Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som en på Kop forum påpekte, vi har vell ikke vunnet ligaen etter vi fikk Carlsberg på drakten, en forbannelse? :ph34r:

 

Klarer ikke å kjenne på kroppen at Carlsberg forsvinner, drakten blir litt anderledes, det blir rart. En kort stund. Så er alt greit.

Verden forandrer seg, det må Liverpool også gjøre. Øknonomisk sett er det jo en fantastisk avtale i disse finaskrise tider.

Lenke til kommentar
Vel, mitt inntrykk er at mange her inne (Liverpool supportere) har tonet ned Gerrards filming og kalt det "falle billig"

 

Men som Hyrlen skrev - kommer vel neppe noen vei her uansett ;)

 

Sånn jeg har forstått det, så blir det ofte sett på litt sånn som dette:

Kontakt= falle lett: Her passer Gerrard inn enkelte ganger.

Ingen kontakt= filming

 

Jeg er ikke enig, om du filmer skaper du en situasjon ut av noe som ikke er noe i det hele tatt. Om det er kontakt eller ikke trenger ikke ha noe betydning.

Lenke til kommentar
Neh.

Babel\Voronin kommer nok til og fyke. Dossena likeså,ellers holdes resten.

Du glemte f***s Itjande, den dagen vi er kvitt den tullingen skal jeg hoppe av glede. For en umoralsk dust, men han er borte vekke fram til sommeren. Håper han blir solgt da...

 

Satser på at vi får nok penger til å bytte ut Babel med Silva, eller en ving i den klassen og Voronin med en bedre backup. (Har ingen navn akkurat nå). Håper Benitez får mer penger til neste sommeren eller januarvinduet, da stallen vår hadde trengt litt oppdateringer.

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...