Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Nei, men den gir en indikasjon på at taklingen var håpløs. Spør du meg, så ser den verre ut enn Taylor sin på Eduardo. Her var ballen godt mulig å treffe og ikke sparket bort rett før.

 

Rafael sin er også ille, og skal være et rødt kort, men når Carra bare fikk gult, kan ikke dommer gi noe mer til Rafael.

 

Mener også den er værre en Tylor sin, da man ser han er ute etter ball, men er alt for sein. Carra kikker ikke på ballen og går ut for å ta mann, først etter taklingen er gjennomført finner han ut hvor ballen er hen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke et kunststykke å spre beina litt mer så han ikke treffer legg. Han går inn i taklingen for å ta ut Nani.

Det er derimot et kunststykke å se Carra's blikkretning i den farten alt skjer i.

Men deg om det. Men du mener også at Rafael går helt uskyldig inn for å ta ball?

Endret av Redneck
Lenke til kommentar

Jeg tror Carra tenkte at han skulle skremme Nani litt. Gå inn litt hardt, men ved å ta ballen selvsagt og ikke skade fyren. Som vi alle vet så er ikke Jamie den raskeste i taklingene lengre og treffer i stedenfor foten til Nani og ikke ballen som jeg er helt sikker på at han gikk inn for å ta. At det er et rødt kort har blitt sagt at oss nå konstant siden søndag, men virker ikke som enkelte vil slippe dette. Er ikke lenge siden Rooney unnslapp en soleklar albue og 3 kamper ute. Lugginga til Suarez skulle selvsagt også blitt straffet selv om jeg må smile litt av den situasjonen. Passion og vinnerinstiktet til gutten er ikke lavt akkurat. Fucket jo helt opp klovneforsvaret til Man Utd på det raidet, men United-gutta trenger vel noen å hate på Liverpool nå som det har kommet en spiss som det oser klasse av igjen. Torres var jo lenge i lomma til Rio og så ut som en jente, og nå er det en (egentlig to) nye gutter i byen som begge er gode og klare til å senke Man Utd flere ganger i årene som kommer.

Lenke til kommentar

Jeg tror Carra tenkte at han skulle skremme Nani litt. Gå inn litt hardt, men ved å ta ballen selvsagt og ikke skade fyren. Som vi alle vet så er ikke Jamie den raskeste i taklingene lengre og treffer i stedenfor foten til Nani og ikke ballen som jeg er helt sikker på at han gikk inn for å ta. At det er et rødt kort har blitt sagt at oss nå konstant siden søndag, men virker ikke som enkelte vil slippe dette. Er ikke lenge siden Rooney unnslapp en soleklar albue og 3 kamper ute. Lugginga til Suarez skulle selvsagt også blitt straffet selv om jeg må smile litt av den situasjonen. Passion og vinnerinstiktet til gutten er ikke lavt akkurat. Fucket jo helt opp klovneforsvaret til Man Utd på det raidet, men United-gutta trenger vel noen å hate på Liverpool nå som det har kommet en spiss som det oser klasse av igjen. Torres var jo lenge i lomma til Rio og så ut som en jente, og nå er det en (egentlig to) nye gutter i byen som begge er gode og klare til å senke Man Utd flere ganger i årene som kommer.

 

Jeg tror heller ikke han gjør noe bevist, men det er hodeløst hvordan han går inn i taklingen, da det er mange andre måter å hindre at Nani fyker forbi der. Jeg er bare irritert over at han er fritatt for å bli straffet i etterkant, det er en stor svakhet i hvordan reglene er nå tildags.

Lenke til kommentar

Piss meg i øret da.

 

At du prøver å si at Carragher går inn for å ødelegge karrieren til Nani er helt på tryne.

Haha. Tåpelig, tåpelig, tåpelig. Han påsto jo heller ikke det? Men at Carra nok prøvde å gi han en real støkk, akkurat dèt kan det ikke være mye tvil om. Jeg tror han prøvde å markere litt ovenfor Nani siden han akkurat hadde blitt flyttet over på høyreback.

 

For meg ser det definitivt ut som han trøkker til hardere enn vanlig, og det er kanskje derfor samvittigheten ble så dårlig at han ba om unnskyldning.

Lenke til kommentar

Tror Carra går inn hardt, men prøver å ta ball. Dessverre tror jeg også aggresiviteten på takling, gjør at han bommer, og treffer Nani stygt istedenfor. Nani spilte ikke akkurat bort ballen før han ble taklet heller.

 

Men vet at Carragher er en type som ikke gjør slikt med vilje, og det at han ønsker å si unnskyld etter kampen, understreker jo dette.

 

Mest fornuftige jeg har lest her i dag. Og det kommer fra en nøytral (godt). Tror nesten samtlige her inne er enig. Selv om noen (Limbek) prøver å innbille seg noe annet. Dusten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...