Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
West Ham-Liverpool førstkommende lørdag var opprinnelig satt opp på Canal+ Sport 1 klokken 18.30 i Norge, men er nå tatt av plakaten for å gi plass til to La Liga-kamper, klokken 18.00 og 20.00. Oppgjøret i London sendes nå på Canal+ Sport 2 i tillegg til Canal+ Sport HD. De spanske kampene på lørdager må sendes på Canal+ Sport 1 og ikke på de nordiske kanalene Canal+ Sport 2 og Canal+ Sport Extra grunnet rettighetsmessige årsaker.

 

 

Dette passer jo utmerket for oss få som kun har C+ Sport 1 pga RiksTV. Drit i La Liga, PL foran anyday.

Lenke til kommentar
Dette passer jo utmerket for oss få som kun har C+ Sport 1 pga RiksTV. Drit i La Liga, PL foran anyday.

 

Ny klagestorm mot Anal+, herlig. De hørte ivertfall på oss etter Pompey? kampen i fjor, og satt opp alle kampene denne sesongen.

Greit greit: Jeg gidder ikke ta diskusjoen, men jeg er av den oppfatning at Liverpool og United bør vises uansett pga etterspørselen. Kan ikke ta hensyn til en og annen Hull supporter når 60 000 andre venter på 2 andre kamper som kan vises.

Lenke til kommentar
Dette passer jo utmerket for oss få som kun har C+ Sport 1 pga RiksTV. Drit i La Liga, PL foran anyday.

 

Ny klagestorm mot Anal+, herlig. De hørte ivertfall på oss etter Pompey? kampen i fjor, og satt opp alle kampene denne sesongen.

Greit greit: Jeg gidder ikke ta diskusjoen, men jeg er av den oppfatning at Liverpool og United bør vises uansett pga etterspørselen. Kan ikke ta hensyn til en og annen Hull supporter når 60 000 andre venter på 2 andre kamper som kan vises.

 

Nå er det sånn at de faktisk viser kampen på en av sine kanaler og det er strengt talt ikke Canal + sin feil at RiksTV bare velger å ta med en av sportskanalene deres. Det er flere som har gått til innkjøp av Canal + nettopp for å få se La Liga.

Lenke til kommentar
? Det er en stor forskjell, og det er mildt sagt herlig å se på fotball i HD.

Han var sikker messunelig vil jeg tro.

Kunne virkelig tenkt meg å sett en ekte HD kamp, biledkvaliteten er jo nesten alltid dårlig på fotball, HD må være fantastisk.

 

 

Mulig Riks TV suger, er forsatt Canal+ som har flytta kampen som var oppsatt på Canal+sport1. Hadde kampen blitt værende der, hadde riks tv kundene fått sett den.

 

Mulig jeg er vanskelig nå.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Canal+ Sport HD = Sweeeet!

HD fotball er bare nydelig, blir like forbløffet over hvor bra det ser ut hver eneste gang jeg ser en kamp på kanalen! Syk forskjell egentlig.

 

Ellers så føler jeg med deg Jefecito, kjedelig å ikke få sett kampen...

 

Hehe, jo takk for omtanken, men jeg skal få sett kampen uansett. Er bare et jælva unødvendig mas og måtte høre med folk om man kan få se det der osv (hyggelig å se med andre, men blir litt lei av å spørre om det skjer ofte). Ofte noen som ikke er hjemme. Stream hater jeg, dog jeg må ty til det innimellom, slik mange andre også må.

 

 

Litt irretert er jeg på at C+ ikke sender på Sport 1 oftere. Spesielt klubber som Utd og LFC der etterspørselen er stor i forhold til mange andre klubber. Likevel er det RiksTV som er fiaskoen her. Fordi jeg betaler 200,- per mnd for en kanal jeg absolutt vil ha (+ to filmkanaler jeg egentlig driter i) så kunne de tilføyd i hvertfall Sport 2 kanalen i den pakken. Hadde spart meg og andre RiksTV kunder mye mas.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...