestilen sin

Det du sier om Barcelona passer også perfekt deg og Man Utd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er endelig tilbake! Fikk ikke sett kampen live, men etter å ha sett reprise må det vel kalles en solid og fortjent seier. Jeg trodde ikke jeg kunne like Rafael noe mindre før kampen, men det gikk altså ann. For en udugelig møkkaman. Carragher sitt kort var oransjefarget, men ble gult. Greit å ha dommeren med seg en gang i blant.

Endelig.. :ermm:

Endret av Redneck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

nei, alt er nok sagt, men here goes!

 

kjekt å vinne mot dei eg har måtte tåle mest piss frå det siste året. Det gjelder eigentleg folk eg kjenner personleg, då det er helst då eg lar meg provosere. Her inne er det vel mest berre diskusjon.

Carra skulle hatt raudt, og det skulle Rafael også. Rafael sitt blir ikkje mindre raudt av at det kjem som ein konsekvens av Carra si takling. Som stor Carra-fan og svært lite Nani-fan, så var det jo ein liten og usympatisk satan i meg som likte det, men på samme tid er det stygt gjort å tenke slik og eg unnar ikkje nokon å vere skada. Usmakleg av meg. Også usmakleg av DJ_elevnejbehbe i kamptråden å hate Carra først, for så å skulle kjøpe Rafaeltrøye fordi han går inn med to bein på Lucas, som ikkje har for vane å vere ein usympatisk type.

 

Moro å sjå Suarez gjere ein kjempefigur og at Kuyt, som eg alltid har hatt sansen for, scorer hattrick på det feltet der han er best; å vere på rett stad til rett tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser dere er ganske enige om kortene. Fint det, det er jeg også. Rent bortsett fra at Carra faktisk prøver å sette inn en takling på ball, mens det Rafael holder på med er rent overfall og hevnaksjon. For dem som ikke har sett det får han knottene til Maxi i låret rett før overfallet, så jeg er ikke så sikker på at han hevnet Nani.

 

Det er godt foten ikke brakk tvers av, men ellers har jeg lite til overs for Nani. Han header godt da, det skal han ha. Ganske sikker på at bildet som ble postet tidligere er fake, da jeg så et helt annet i avisene i england. Det så ikke pent ut det heller, men slettes ikke så ille.

 

Carra stod utenfor United garderoben og ventet på Nani og bad om unnskyldning, tviler på Rafael stod utenfor Liverpool sin.

 

For å summere opp en ubeskrivelig fantastisk helg, så toppet kammeraten min det med å møte Phill Tompson i rulle trappa i Amsterdam. Da de passerer hverandre skriker kammeraten min GET IN! Og Thommo svarer FUCKING GET IN THERE LAD! Med et jævlig stort smil om kjeften :D

  • Liker 6
Lenke til kommentar

For å summere opp en ubeskrivelig fantastisk helg, så toppet kammeraten min det med å møte Phill Tompson i rulle trappa i Amsterdam. Da de passerer hverandre skriker kammeraten min GET IN! Og Thommo svarer FUCKING GET IN THERE LAD! Med et jævlig stort smil om kjeften :D

Hahah, herlig :grin:

 

Ellers da? Må jo ha vært helt jææææævlig sykt å stå på The Kop i en slik kamp?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...