Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Bønna vil heller ha 15. Hadde jo 11 før. Voronin kan få 99 og gi 10'ern til Pacheco, og la han få noen innhopp heller.

 

Anyways, herlig resultat og jeg føler vi har mye å gå på. Torres virker ikke å være i ordentlig form ennå, så jeg ønsket egentlig å se han spille hele kampen.

Lenke til kommentar

Har aldri likt Lucas og Voronin, og gjør det forsatt ikke. Ser ikke helt hva Rafa ser i dem. Voronin passer enkelt å greit ikke i laget, ser jo hvordan han brillierte i Hertha Berlin. Lucas har fått sjanse på sjanse det siste året nå, men han har heller ikke overbevist meg.

 

Resultatet idag var egentlig som forventet. Spillet holder ikke topp stand, men det har hevet seg flere hakk siden Tottenham kampen, og vi viser at de kan spille sammen.

Lenke til kommentar

Benayoun var uten tvil man of the match, 3 mål og 1 målgivende, samt veldig nær scoring ved minst to andre anledninger. Sykt! De som har etterlyst fightinga til Gerrard, ble også bønnhørt i dag. Herlig innsats av kapteinen i dag; assisten var nydelig, og i tillegg hadde han en nestenscoring som virkelig understreket fighteregenskapene hans.

 

Eller er jeg ikke helt enig de som mener Torres var fryktelig dårlig i dag. Med unntak av målene, var dette egentlig en helt typisk Torres kampl. Han var kanskje litt "borte" iløpet av kampen, men dette er jo ikke uvanlig. Likevel kan han finne på å score et par mål. Nettopp målene manglet i dag, men det er små detaljer som avgjør om han hadde havnet i målprotokollen eller ikke.

 

Alt i alt, en grei kamp. Men det var mot Burnley.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Fiorentina hjemme blir nok en smal sak,Italienske lag er "alltid" svake på bortebane, både innenlands og utenlands. Bortekampen mot dem derimot er verre.

Samme med Lyon, om jeg ikke tar feil så er det kun kommet en fransk seier i CL på Engelsk jord, det var Marsielle mot nettopp oss. Tviler vi lar det skje igjenn.

Bortekampen blir nok tøffere, generelt er vi sterke borte i CL, får vi første målet, ta vi nok seieren i begge disse 2 bortekampene.

Debrecen har jeg ikke peiling på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...